Ben guncellemelere hep karsiyim. Fabrikadan gelen guncellemelerin cogu avrupa toplulugu regulasyon kurallari geregi %90 emisyonla alakali oluyor. Bu da ne cekisinizi ne de beygirinizi artirir. Zaten artiracak olsalar bastan artirirlar size 110 beygir yerine 120 beygir diye satmak herhalde daha akillica ve iyi olsa gerek. Emisyonla alakali olanlarda kimi zaman yakit tuketimini artirmaktadir. Yazilim guncellemelerinde tam olarak ne yapildigini ve ne degistigini de soylemiyor kor olasicalar.
Ben aldigim haliyle memnundum aracimdan, bakimda istemiyorum dedim yapma dedim.
Aracinda bir problem yoksa guncelleme yaptirma.
Yok harici olarak yazilim attirmak istiyorsan o da risk, problem de olabilir. Fabrika bilmiyormu hava yakit oranlariyla oynayip aracin gucunu artirmayi. Motor neyse odur. Eskisi gibi honda S2000 motorlari yok oyle etli dogal emisli kendin turbo ve içine bastikca basacan motor da karsilayacak. 1,6 motor bile yok 1,4 ler bile azaldi adamlar 1 motoru sisirdikce sisiriyor.