škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Boyada çatlama?

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Kanaatimce önemli olan nokta aracın ayıplı mal sayılıp sayılmayacağı hususu. Bu durumda seçenekleriniz oluşur; indirim, onarım, iade vesaire. Nacizane tavsiyem, işi yargıya taşıyacaksanız eğer direkt bu konularda uzman bir avukat bulup bu sorundan muzdarip olan herkesin temsili için o avukata yetki verilmesidir.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;518862
Kanaatimce önemli olan nokta aracın ayıplı mal sayılıp sayılmayacağı hususu. Bu durumda seçenekleriniz oluşur; indirim, onarım, iade vesaire. Nacizane tavsiyem, işi yargıya taşıyacaksanız eğer direkt bu konularda uzman bir avukat bulup bu sorundan muzdarip olan herkesin temsili için o avukata yetki verilmesidir.


Hocam arac yuzde 99 kusurlu sayılur ancak hep beraber yargıya tasıma hususunda sıze katılıyorum boylr daha da etkılı olacaktır


Çevrimdışı Toygar

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4256
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar Tüketici Hakları Derneği'ne de danışmanızı tavsiye ederim. Bilhassa Ankara'da 1'den fazla şubeleri var. Öncelikle sıkça sorulan sorular bölümüne bir bakın.

http://www.tuketicihaklari.org.tr/index.html


Çevrimdışı pascalim

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 162
    • Profili Görüntüle
    • http://www.iltekbilisim.com

Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Servisler yuceden haber bekliyormus galıba niye bu kadar uzatıyorlarsa artık


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Biraz daha bekleyin derim. Yuceyi de telefonla arayin bu arada bir cevap vermeyecek gibilerse gecistiriyorlarsa hukuki sureci baslatin gitsin. Alaninda uzman bir avukat isinizi rahatlikla cozecektir


Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Sadece servisle kalmayın. Servis kaydınızı - numarasını Yüce ye iletip ( Doğuş Oto yu da öneririm)  durumunu sorun. Aynı sorunu  olan arkadaşlar da aynı yolu izlerse daha iyi olur.


Çevrimdışı firebladeonr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Merhabalar;
  Az önce konuyla ilgili tüm mesajları okudum ve foruma üye oldum. Rapid ailecek çok beğendiğimiz bir otomobil ve bugün kapora vererek sıraya girmeyi düşünüyoruz.
  Sorum şu ki; bu şikayetlere rağmen bu araba alınır mı, sizce başımız belaya girer mi?
Görüşlerinizi merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler.


Çevrimdışı rapidy

  • YM Remaps / VAG Store
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 357
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: firebladeonr;520267
Merhabalar;
  Az önce konuyla ilgili tüm mesajları okudum ve foruma üye oldum. Rapid ailecek çok beğendiğimiz bir otomobil ve bugün kapora vererek sıraya girmeyi düşünüyoruz.
  Sorum şu ki; bu şikayetlere rağmen bu araba alınır mı, sizce başımız belaya girer mi?
Görüşlerinizi merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler.


sonuçta her rapidde var diye bir durum yok.ayrıca aracınızı teslim almadan önce bir kontrol edin.bazılarından kılcal çatlaklar bile olabiliyor.


Çevrimdışı emre0884

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 832
    • Profili Görüntüle
Hala bir geribildirim yok. Bir zamanlar Golf 5 lerde tavan verniği kavlaması oluyordu. Doğuş oto hem onarımınıyapıyor hem de 2500 tl mağduriyet parası ödüyordu. Aslında sizlere de böyle bir seçenek sunabilirler en azından.


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
http://www.skoda.com.tr/experience/istek-ve-sikayetler/

Halen cevap bekliyoruz. Ben burdan şikayetimin kısa sürede cevaplandırılması konusunda yazdım.


Çevrimdışı hakan_by

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 718
    • Profili Görüntüle
Adamlar sizin beklentinizin yüksek olduğunu dolayısıyla maliyetinde yüksek olacağını biliyor. Bu nedenle hukuksal süreç dışında kolay kolay birşeye yanaşacaklarını sanmıyorum.muhtemelen geçiştirmeye yıldırmaya çalışacaklardır...
« Son Düzenleme: 02 Temmuz 2015, 12:47:31 Gönderen: hakan_by »


Çevrimdışı egeadam

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 731
    • Profili Görüntüle
dün servisle konuştum, "top bizden çıktı yurt dışına ilettik haber bekliyoruz" dediler :kus1:


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: egeadam;522694
dün servisle konuştum, "top bizden çıktı yurt dışına ilettik haber bekliyoruz" dediler :kus1:
Açıkçası başlarından savmışlar. Servisin muhatabı distribütördür. Yurtdışının muhatabı distribütördür. Yurtdışına yazsa da kimse sallamaz ki onları.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı rapidy

  • YM Remaps / VAG Store
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 357
    • Profili Görüntüle
Bence bu işin sonu rutuşa gidiyor.Rutuş yapalım diyecekler.