škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

İlk skodam 1.0tsi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Nitro 37

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 30
    • Profili Görüntüle
Merhaba arkadaslar. Öncelikle konuyu farkında olmadan yanlış yere açmış isem kusura bakmayın. Ismim Mehmet 39 yaşındayım. Yabancı bir firmada danışmanlık yapıyorum. Aynı zamanda sctsubaruclab da moderatörüm. Uzun yıllar japon arabaları üzerinde hobi olarak modifiye vs ile uğraştım. Artık yaşımızında ilerlemesi, aile durumları vs gibi sebeblerle aile otomobili tarzında bir araç şart oldu ve sonuç olarak 2016 1.0tsi optimal ile aranızdayım. Sizlerden çok şey oğrenecegime eminim. Şimdiden hepinize Teşekkür ederim.


Çevrimdışı Leca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 513
    • Profili Görüntüle
Aracınız hayırlı uğurlu olsun. Aramıza hoşgeldiniz hocam, keyifli forumlar.


Çevrimdışı atalayg

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 47
    • Profili Görüntüle
Aramiza Hoşgeldiniz. Aracınıza alakalı  genel Tecrübelerinizi aktarır misiniz

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Nitro 37

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 30
    • Profili Görüntüle
Tesekkür ederim arkadaşlar. Öncelikle şunu belirteyimki test etmedigim hic bir araba haķkında yorum yapmam. Bunu neden söylüyorum. Cünkü bu aracı aldığım günden beri çevremde ileri geri konuşan, bu motor yürümez, turbolu olduguna bakma 1.6 atmosferik motorun yokuşta bayılmayanı gibi saçma sapan eleştrilerde bulunan insanlar oldu. Zira benim derdim hız değil ekonomik, güvenli ve genis bir araç olmasi idi. Bunu kendi forumumdada defalarca söyledim. Teknoloji degiisiyor bildigimiz kalıpların artik dısına cikma zamani geldi vs gibi. Onceki araclarim nissan 200 sx s14a, opel calibra, forester sti vs gibi yüksek hp li araçlar olduğu icin, 1.0tsi den çok bir performans beklemiyordum. Klima açinca bayılmasın, torku yeteri kadar bana sunsun yeter demistim. Aldığım günden dün akşama kadar arabayı ne zorladim nede başka bir islem yaptım. Arkadaşlar Ben bu motorun sıradan1.6 2.0 atmosferik veya turbolu 1.6 dizel araçlari yolda geride bıracağını daha gaz pedalına dokundugum ilk gun anladim. Tabii buna cevremde ve forumumda kimse inanmadı. Dün akşam forumuzun istanbul bulusması vardı. Ankaradan basa basa gittim cankurtaran rampasini 182 km hizla arabada iki kisi var iken ciktim. Bulusma oldu yedik ictik. Muhabbet 1.0 tsi nin performansina ve benim moderator olarak bulundugum iddalara geldi. Bulusmada bulunan herkese rolling teklifinde bulundum. Sadece subaru forester sturbo 177 hp arabasi olan Burak kardesim davetime icap etti. Oda tamamen meraktan. Otobana ciktik tum ekip olarak. 20 km hizla giderken korna ile yarisimiz basladi. Yol sakindi seritler bostu. Diger ekip videosunu cekmeye calisiyordu. Sturbo 177 hp 4 ileri tork konvertorlu bir sanzimana sahip arabadir. Benim tsi ise manuel. Kalkar kalkmaz sturbo bir boy farkla onume gecti. 1.2 ve 3. Vitese kadar aradaki bir boy fark devam etti. 4.vitese attigimda yanina geldim. 5. Vitese attigimda  gecmeye basladim. 6 vitesi attigimda ise sturbo hayli geride kalmisti. Arkadaslar 1. Vites haric tum vitesleri 6 bn devirde attim. Inanin saka gibi. Surekli hissettiginiz tork gucu bu arabayi cok muazzam bir hale gwtiriyor. Isimiz bittiginde herkes olaya cok sasirmis acaba sturbonun motorumu bitik demeye baslamisti. Kaput acildi icindeki findik tsi 3 silindirli motor iyice incelendi. Teknolojinin nerelere geldigi ve bizim ne kadar gwride kaldigimiz bir kez daha ortaya cikti. Tum bu exsina ragmen Ankara istanbul git gel arti rolling sonucu aracim ortalama 5.3 litre yakit yakti. Bana gore sudan ucuz. Bu arac inanin dusundugunuzun otesinde bir performans sunuyor oyleki 6.vitesde hiziniz 65 iken gaza bastiginizda arabayi alip goturuyor. Dizel gibi torku da erken bitmiyor. Bant araligi azalarak uzuyor sanki. 1.2 tsi den cok cok iyi. Bu cekise ragmen yakiti da oyle guzel degerlendiriyorki bu hareketleri bir baska arabada yapsaniz 100 km de en az 10 litre yakardi diyorum ben.
Sonuc olarak ben cok ama cok memnunum, gerek yakit gerekse ceviklik hiz, adina ne derseniz artik, her yonden konfor, ic hacim vs  kullaniciyi tatmin edecek bir araba. Almayi dusunenler varsa bir dakika bos beklemesin diyorum.


Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
Foruma hoş geldiniz.

Aracı bilmeyenlerin 1.2 motor bu diyince, 1.2 mi peh demesi, kullandıktan sonra da bu benim arabadan daha iyi gidiyor yav nasıl 1.2 bu diye şaşırmalarını izlemek çok zevkli gerçekten. 1.0 motorlar bundan 1 tık daha iyi performanslı, biraz daha eğlenceli motorlar.  Aracınız hayırlı olsun.


Çevrimdışı elliyedi

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 619
    • Profili Görüntüle
Tam bir otorite değerlendirmesi olmuş. Test edilmiş onaylanmış. Video varsa onu da kapak olarak koymalısınız:)


Çevrimdışı Nitro 37

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 30
    • Profili Görüntüle
Tesekkurler arkadaslar. Video mevcut. Ama nasil ekleyecegimi henuz cozemedim. Forumunuz bizimkinden epey farkli cunku.


Çevrimdışı Octablue

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 48
    • Profili Görüntüle
hayırlı olsun çok iyi bir seçim yapmışsınız :ok:


Çevrimdışı by_Loopus

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 64
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Nitro 37;621548
Tesekkurler arkadaslar. Video mevcut. Ama nasil ekleyecegimi henuz cozemedim. Forumunuz bizimkinden epey farkli cunku.


Bende videonuzu merakla bekliyorum. Youtube'a yükleyip link paylaşabilirsiniz...


Çevrimdışı Nitro 37

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 30
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar iki ayrı arabadan çekim yapıldı. Tabii yarışın sonuna kadar çekmek mümkün olmamış. Malum trafiği 3-5 araba ile riske etmek olmaz. Önceden de yazdığım gibi sturbo 2.0t 177 hp bir boy farkla açılışı yaptı. İkinci videoda da yakından bakıldığında octavia tsi 5. vitese geldiğinde sturbonun önüne geçip aradan sıyrılarak gidiyor ve arayı açıyor.
Bu yarışı tamamen 1.0 tsi motorun adı gibi hafife alınmayacağını ispatlamak için yaptım. Ben aslında japoncuyum. Ama çevremdeki bu saçma baskıyı kaldırmam için kendi camiamda bir arabayı bozmam gerekiyordu. Şuan forumda bir sessizlik hakim zaten.

https://www.youtube.com/watch?v=cfnhWVZga6k
https://youtu.be/0iTmggQ6wVM


Çevrimdışı Özgür Şahin

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 790
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mesutozil.com
öncelikle hayırlı olsun, 5 yıllık kullanımımın ardından aracımı yıl sonuna kadar değiştirme niyetim var. Ankara yakıt tüketimlerinizi takip etmek isterim. Aslında 1.4 tsi araçlarında performanslarını merak ediyorum. Öveçler tarafındayım ve hergün 8+8 km yokuşlar, tümsekler, sık sık duraklamaklar ile yol yapıyorum. Böyle bir durumda TSI nasıl bir performans gösterir acaba. Aslında durum ciddileştiğinde kendi güzergahım için test edebilecek bir araç bulup bakayım diyorum :)


Çevrimdışı Nitro 37

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 30
    • Profili Görüntüle
Özgür bey diğer 1.4 1.2 tsi motorlara bindim fakat yakıt ölçecek kadar uzun süreli olmadı. Kendi kullandığım 1.0 tsi için söyleyecek olursam. Gop da oturuyorum. Her sabah 2.5 km yoğun trafikte rampa çıkıp, her akşamda aynı yoğun trafikte aynı rampadan tekrar geri iniyorum. Günlük 5 km den hafta içi toplam 25 km yapar. Hafta sonları da arada bir şaşmaz sanayi erkanını ziyarete giderim. Git gel 55 km evime. Üç aşağa beş yukarı Totel de aylık 350 km yol yapıyorum. Aylık yakıt ortalamam 6 litrenin altına 6.5 litrenin de üstüne henüz çıkmadı. Önceki kullandığım araçların yarısından az bu değer. Bu sebeple bana göre sudan ucuz. Ama ben eminim ki günlük yolum biraz daha uzun olsa bu değer aylık ortalamada 5.5 litreden de aşağa düşebilir.


Çevrimdışı Özgür Şahin

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 790
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mesutozil.com
Alıntı yapılan: Nitro 37;621687
Özgür bey diğer 1.4 1.2 tsi motorlara bindim fakat yakıt ölçecek kadar uzun süreli olmadı. Kendi kullandığım 1.0 tsi için söyleyecek olursam. Gop da oturuyorum. Her sabah 2.5 km yoğun trafikte rampa çıkıp, her akşamda aynı yoğun trafikte aynı rampadan tekrar geri iniyorum. Günlük 5 km den hafta içi toplam 25 km yapar. Hafta sonları da arada bir şaşmaz sanayi erkanını ziyarete giderim. Git gel 55 km evime. Üç aşağa beş yukarı Totel de aylık 350 km yol yapıyorum. Aylık yakıt ortalamam 6 litrenin altına 6.5 litrenin de üstüne henüz çıkmadı. Önceki kullandığım araçların yarısından az bu değer. Bu sebeple bana göre sudan ucuz. Ama ben eminim ki günlük yolum biraz daha uzun olsa bu değer aylık ortalamada 5.5 litreden de aşağa düşebilir.

teşekkürler yorumunuz için, arabayı alana kadar sizde de bu araba durduğu sürece size rakamları soruyor olurum :)


Çevrimdışı Taşcı50

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Özgür Şahin;621714
teşekkürler yorumunuz için, arabayı alana kadar sizde de bu araba durduğu sürece size rakamları soruyor olurum :)


Bende ayın 4 de 1.0 tsı octavia ambition aldım ş.içi yakıt 30 kuruş çok yoğun trafik sayılmaz ama yoğunu 35 kuruş olur tahminimce soruluranız varsa bende yanıtlayabilirim:)


Çevrimdışı sedatty

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 83
    • Profili Görüntüle
1.4 tsi dsg 150 hp aracım (4500 km de) istanbul şehir içi maksimum 8,5 lt civarı yakıyor.
yani en fazla  45 kuruş...