škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

1.2 tsi ecufast yazilim yükleme

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı sarican52

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar MERHABA
ECUFAST belki duymuşsunuzdur 105 bg oluyor 130 bg 175 tork oluyor 225 tork kulağa çok hoş geliyor hem az yakar güzl gider gibi artıları oluyor fakat uzun dönemde arabaya ne gibi zararları olur bilgisi olan arkadaşlar dan yardım rica ediyorum


Çevrimdışı miyop

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
    • https://www.instagram.com/mysensorlog/
[MENTION=16533]sarican52[/MENTION]

uzun dönemde motorun ömrünün kısalacağı nettir.

dayanıklılık ve ekonomiklik üzerine programlanmış motor beyninin, performans tarafına doğru yeniden programlanması, daha düşük devirden başlayan daha yüksek tork değerlerini mümkün kılıyor.

yazılım yolu ile arttırılmış çekiş gücünü, yakıt ekonomisi sağlamak için de, daha kıvrak araç sürmek için de kullanmak mümkündür.

motorun dayanıklılığı, herhalukarda, azalır.


Çevrimdışı sarican52

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Teşekkür ederim, gerçi ben normalde çok sakin kullanım tarzına sahip im yazılımda ki amacımda alt devirlerde daha seri olması zaten genelde şehiriçi kullanıyorum


Çevrimdışı miyop

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
    • https://www.instagram.com/mysensorlog/
Alıntı yapılan: sarican52;652048
Teşekkür ederim, gerçi ben normalde çok sakin kullanım tarzına sahip im yazılımda ki amacımda alt devirlerde daha seri olması zaten genelde şehiriçi kullanıyorum


4x4 olmayan araçlara ait euro 5 ve euro 6 benzinli motorlarında, kompresör olmaması nedeniyle, 2000 d/dk altında hissedilen bir miktar turbo boşluğu var.

yazılımı düzenlemek, bu boşluğun hissedilen etkisini azaltacak ve araç kullanımını daha konforlu hale getirecektir muhakkak. ancak, bunun neyin karşılığında olduğunu bilip, karar vermek, size düşüyor.


Çevrimdışı octa

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 610
    • Profili Görüntüle
1.0, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0 hatta 2.5 litrelik motorlarla ne gibi performans beklenildiğini anlamadım. V6 veya V8 motorlu bir araca binip bence yazılımla olmayacağını anlamak da zor değil. Bindiğiniz araçlar günlük kullanım araçları. Gaza bastığınızda sizi koltuğa yapıştırsın diye üretilmedikleri her hallerinden bellidir.

Geçenlerde stok haldeki 1.6 TDI Golf 7 R ve yazılımlı (yazılımın soft veya öte bir şey olup olmadığıyla ilgilenmedim) 1.6 TDI Golf 7 R kapışması izledim. Yani birkaç km sonra arada oluşan farka baktığımda "bu muydu yani?" dedim geçtim.

Yazılım yaptırın, beğenmezseniz orijinale dönersiniz ama gerek yok. Ben 105-110 bg aracı 130 bg yapıp, torku 250'den 320'ye çıkarılmasını anlamsız buluyorum. Çünkü alacağınız fayda size gözle fark edilir bir şey kazandırmayacak. Bence bu performans kelimesini özellikle yanıltmak için kullanıyorlar. 4 silindir, 110 bg, 175 torklu aracı; birkaç saniye daha hızlı olabilecek değere getirmek tartışılır. Verdiğiniz paraya göre aldığınız faydaya bakın. Beygir başına kaç para ateşleyeceksiniz?:)


Çevrimdışı mkoray79

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 870
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: sarican52;652044
Arkadaşlar MERHABA
ECUFAST belki duymuşsunuzdur 105 bg oluyor 130 bg 175 tork oluyor 225 tork kulağa çok hoş geliyor hem az yakar güzl gider gibi artıları oluyor fakat uzun dönemde arabaya ne gibi zararları olur bilgisi olan arkadaşlar dan yardım rica ediyorum


Güzel arkadaşım şöyle düşün birde: Senin taşıma kapasiten ne kadar maximum? Yani kendini bir düşün ben max nekadar agırlık taşıyabilirim 5 - 10 dk boyunca. Ben diyeyim ki ortalama bir yapıdaysa vucudun 50-60 kg en en fazla o da gençsen. peki bu kilo yerine 70-75 kg yüklensen ne olur? bu gün olmasada yarın olmasa da 3 gün sonra bel de, dizde problemler kaçınılmaz. Aha işte bu modifiye tam böyle birşey.
Eskiden honda S2000'ler vardı. Bak bu araç turbosuz dogal emişli ve motor bloğu da etli bir araçtı. Araçta fabrikasyon bindirmeler olmadığı, sade satıldığı için bu segmentteki spor bir arabaya nazaran epey bır ucuzdu da. Böyle bir araç hala varsa al istediğin gibi şişir.

Bu arada WV grubu araçların motorları zaten be belkide haddinden fazla şişirilmiş vazıyette. minnacık motorlardan dünya güç alıyorlar yaklaşık şu 8-10 senedir. FSI'lar TSI'lar bilmemlere de bilmemneler çıktığından beri.
[MENTION=18203]octa[/MENTION] da iyi özetlemiş ve bir de onun dediklerine ek:
Bir de o eh işte olan fark gökten zembille inmeyecek. O farkı yaratabilmek için silindire daha fazla hava ve yakıt gönderilecek, turbo da aşırı çalışacak. Yakıt tüketimi de o güçlere çıkmak için bastığında epey bir artacak.


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2411
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mkoray79;652064
...
Bir de o eh işte olan fark gökten zembille inmeyecek..


Aynen, nekadar para o kadar köfte misali.;)


Çevrimdışı Ercan87

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 296
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: sarican52;652044
Arkadaşlar MERHABA
ECUFAST belki duymuşsunuzdur 105 bg oluyor 130 bg 175 tork oluyor 225 tork kulağa çok hoş geliyor hem az yakar güzl gider gibi artıları oluyor fakat uzun dönemde arabaya ne gibi zararları olur bilgisi olan arkadaşlar dan yardım rica ediyorum


Ben aracima yaptirdim. Memnunum, cekisi ara hizlanmalari daha iyi. Ama yakit konusunda sakinde gitseniz bir artisini gormedim. Basincada daha cok yakiyor doğal olarak


Çevrimdışı mkoray79

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 870
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ercan87;652113
Ben aracima yaptirdim. Memnunum, cekisi ara hizlanmalari daha iyi. Ama yakit konusunda sakinde gitseniz bir artisini gormedim. Basincada daha cok yakiyor doğal olarak


Sakin giderken zaten artmaz ki. Motorun dizayn edilen orijinal haline kadar ayni performansi verir, sayet komple bir yazilim degil ise otijinal max.gucunden yukari basmaya calistikca asiri yukleyecektir.


Çevrimdışı Ercan87

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 296
    • Profili Görüntüle
Bir artisini gormedim derken yakit ekonomisi olarak demek istedim. Sakin kullanimda bahsedildigi gibi yakit tasarrufu falan olmuyor yani.


Çevrimdışı sarican52

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Evet galiba benimkisi bir merak veya bir hevesti çok ta zorlamanın anlamı yok yorum yazan arkadaşlar a teşekkür ederim