škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Boyada çatlama?

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Yıne de Sukunetlı davranmakta fayda var yabancı forumlara da bakıyorum ben yuce otodan gelecek cevabı da bekleyıp ona gre hareket etmelı


Çevrimdışı MRS1461

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 258
    • Profili Görüntüle
Şimdi benim farklı bir sorum daha olacak. Eğer benim araçta da çatlat varsa (tavan folyo kaplı) ve ben folyodan olmadığını bir şekilde  kanıtlarsam, aracı 2. El almıştım iade değişim yada yasal yükümlülük bizim lehimize sonuçlanırsa. Çıkan sonuçtan bende yararlanır mıyım?


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Aracinizin garantisi varsa sokun kaplamayi temizleyin bahsini bile acmayin


Çevrimdışı MRS1461

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 258
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;518043
Aracinizin garantisi varsa sokun kaplamayi temizleyin bahsini bile acmayin


Yani evet kaplamayla alakalı bir problem olacağını bende düşünmüyorum. Sonuçta kendi hataları kaplamalık bir durum yok. Aracın garantisi devam ediyor. Ve başka bir soru daha aracı direksiyon güncellemesi için yüce motora gittiğim de motor kapağının olmadığını söyledim. Bana şaseden kontröl edelim bazı araçlara hediye maiyetinde takıyoruz dediler. Şaseden kontröl ettiklerinde aracın çelik motor tarafından direk üretici tarafından alındığını söyleyip motor kapağı takmadılar. Toplu şekilde alınıp filo için kullanıyorlar muhtemelen. Parasıyla yani anlıyacağınız (285₺) benim boya çatlama gibi bir durumda muhattabım çelik motor mu? Yoksa yüce motor mu?
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2015, 08:36:16 Gönderen: MRS1461 »


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Yuce motor. Celik motoru otomobil firmasi olarak degil siradan vatandas olarak dusunun hicbir farki yok ;)


Çevrimdışı MRS1461

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 258
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;518055
Yuce motor. Celik motoru otomobil firmasi olarak degil siradan vatandas olarak dusunun hicbir farki yok ;)


Sabah sabah da rahatsız ettim cevaplar için teşekkürler [emoji106]


Çevrimdışı coder32

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 362
    • Profili Görüntüle
Ben de bu sabah forumdaki mesajlar üzerine aracımı kontrol ettim. Benim araçta şimdilik birşey yok. İnşallah da çıkmaz.

Görüntüleri de atıyorum. Ancak henüz 2500 km de. Umarım olmaz ama o bölgeyi incelediğimde oradaki işçiliğin biraz garip durduğunu hissediyorsunuz zaten.

Sol Taraf


Sağ Taraf


Çevrimdışı yusufkiymazaslan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 392
    • Profili Görüntüle
Puntoyu aldık alalı bizim rapidin yüzüne doğru dürüst bakamaz oldum ama merak ettim bende bi kontrol edeyim ama fotolara göre mastik çok kullanmışlar o bölümde sanırım o çatlıyor


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;518055
Yuce motor. Celik motoru otomobil firmasi olarak degil siradan vatandas olarak dusunun hicbir farki yok ;)
Çelik Motor Škoda Auto' nun tedarikçisiyse demek ki.:wnk:
Alıntı yapılan: yusufkiymazaslan;518082
Puntoyu aldık alalı bizim rapidin yüzüne doğru dürüst bakamaz oldum ama merak ettim bende bi kontrol edeyim ama fotolara göre mastik çok kullanmışlar o bölümde sanırım o çatlıyor
Mastik esnek, boya esnemeyen bir madde. Alttaki mastik kıpırdanınca, boya esnemediği için kırılıyor bence. Firmadaki Audi A4' te de var.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı MRS1461

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 258
    • Profili Görüntüle
Bunlar "tamam hata bizim getirin bütün arabaları panoramik cam tavan yapacağız " derler mi[emoji57]


Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Bu iş bütün veni model VAG larda olduğuna göre ; en fazla araçlar geri çağırılıp o boşluğa/mastikli oluğa,  eski model  Fabia I Octavia I lerdeki gibi siyah plastik şerit yapıştırma uygulamasına gidip  bir miktar servis indirim kanpanyası uygulayarak işten sıyrılırlar.

 Üç kuruşluk plastik şerit koymamak için koskoca VAG nin düştüğü durum  oldukça vahim. Modern üretim yapayım diye tavanda plastik kullanmıyorsun ancak kocaman bir oluk bırakıyorsun ve tavandaki gerilimi, zamanla bozulan boya  gerilimin çatlamalarını  hesap etmeden ürünü piyasaya sürüyorsun. Aslında büyük bir kusur ve ihmalkarlık ötesi müşteriyi önemsememek.  Toyota olsa araçları geri çağırıp olayı insanca çözer.

 Sanırım  yabancı ülkelerde bu sorun yok. Zira forumlarda bir şikayet gözükmüyor.

Ama Türkiye de VW ve artık skoda daha üretetilmeden iki ay sonrası sıra ile satılınca  şişirme işçilikli ve düşük donanımlı araçlar Türkiye ye postalanıyor ve biz de alıp distiribütörleri zengin ediyoruz. Dışarıda satılan araçların en alt donanımı bile bizim üst donanım kadar dolu.


dtsnr

  • Ziyaretçi
Evet Samsundaki skoda bayisinde bulunan 2015 test aracı octavia ,2.el satıştaki 2013 gri renk octavia ve tamirde bulunan  servisteki 2014 beyaz renk başka bir octaviada da boya çatlamasına şahit oldum.Bakalım yüceler yücesi !!! zengin distribütörümüz YÜCE AUTO bu problemi nasıl çözecek???...
Forumdaki octavia sahiplerinin de araçlarına  bakmalarında fayda var bu sorun Rapiddeki kadar  OCTAVİA da da var !!


Çevrimdışı emrah1024

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar araç ta ciddi bir esneme  
Var kapilardaki sende bu yüzden bunun en büyük nedeni arka teker dingilinin tek olması yüce oto bu ayıbı bir şekilde düzeltmesi lazım da bu ülkede çoğu zordur.


dtsnr

  • Ziyaretçi
Arkadaki süspansiyon sistemi sadece Super B de bağımsız süpansiyon  rapid ve octaviada burulma krişi mevcut...Ama bununla bir ilgisi varmıdır orasını kim bilir?


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dtsnr;518161
Arkadaki süspansiyon sistemi sadece Super B de bağımsız süpansiyon  rapid ve octaviada burulma krişi mevcut...Ama bununla bir ilgisi varmıdır orasını kim bilir?


Yuksek ıhtımal sorunun nedenı bu