Benim bahsettiğim durum şanzımanla ilgili gibi durmuyor, boşta çalıştığında da oluşuyor. Zaten her stop edişimde yükü park frenine bırakırım. Bir de ara sıra değil, her 12-13 saatlik dinlenmeden sonra yalnızca 1 kere gerçekleşiyor. Şanzımanın yükü ile ilgili olsaydı daha çok gerçekleşirdi veya tekrarlaması 12-13 saat'ten çok daha önce olurdu. Ben öncelikli olarak motor kulakları ve enjektörlere baktıracağım.
Bu arada şanzımana yük konusu daha çok eğimli yerlerde geçerlidir. Düzgün otoparklarin yüzeyi %0 eğime sahip oluyor ve tekerleklere x ekseninde kayda değer bir baskı oluşmadığı için tekerleklere bağlı olan aktarma organlarına veya fren sistemine de kayda değer bir baskı iletilmiyor. Bu, olası yükü şanzımana bırakmanın sakıncası olmadığı anlamına gelmesin.