Selamlar,
Ankarada yaşıyorum.
2007 Fabia classic 1.4 sahibiyim, aracımı sıfır almıştım hala kullanıyorum, şimdiye kadar baskı balata, fren balatası, bujiler ve triger seti dışında bir masrafı olmadı,çok dayanıklı araçmış gerçekten.
Herkese sorunsuz sürüşler diliyorum.