Euro 6 motor farkının önemli olduğunu düşünüyorum. Kağıt üstünde minimum 1 litre az yakıyor.
Golf 1.2 TSI BMT DSG için hem Euro 5 hem Euro 6
Euro 5'lerde 105 HP, Euro 6'larda 110 HP.
Euro 5 yakıt tüketimi şehir içi 5,6 şehir dışı 4,4 ort 4,8 
Euro 6 yakıt tüketimi şehir içi 5,9 şehir dışı 4,3 ort 4,9
Euro 5 Golf 1229 kg
Euro 6 Golf 1154 kg
---
Rapid 1.2 TSI Elegance - 1.2 TSI Greentech Elegance
Euro 5'lerde 105 HP (manuel), Euro 6'larda 90 HP (DSG) 110 HP (manuel)
Euro 5 yakıt tüketimi şehir içi 6,9 şehir dışı 4,6 ort 5,4 
Euro 6 110 hp manuel yakıt tüketimi şehir içi 6,2 şehir dışı 4,2 ort 4,9
Euro 6 90 hp DSG yakıt tüketimi şehir içi 6 şehir dışı 4 ort 4,7
Euro 5 Rapid HB 1100 kg
Euro 6 Rapid HB 1110 kg
Euro 6 DSG Rapid Sedan 1124 kg
Yani  aslında yakıt tüketiminde gözle görülür bir düşüş yok. Ne kağıt üstünde  ne de gerçek kullanımda. Euro 6'nın en etkili olduğu kısım yakıt değil,  yanma sonucu oluşan azot oksit ve partiküllerin indirgenmiş  değerleridir. 
Bu TSI motor için baktığım değerlerdi. TDI motor  için ise; 2014 veya 2015'ten sonra çıkan yeni nesil TDI motorlu  araçlarda yakıt tüketimi 0.2-0.3 lt ortalama düşüş gösterip, beygir  güçleri 5-10 arttırılıp tork aynı değerde tutuldu. Günlük kullanımda  aradaki farkı göremiyorsunuz.
1990 yılında piyasaya çıkmış bir dizel motora göre; Euro 5 motordaki yüzde 89, Euro 6 motorda ise yüzde 95 daha az NOx salınıyor.