škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Tanışma

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı cengo06

  • Mesajlılar
  • *
    • İleti: 3
Selamlar,
Ankarada yaşıyorum.
2007 Fabia classic 1.4 sahibiyim, aracımı sıfır almıştım hala kullanıyorum, şimdiye kadar baskı balata, fren balatası, bujiler ve triger seti dışında bir masrafı olmadı,çok dayanıklı araçmış gerçekten.
Herkese sorunsuz sürüşler diliyorum.
« Son Düzenleme: Bugün, 20:55:12 Gönderen: cengo06 »
🖐️


škodaturkey.com

Tanışma
« : Bugün, 20:48:01 »

Çevrimdışı cengo06

  • Mesajlılar
  • *
    • İleti: 3
Selamlar,
Ankarada yaşıyorum.
2007 Fabia classic 1.4 sahibiyim, aracımı sıfır almıştım hala kullanıyorum, şimdiye kadar baskı balata, fren balatası, bujiler ve triger seti dışında bir masrafı olmadı,çok dayanıklı araçmış gerçekten.
Herkese sorunsuz sürüşler diliyorum.
🖐️