škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Boyada çatlama?

bluevelvet · 298 · 102756

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
Klasık turk ısı ıste ne bekleyeceksın kı


škodaturkey.com

Cevap: Boyada çatlama?
« Yanıtla #195 : 15 Haziran 2015, 23:59:51 »

Çevrimdışı rcpycl

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 47
arkadaslar servislerden bence olumlu bisey beklemeyin  ihtarinizi cekip sureci baslatin en azindan olumlu bi cvp verilecekse de zaten ihtardan sonra da verirler.


Çevrimdışı Tevfik Yüksel

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 73
Forumdaki bu konudan sonra nette biraz araştırma yaptım. Maalesef vw ile ilgili bu tür şikayetler var. şikayetvar.com sitesinde 105 bin TL verip passat alan bir vatandaş, aracın tavanında boya atması sonucu doğuş otoya başvuruyor, doğuş oto önce tavanı ücretsiz boyamayı teklif etmiş, vatandaş da kabul etmeyince aracı satın almak için 85.000 TL teklif etmişler. Araç sahibi bunu da kabul etmemiş doğal olarak. Muhtemelen şu anda konu mahkemeye taşınmıştır. Aynı şekilde 2014 model polo ile ilgili de benzer şikayet var. Çok şükür benim aracımda şimdilik böyle bir durum yok. 10 yıl paslanmazlık garantisi veren vw grubunun  böyle  bir hata yapması anlaşılır değil. Daha az masraflı araçlar yapacağız derken tüketiciyi mağdur ediyorlar. Oldu olacak bütün araçlar cabrio olsun. Komple tavan masrafından kurtulurlar.


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4894
Firmada Clio IV araçlar var. Az önce onları da inceledim. Aynı Rapid ve Toledo araçlardaki gibi o kısmı macunlayarak boyamışlar. Plastik bir tavan çıtası gibi bir şey yok üzerinde. Clio araçların söförleri de belli değil ve 50' şer bin kilometredeler. O köşe noktalarında hiç boya çatlaması vs. yok.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
Dün sordum servise noldu  bizim sorun diye. Cevap bekliyorlarmis halen.


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
Alıntı yapılan: bluevelvet;518724
Dün sordum servise noldu  bizim sorun diye. Cevap bekliyorlarmis halen.


1-Hocam herhangı bır gelısmede haberleselım ben de sana ne oldu durum dıyecektım zaten

2-Benım arabadakı kucuk sac kılı gıbı ama senın arabayı gorup de bır sey yok derlerse yuh artık derım

3-yasal surec hakkında ne dusunuyorsun hocam               ı


Çevrimdışı umtdrn

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 481
Umarım istediğiniz sonucu en kısa sürede alırsınız.

Bahsettiğiniz sorun kesinlikle üretim hatası . Ancak bende servisten olumlu bir sonuç çıkacağını düşünmüyorum .

Bu durum sanırım arabanın yolda hareketi sırasında karoserdeki doğal esnemeler sonucu oluşan çatlaklar, olmaması lazım tabi .


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
Alıntı yapılan: 44cihan44;518770
1-Hocam herhangı bır gelısmede haberleselım ben de sana ne oldu durum dıyecektım zaten

2-Benım arabadakı kucuk sac kılı gıbı ama senın arabayı gorup de bır sey yok derlerse yuh artık derım

3-yasal surec hakkında ne dusunuyorsun hocam               ı
Garanti kitapciginda
3 yıl boya garantisi
12 yil paslanmaya karşı delinme garantisi
Diyor.
Hukuki olarak 3 yıl boya garantisi tamamen bizim lehimize. Bir kullanıcı hatası mümkün değil. 10 tane arabada belki çok daha fazlasinda aynı hata var. Bakalım  ne diyecek yüce. Ona göre yola devam ederiz.


Çevrimdışı heredot mehmet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 77
Dear Mr. Mehmet,



Through our Info-line we have received your below said e-mail.

This is to advise you that we have passed your request to the Yuce Auto Motorlu Araclar A.S. Headquarters and asked our colleagues to check this matter and provide you with the need assistance. Please keep in mind that it is Yuce Auto Motorlu Araclar A.S., that is responsible for the whole local Turkey dealership. Skoda Auto Czech Republic as a production factory has no direct influence on any claim procedures and complaint solutions. Our partner will contact you.

Thank you for your understanding.


Skodadan gelen cevabi mail. Servislerden hızlı yanıt veriyorlar en azından.


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416

Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
Alıntı yapılan: 44cihan44;518840
Ne demek kı sımdı bu
Aslında bu neredeyse standart bir metin. "Sorununuzu Yüce'ye ilettik, onların sorumluluğunda" diyor kısaca.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı MRS1461

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 258
Süreç yüceyle olacak gibi görünmüyor hakem heyetlerini baş vurulmalı bence


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
Alıntı yapılan: MRS1461;518846
Süreç yüceyle olacak gibi görünmüyor hakem heyetlerini baş vurulmalı bence
Is mahkemeye kalirsa Hakem heyetleri 3000tl civarı rakamlara kadar yetkileri var. Tüketici mahkemesine başvurmak gerekiyor. Is o noktaya gelirse yüce nin haklı çıkabileceği bir durum yok bence. 3 Yil boya garantisi var bu arabanin.


Çevrimdışı hakan_by

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 718
3 yıl boya garantisi bu durumda araç değiştirmeyi gerektirmeyebilir gibi geliyor bana...


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
Alıntı yapılan: hakan_by;518851
3 yıl boya garantisi bu durumda araç değiştirmeyi gerektirmeyebilir gibi geliyor bana...
Önemli olan bu sorun yetkili ve bagimsiz kuruluslarca üretim hatası olarak mı değerlendirir yoksa üretim hatasi olarak değerlendirilmez mi.

Aracın o bölgesinde  yapılacak bir rutus boya sorunu cozmuyor. Sorun yine tekrarliyor, ortaya çıkıyor. Ve tabiki tavan bölgesinde/yakınında olunca aracının değeri düşüyor.

Bu durumda ben mağdur durumdayım. Magduriyetim rutus boya ile giderilemiyor. Ne yapacaklar komple tavan mi boyanacak.