škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

araç fazla zorlanmış dedi servisteki usta

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FLAYMAN

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar bugün servise gittim kavrama değişti servisteki usta aracı fazla zorlamışsın dedi bende olurmu daha araç 7000 km dedim zorlama yok dedim kavrama mosmor diye bi cevap verdi katran 260 bu araçlarda araç hakkını vermeli zorlama diyor usta az km zorlamammı diyor yoksa aracı hiç zorlamamı diyor anlamadım sizce


Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2961
    • Profili Görüntüle
Şaşırdım. Şikayet neydi peki?
Öğrenmek isterim ;
Genelde şehir içi mi kullanırısnız? Şehir dışı mı? Sakîn mi? Seri ve hırçın mı?
Teşekkürler


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
kadran 260 da o hıza çıkabilir mi Octavia? Aynı kadran 2.0TDI, 1.8TSI ve 2.0 VRS de de kullanılıyor, hepsine ayrı kadran üretmemek için 260.

Ama siz zorlamadım diyorsanız kullanılan malzeme çok kaliteli değil demek ki.


Çevrimdışı genious61

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 298
    • Profili Görüntüle
Bugün benim başımada ilginç bir olay geldi. Sıkışık trafikte aracı manuele aldım. Araç 1. Viteste hafiften titreme yaptı. 3 ya da 4 kez devam etti bu durum. Sonra D'ye aldım. D'de bir sıkıntı yok. Sıkışık dediğimde 5 dklık bir sıkışıklık. Neyse daha sonra rampada ışıklarda durdum. S/S devreye girdi. Yeşil ışık yanınca hareket etmek istedim. Araç çalıştı ancak gaz verdiğim halde hareket etmedi. Vitesi boşa aldığımı sandım bir an. Göstergeye baktım D1 yazıyordu. Gaz vermeye devam ettim. Baktım gitmiyor, frene bastım. Tekrar gaza yüklendim bu sefer araç zorlanarak hareket etti. Aynı olay bir başka rampada yine başıma geldi. İlk defa böyle bir olayla karşılaştım. Acaba benim kavramada da sıkıntı olabilir mi?


Çevrimdışı genious61

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 298
    • Profili Görüntüle
Aracım 1.6 tdi dsg. 8000 kmde. 1500 km şehir dışı, gerisi şehiriçinde yapılmış. Araç zorlanmadan kullanılmış ve şehiriçi trafiği yoğun olmayan Trabzonda kullanılıyor.


Çevrimdışı FLAYMAN

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Levcho;457176
Şaşırdım. Şikayet neydi peki?
Öğrenmek isterim ;
Genelde şehir içi mi kullanırısnız? Şehir dışı mı? Sakîn mi? Seri ve hırçın mı?
Teşekkürler

arkadaşım 7000 km 4000 şehir içi 3000 şehir dışı yaptım hırçın kullanmam ama tabi aracı gazına bir iki yüklendim şikayetim araç kalkarken tiz bir ses vardı usta daha duyar duymaz kavramadan dedi ama 7000 bir araç için o sesin gelmesi tuhaftı kavrama değişti şu an ses yok inşallah da olmaz


Çevrimdışı FLAYMAN

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: genious61;457183
Bugün benim başımada ilginç bir olay geldi. Sıkışık trafikte aracı manuele aldım. Araç 1. Viteste hafiften titreme yaptı. 3 ya da 4 kez devam etti bu durum. Sonra D'ye aldım. D'de bir sıkıntı yok. Sıkışık dediğimde 5 dklık bir sıkışıklık. Neyse daha sonra rampada ışıklarda durdum. S/S devreye girdi. Yeşil ışık yanınca hareket etmek istedim. Araç çalıştı ancak gaz verdiğim halde hareket etmedi. Vitesi boşa aldığımı sandım bir an. Göstergeye baktım D1 yazıyordu. Gaz vermeye devam ettim. Baktım gitmiyor, frene bastım. Tekrar gaza yüklendim bu sefer araç zorlanarak hareket etti. Aynı olay bir başka rampada yine başıma geldi. İlk defa böyle bir olayla karşılaştım. Acaba benim kavramada da sıkıntı olabilir mi?

arkadaşım göster bence servise zaten araç garantili ise parça değişimi artı işçilik almıyor ama benden sana tavsiye ezdirme kendini sert konuş 70.000 tl verip araç almışız adam bugün bana haklı muamelesi yapıyor 1 gününü ayırdı ya beyfendi bana ses tonunu yükselterek aracı düzgün kullan diye emir veriyor bende dayanamadım karşılık olarak ses tonumu yükselttim yani haklıyız bence


Çevrimdışı fatih53

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar bizim ülkemizdeki yetkili servislerde hep aynı profil var. istanbulda neyse erzurum dada o. servisteki ustalar hala şahin doğan zamanında kalmışlar mm ilerleme yok. anlamıyorlar ne olduğunu, bilmiyorlar işi. aracı zorlamışsın diyorlar. aracı zorlamışsın ne ya... ne yapabiliriz araca. 7000 deki araç ne kadar zorlanırsa zorlansın böyle bir problem vermez. ben de octavia aldım. benim aracım da 6000 de. DSG malesef problemli bir vites ancak emsali yok. öyle bir keyif başka bir otomatikte yok. ben bütün bunları bilerek aldım. garantiden yararlanın... paranız varsa garantiyi uzatın


Çevrimdışı hbucak

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 190
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fatih53;457197
Arkadaşlar bizim ülkemizdeki yetkili servislerde hep aynı profil var. istanbulda neyse erzurum dada o. servisteki ustalar hala şahin doğan zamanında kalmışlar mm ilerleme yok. anlamıyorlar ne olduğunu, bilmiyorlar işi. aracı zorlamışsın diyorlar. aracı zorlamışsın ne ya... ne yapabiliriz araca. 7000 deki araç ne kadar zorlanırsa zorlansın böyle bir problem vermez. ben de octavia aldım. benim aracım da 6000 de. DSG malesef problemli bir vites ancak emsali yok. öyle bir keyif başka bir otomatikte yok. ben bütün bunları bilerek aldım. garantiden yararlanın... paranız varsa garantiyi uzatın

Size katılmıyorum dsg'nin alternatifi var bence toyotanın multi drive s'i kullanılabiilir fakat toyotada da 1,6 dizel yok.


Çevrimdışı genious61

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 298
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hbucak;457199
Size katılmıyorum dsg'nin alternatifi var bence toyotanın multi drive s'i kullanılabiilir fakat toyotada da 1,6 dizel yok.


Multidrive s'i Toyota niye dizel modelinde kullanmıyor? Bence bu şanzımanda dizel motorda sorun çıkartacaktır. Toyota bunu bildiğinden multidrives'i sadece atmosferik benzinli motorda kullanmış. Muhtemelen turbo benzinli motorda bile bu vites sorun çıkarabilir. Multidrives yeni bir teknoloji değil. Bildiğiniz cvt şanzıman. Ford bu şanzımanı 2008'e kadar Focus dizellerde kullandı. Sonuç hüsran.


Çevrimdışı genious61

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 298
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: FLAYMAN;457196
arkadaşım göster bence servise zaten araç garantili ise parça değişimi artı işçilik almıyor ama benden sana tavsiye ezdirme kendini sert konuş 70.000 tl verip araç almışız adam bugün bana haklı muamelesi yapıyor 1 gününü ayırdı ya beyfendi bana ses tonunu yükselterek aracı düzgün kullan diye emir veriyor bende dayanamadım karşılık olarak ses tonumu yükselttim yani haklıyız bence


Birkaç gün daha deneyeceğim. Sıkıntı sevam ederse götürürüm servise. Sunroofdan gelen tıkırılarda tavan yaptı bu ara. İkisini beraber gösteririm.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Olay aslında dediğiniz gibi DSG bnzeri aktarmalar maalesef turbo nun ürettiği torku kaldıramıyor sanki.


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Servisteki arkadaş aklına geleni söylemiş. Belki de ne diyeceğini bilememis. Üzerinde durmaya degmez. Yeni kavramanizi gule gule kullanin..


Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2961
    • Profili Görüntüle
Çift kavralamalı kuru şanzımanlar, asla klasik yaglı şanzımanlar kadar sorunsuz olmaz düşüncesindeyim. CVT şanzımanların aksamları ise, dizel motorların ürettiği yüksek tork oranına dayanamıyor. Bazı firmalar sırf varmış gibi kullandıkları komforsuz şanzımanlar, markaya genel bakış açısını değiştirirken (M/M Toyota), başka firmaların gelistime başarıları ise o markaya puanlar kazandırıyor (CVT-Audi dizellerde)


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
İşin ilginci Ferrari, Nissan vb markalar benzer özelliklerdeki aktarmaları yüksek hp ve toeklu araçlarında başarı ile uygularken VW in bu işi çözememiş olması