Hocam o kadar paraya yazık ettin:) Ben o hızlarda daha 5 e atmamış oluyorum ![Şımarık :D](https://www.skodaturkey.com/Smileys/default/cheesy.gif)
A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aslında 6 ile gidiş güzel, özellikle motor sesi açısından. 1750 devirde 106 ile gidiyor mesela, max tork devri olduğundan da o hızda az yakıyor. Ama 6'da son hız denemesi için uzun düzlük gerekiyor. O da anca otobanda olur. Lpg'ye ikna olsam v40/s60 T3 alacam da ı ıh
Abi focusla vites oranları ayni gibi duruyor. Eger ayni ise soyle soyleyeyim araba 5. Viteste top speed yapamiyor kisa geliyor 6. Vites ise uzun geliyor 6 da da bu yuzden yapamiyor. Motorda max gucu 3600 devirde verince ustler iyice iptal top speed yapacagi devirde araba 115hpyi birak tahminim 100-105 hp anca uretiyordur. Bende focusla duzde 200-205 anca goruyorum. Ilk zamanlarda da 180 gibi bi durakliyordu normal yani. Bu arada iniste ben 218 gordum.
180 direncini kırmam lazım
![Mutlu :)](https://www.skodaturkey.com/Smileys/default/smiley.gif)
Araba açılmamış olduğundan olabilir. Ama dediğin mantıklı. 180'i geçmek için 5 kısa geliyor olabilir.
Dizeller için üst devirler ölü dendiğinde önceden bana çok anlamsız gelirdi, çünkü crdi gayet canlı üstlerde
![Mutlu :)](https://www.skodaturkey.com/Smileys/default/smiley.gif)
Özellikle 150-200 arası kendini buluyor motor. Ama şimdi anladım milletin ne demek istediğini. Bir de bu e-hdi'ler ş.içi az yaksın diye 8v'e dönmüş. Eski 110'luklar 16v, onlar daha rahat devir çeviriyormuş.
Zamanla açılır hele bi bekleyelim
![Göz kırpıyor ;)](https://www.skodaturkey.com/Smileys/default/wink.gif)