:lol: :lol:
Makine 1983 İş Bora, ama motoru enjektörleri neyim hep Shibaura, Made in Japan'dır. Hala faal olarak hizmet vermektedir. 3 silindirli 2.2 litre dizeldir.
İşte Cruise Control'umle yaptığım bir seyahatten enstantaneler, geçen yaz çekmiş olabilirim :++::++:
Bu CC'nin özelliği gaza veya frene basınca devreden çıkmaması, hiç çıkmıyo devreden, hatta o kadar kararlı frene basıyon hiç bişi değişmiyor, zaten telli mekanik fren, ayağındaki güç neyse olay o, öle yumuşakcana basmaya falan durmaz
Topuğunla tepeden hızlıca indirecen ki teli gerilsin :++: :++: :++: :++:
Genelde familya MF 240S ve MF 266G'yi kullanır, bunu öle herkes beceremez, düz bir hatta asla durmaz, yokuş aşağı gidecekseniz Kuran-ı Kerim almanız lazım yanınıza, hele bi tırmanırken bayılmaya başlasın, alt vitese sokamazsanız orda kaldınız römork varsa, ayağında frenle yardım gelene kadar ne kadar dayanabilirsen....
Öle kaldıracam diye ustalık sökmeeez, hop diye dikiverir burnu havaya çok hafif
Debriyajı ise 6-7 vites değişiminden sonra bacağa kramp sokacak şekilde dizayn edilmiştir, her basışımda hiyyyyeeeaaah diye bi kükrerim kıçımı seleden hafif kaldırıp, sol bacağımda hissederim volanı, direk manuelen hükmediyorumdur, o hazzı verir.
Çok pis yan makinesidir, kitle tek tarafın freni, E30'lara sıfır çizmekte kafa tutarım, hemde zıplatarak haaaa
Mazotunu gece işlerinde kumlu koyarım. Neden derseniz örneğin geceleyin serinlikte tarla aktaracam (gerçi 266G geldiğinden beri bunla tarla falan aktarmam, resmen işkence :hanz:) kumlu döktüğünüz mazot ani gaza yüklenmelerde yanma odasından gaz şeklinde çıkarken beraberinde kumuda yakmaktadır, ama egzosttan o kadar hoş görüntüler oluşturmaktadır ki, kor kor kırmızı alevli kum taneleri gecelerinize neşe katmaktadır :++: :++: :++:
Şöle süzgeç gibi öncü bi mazot filtresi var. Tıkanıp duruyordu, söktüm biraz genişlettim aralıkları :hanz::hanz::hanz::hanz::hanz:
Yazın hasatı ağaçların arasına hep bunla girip arkasına çaktığım tahta ile toplarım. 266G ve 240S bunun kadar esnek asla değil. Ranger zaten ağaç aralarında tam kabus, hiç dönmez
Haa unutmadan, toprakta sabah 06.00 aksam 20.00 ye kadar bunun direksiyonu ve debriyajı ile cebelleşip kükremeli bişekilde inince motordan, önüme ayı gelse tekme tokat girişesi bi his bırakır
işte efsane İş Boram
3'ün 3'ü viteste 800 civarı bir devir olmalı sesten anladığım kadarı ile, anlık tüketim 4 falandır :++: :++:
http://www.dailymotion.com/video/xc6edp_the-real-cruise-control-at-1983-shi_autoBuda kendileri