Ön konsol vites çevresindeki piyano siyahı ve parlak seçenekler yerine çıtalarda kullanılan mat desenler benimsenmiş görünüyor. Örneğin aluminyüm efektli ise o alt kısım da öyle konmuş, yeni krem çıtalar gelmiş onun alt vites tarafı da krem olmuş, ilginç olmuş. Parlaklık konusunda eleştiri almış gibiler.
Düşük paketlerde kumaş desenler ve dikiş formatı değişmiş, alcantarada dikiş renkleri ve tasarım değişmiş.
Anahtarsız Çalışma Standart hale gelmiş.
Kapı altlarında Skoda logosu aydınlatma gelmiş.
Telefon kutusu seçeneği alındığında(Türkiye'de sigara paketi geliyor standart) 6 inç üzeri telefonlar yatay sığmıyordu sığar hale gelmiş.
Bu kayan sinyal sistemi sadece arka tarafda konulmuş öne koymamışlar orada VW kısıntısı görünüyor. (Önde kayar sinyallerin daha az dikkat çektiğine dair kanaatler de var)
Ön panjur tampon değişikliği nedeniyle biraz daha aşağı gelmiş ve alt çıta daha yatay görünüyor. Bu da aracın ön yüzünü biraz değiştirmiş.
Hız ve yol tabelalarını okuma özelliği (sonradan da açılabiliyordu) ancak daha çok tabela türünü okuyabilir hale getirilmiş.
Tahminli Adaptif Cruise gelmiş, araç artık hız sınırları yaklaşan virajlar ve hız tabelalarına göre hızı otomatik ayarlayabilecek ACC'de.
ACC Lane Asist ile yarı otonom sürüşte sürücüde meydana gelebilecek kalp krizi uyuma vs durumlarda meydana gelebilecek durumlar için kullanılan Emergency Assist eskiden kendi şeritinde 4'lüleri yakarak fren yaparak duruyordu. Yeni sistem çok şeritli yollarda aracı otomatik olaraka sağa çekecek.
Smart Light Asisst opsiyonun merceklerle yaptığı akıllı uzun farlar denetimi LED Matrixlere yapılmaya başlanmış, bu önceki sisteme göre daha fazla bölgede daha hızlı tepkilerle karartma/aydınlatma yapabileceği anlamına geliyor.
Smart light assiste özgü olabilir ama farların altındaki üçgen çentiklerde de açısı değişebilen Led alan var uzunlarda kullanılıyor olabilir. Şu videonun açılışında üçgen kısma dikkat.
https://www.youtube.com/watch?v=byNjecTnxFw Ön ve arka farlarda animasyonlu açılış kapanı (özellikle önde) çok şık olmuş.