Ben şahsen kabullenemem yani mantığıma yatmıyor. Yağ boşaldıktan sonra tekrar bi madde ekleyip iyice kanırta kanırta temizlensin diye hasar vermek gibi geliyor bana.
Ayrıca Los Angelesta bu işin testini yapmışlardı ve genel kanı hasar bıraktığı, arıza açtığı yönünde idi. Honda ise zaten kat-i sûretle böyle bir şey zaten önermediğini beyan etmişti.
Bir Amerikan vatandaş Nissan arabasına bu uygulamayı yaptırıyor ve sonrasında arabanın it gibi yürüdüğünden ötürü memnuniyetini dile getiriyor, fakat arkasına (3 gün sonra) otobanda motor kırılıyor.
Üreticilerin böyle şeyler önermeleri geyikleri tamamen hûrafedir. Yok böyle bir şey. Kimse tavsiye etmiyor. Ama üreticinin dediği her şey iyidir diye bi kâide yok tabi, adam kendini korur.
Tabi bunlar benim bildiklerim, duyumlarım. Tecrübe edilmişliği yoktur tarafımdan. Umarım faydasını görürsünüz.
Ama bildiğim kadarı ile yağ boşaltılıyor sonra o katkı koyuluyor motorun tekrar çalıştırılıp kam milinin dönmesi sayesiyle yağ pompası o zımbırtıyı dolandırıyor ve tekrar geri boşaltılıyor, en amelece uygulanımı-anlatımı yanlış bilmiyorsam bu şekilde.
Hiç mantıklı gelmiyor bana, sonuçta motor gerekli kaydırıcı olmadan dönüyor.
Gelgelelim bu işi Amerikan başka türlü yapıyor
http://www.mefeedia.com/watch/29516366