Bu ürünü alıp 5 saat kadar şarjdan (aküye direk bağlı) sonra yeşil ışık sabit yanınca çıkardım. Akü yüzdesi ekranda görünmüyordu. Sadece % vardı.
Aracı çalıştırırken normal tam dolu gibi çalıştı araç. Ertesi gün yine biraz akü zayıf gibi çalıştı. 5 dk. çalışır vaziyette kaldı. Sonraki marşta ilk dolumdan sonraki gibi (dolu gibi) çalıştı.
Yeşil ışık sabit yandıktan sonra da şarja devam edilmeli mi? Ne kadar daha devam edilmeli?
Araç yine mecburen yatmaya devam ediyor.
Arkadaşım en net sonuç akü voltaj ölçümü ile elde edersin.
Motorun çalışma şekli bazen yanıltır.
Araç kapıları kilitledikten 5 dakika sonra voltaj 12.6 volt ve üstündeyse, her şey normaldir. Aynı şekilde kapılar kilitli 5 dak sonra voltaj 12.4 ve altında çıkarsa, şarj gerekiyor demektir.
Eğer ful şarj ettiysen ve 1 hafta sonra 12.4 görürsen, aracında akım tüketen bir aygıt var, akim kaçağı var ve ya akü bozuk/ömrü bitmiş olasıdır.
Ek soru: Aracınızda standart olmayan, sonradan ilave edilmiş her hangi aygıt var mı? Ses sistemi, alarm v.b. veya çakmkaklıkta takılı her hangi aygıt.