škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Boyada çatlama?

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı fb1907

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 268
    • Profili Görüntüle
Distribütörde yunus bey var onunla iletişime geçin 02163838080 den yunus beyi bağlatın satıştan sonra oluşan problemlerde ilk onunla muhatap oluyorsunuz işiniz çözülmezse cemal beye aktarıyorlar yada siz en son onunla görüşüyor işin durumuna göre mahkeme yolu açılıyor. Üstte Uğurun dediği gibi servis kesinlikle sizi başından savmış. Bence hemen servise gidin iş emri açtırın ve iş emrini usta doldurduktan sonra Yunus beyle konuşmayı deneyin ama servis size ne gerek var iş emrine biz olayın üstündeyiz diye iş emrini vermek yada açmak istemeyecektir bu sizin hakkınız unutmayın. Siz sorunuzu bildirdiğinizi ve yapılanları ancak iş emri ile ispat edebilirsiniz.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Ne kadar cok resmi sikayet kaydi (is emri vs.) olursa sorununuzla o kadar ilgileneceklerdir. Hatta actirdiginiz is emirlerinin birer kopyasini muhakkak saklayin. Yazdiginiz butun dilekcelerin birer kopyasini saklayin. Yarin obur gun mahkemeye gittiginizde sunarsiniz ben mahkemeye gelene kadar buralara buralara basvurdum sonuc alamadim. Magdurum mahkemenin adaletine siginiyorum dersiniz ;) attiginiz her adimi belgeleyin


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Yuce Iletisim linkinden yaptığım şikayet sonrası bugun beni aradılar. Ben servisten istegimin  istegimin bir an once cevaplanmasini istemistim. Servisi şikayet ettiğimi düşünduler sanirim. bir anket yaptılar. 10dk surdu. Halbuki ben istegime bir an önce cevap verilmesi istiyorum. Ve su anda top yüce de.
Ankette servisle ilgili bir çok soru soruldu. Servisin bu olaya yaklaşımı ve bakışından ve surecin belirsiz devam etmesinden hosnut degilim. verdiğim cevaplara bunu yeterince yansıttım.


Çevrimdışı scorpion

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 220
    • Profili Görüntüle
Ben iş emri açtırdım örneğini aldım cevap bekliyorum servisten yazışmalar yapıyorlar arabayı komple boya expertizi istemiş merkez hiç birşey çıkmadı tabi cevap gelsin sonuca göre dava yoluna gidebilirim ancak görüştüğüm iki avukattan biri bir sonuç elde edemeyiz araçlarla ilgili tüketici yasasında yapılan değişiklikten dolayı değişim ya da para iadesi yerine sorunun giderilmesi durumu var dedi.Diğeri ise dava açarız dedi.
Rapid kullanan arkadaşlar bir araya gelip bir avukata vekalet verirse bence daha etkili olur.


Çevrimdışı scorpion

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 220
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bluevelvet;517340
Şuanda 6 kişi aynı sorundan bahsetti. Bu kişiler foruma üye olup sık sık ziyaret edenlerin içindeki sayı. Forumdan haberi olmayan ve forumu sık ziyaret etmeyenlerde var muhakkak. Son 3 yılda tahminen 3000 rapid satılmıştır, belki daha fazla. Bunların %85-90ı beyaz renk. Dışarıda bu sorunu yaşayan çok daha fazla kişi var diye tahmin ediyorum.

85 nolu mesajda yazılan türkçe metine "benzer sorun yaşayan bir araca rötüş boya yapıldığını ve sorunun tekrarladığını da ekleyerek(OK diyorsanız )" ingilizceye çevrildiğinde metni hepimiz çek lere gönderelim. Sonuçta 1. el sorumlu kişiyi direk bilgilendirmiş oluruz. Ayrıca herkes yüce otoya da aynı maili atsın. Yüce nin de bilgisi olsun. Sonra herkes servise gitsin ve topluca bir çözüm sonuç bekleyelim.

1.bluevelvet (özaydın büyükçekmece-8 haziran p.tesi gidieceğim)
2.dtsnr(soner bey)Ankara Efe Skoda (Servis kaydı açtı)
3.44cihan44 (cihan bey)Düzce ERKUR (Servis kaydı açtıracak)
4.heredot mehmet (mehmet bey)
5.AYKUT20 temmuz 2014 (aykut bey)
6.rapidgen

Arkadaşlar listeyi güncelleyebilir miyiz ? Ne durumda olduğumuzu takip edelim


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Komple boya testine brnim aracimi da soktular neden diye sordugumda da sorunun uretim hatasi mi oynama sonucu mu oldugunu anlamak için dediler


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 44cihan44;523295
Komple boya testine brnim aracimi da soktular neden diye sordugumda da sorunun uretim hatasi mi oynama sonucu mu oldugunu anlamak için dediler
"Her iki şekilde de bana zararı var" demediniz mi peki?
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı scorpion

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 220
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 44cihan44;523295
Komple boya testine brnim aracimi da soktular neden diye sordugumda da sorunun uretim hatasi mi oynama sonucu mu oldugunu anlamak için dediler


Üretim hatası olduğu belli zaten ben taleplerimi ilettim eğer karşılanmazsa hukuksal süreci başlatmayı düşünüyorum


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
:confused:
Alıntı yapılan: Uğur Akar;523301
"Her iki şekilde de bana zararı var" demediniz mi peki?


Sadece makineyle kontrol yapildi hocam yuce oto istemis yuce servise cek cumhuriyetine durumun iletildigini soylemisti cek cumhuriyetine ayrica ben de yazdm standart msj geldi yalniz servis beni sık sık hbrdar etmeye calisiyor yuce de aradi bakiyorum en sonunda ne olacak suanda memlekette oldugum icin de cok ugrasamadim


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
servis cevabı geldi: ucretsiz onarım artı 2 bakım hediye


Çevrimdışı MRS1461

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 258
    • Profili Görüntüle
İki bakım bence çok az. Ücretsiz garantide uzatsalarmış


Çevrimdışı egeadam

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 731
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bluevelvet;525239
servis cevabı geldi: ucretsiz onarım artı 2 bakım hediye

bana henüz yanıt gelmedi, maile ile mi bildirim yaptılar nasıl haber aldınız ?


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: egeadam;525247
bana henüz yanıt gelmedi, maile ile mi bildirim yaptılar nasıl haber aldınız ?

Ozaydın yetkili servis telefon ile bilgi verdi. Bu hafta yuzyuze gorusecegim.


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bluevelvet;525239
servis cevabı geldi: ucretsiz onarım artı 2 bakım hediye
"Ücretsiz onarım" ifadesinden anladığım tavan boyanacak. Böyle net bir ifade ilettiler mi size?
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;525291
"Ücretsiz onarım" ifadesinden anladığım tavan boyanacak. Böyle net bir ifade ilettiler mi size?


Ayrıntı vermedi. Ancak rutus boya diye diye tahmin ediyorum. Daha once oyle ifade etmişti servis.