škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Sizin başınıza gelmesin

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ciwelek

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Arkadaş iyi geceler 04.12.2015 tarihinde Avek otomotiv den aldığım 1.4 tsi Rapid aracım 9 gün sonra 1000 km de arıza vermiştir.servis cumartesi gecesi aracı servise çekti pazartesi benzin kaynaklı boşaltmamız lazım dedi boşaltıp yenisini koydular ancak sorunu çözemediler daha sonra hata bizden ancak ne olduğunu bilmiyoruz deyip tamı tamına 52 gün boyunca her hafta ayrı bir parça beklediklerini söyleyip oyaladılar.daha sonra aracı iade alacaklarını yenisini veremeyeceklerini söyleyip fatura bedeli üzerinden bana tam 4500 tl ilk zarar verdiler çünkü ilk etapta bize faizlerini ödetiyorlar kredilerde ayrıca muhatap bulmanız imkansız benim başıma geldi sizinkine gelmesin.rapid alacak arkadaşlara önerim Nasıl olsa 0 deyip geçmeyin aracınızı 2. El gibi inceleyin yoksa yüce oto da çok muhatap ararsınız 15 dk döneceklerini söyleyip 3 gün sonra size aratırlar. Hayırlı geceler :gut:


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ciwelek;557818
Arkadaş iyi geceler 04.12.2015 tarihinde Avek otomotiv den aldığım 1.4 tsi Rapid aracım 9 gün sonra 1000 km de arıza vermiştir.servis cumartesi gecesi aracı servise çekti pazartesi benzin kaynaklı boşaltmamız lazım dedi boşaltıp yenisini koydular ancak sorunu çözemediler daha sonra hata bizden ancak ne olduğunu bilmiyoruz deyip tamı tamına 52 gün boyunca her hafta ayrı bir parça beklediklerini söyleyip oyaladılar.daha sonra aracı iade alacaklarını yenisini veremeyeceklerini söyleyip fatura bedeli üzerinden bana tam 4500 tl ilk zarar verdiler çünkü ilk etapta bize faizlerini ödetiyorlar kredilerde ayrıca muhatap bulmanız imkansız benim başıma geldi sizinkine gelmesin.rapid alacak arkadaşlara önerim Nasıl olsa 0 deyip geçmeyin aracınızı 2. El gibi inceleyin yoksa yüce oto da çok muhatap ararsınız 15 dk döneceklerini söyleyip 3 gün sonra size aratırlar. Hayırlı geceler :gut:
Çok geçmiş olsun.
Kötü bir şansınızı İnşaallah böylece defetmişsinizdir umarım.
Başka diyecek bir şey gelmedi aklıma maalesef.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı mrt03mrt03

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Sonuç ne oldu? Zararınız karşılandı mı?


Çevrimdışı mhaktanir

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 166
    • Profili Görüntüle
Çok geçmiş olsun. Size yazılı bir açıklama yapmalarını, yapamıyorlarsa da yapamadıklarını vs sorunla ilgili isteyin ve tüketici mahkemesine başvurun derim. Aracın yenisini vermeleri gerekir.


Çevrimdışı mustklc

  • Gürültülü Tidiay
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1987
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Tüketici mahkemesine gidin, hiçbir evrağı da atmayın.


Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mustklc;558041
Geçmiş olsun. Tüketici mahkemesine gidin, hiçbir evrağı da atmayın.
:ok::ok::ok:
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı Ciwelek

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
zararım karşılanmadı tam 3.500 tl bana kaldı uzatmam dahilinde mahkemelere gitmemiz lazımdı ki bu süreçlerde çok uzun süreçler bu süre zarfında zararlarda devam edecekti mecburek kabul ettirildik inşallah başkası yaşamaz hayırlısı diyelim


Çevrimdışı Developer

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 429
    • Profili Görüntüle
Aslına bakarsanız bayinin istediği de bu: ölümü gösterip sıtmaya razı etmek. Krediden dolayı zararı bilmem ama biz araçları döviz ile alıyorsak o günkü döviz karşılığına göre bugünkünü talep etmek en doğal hakkınız. Sonuçta peşin almış olsaydınız yine aynı aracı aynı paraya alamayacaktınız belki. Bence geri adım atmayın ve hakkınızı önce hukuki yollarla arayın. Bulamazsanız sosyal medya ve skoda genel merkezle paylaşın. Önemli olan suçlayıcı bir dil kullanmak yerine yaşadığınız mağduriyeti ifade etmek olsun. Kısaca bağcıyı bırakıp üzümünüzde ısrarcı olmanız. Tüketici hakem heyetinlerindeki avukatlarla da görüşebilirsiniz. Haksız çıkma olasılığınız bize mantıksız gelse de var bu arada. Tekrar geçmiş olsun.


Çevrimdışı mdurmus007

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 41
    • Profili Görüntüle
Çok geçmiş olsun hukuki yoldan her turlu hakkiniz arayin derum bence


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun. Çok çok nadir olsa da her markada olabilecek bir olay. Ne kadar test edilse de sonradan sorun çıkabiliyor. Tabi burda önemli olan servisin ve ithalatçının ve üreticinin duruşu. Benim anladığım siz aracı ne kadara aldıysanız (örn: 50bin TL) servis size 50bin TL iade edelim olay kapansın diyor. Yani ayıplı mal iade alınıyor. Ancak tabiki kredi kullandığınız için ve 2-3 ay faiz ödediğiniz için zararda oluyorsunuz.
Öncelikle skoda.com.tr sitesi http://www.skoda.com.tr/experience/istek-ve-sikayetler/ bölümünden şikayetinizi ve isteğinizi (yenisi ile değişim) yazın. Burdan olay ithalatçıya da ulaşmış olur. Mutlaka size ulaşacaklardır. Eğer zaten araç geri alalım diyorlarsa bu durumda malın ayıplı olduğunu kabul etmişlerdir. Sizin burda yenisini isteme hakkınız da var.
Ben yüce auto nun durumu öğrenmesiyle sorununuz çözülür zannediyorum. Olmaz sa;
Yüce auto da iade edelim diye diretirse şikayetvar sitesine yazın. Ayrıca Üreticiye durumu ve isteğinizi anlatan mail atın.
Tabi burda şöyle sıkıntı da var. Sizin araç 2015 model ve piyasada 2015 araç çok az belki de yok. 2016 model için bir fark isteyebilirler.
Gelişmeleri buradan yazarsanız tüm skoda sahipleri ve skoda sahibi olabilecek kişiler bilgilenmiş olur.

Hiçbirinden sonuç çıkmazsa olayı hukuki boyuta taşıyabilirsiniz.
Tüketici kanunu 8-9-10-11 maddeler.
http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm


Çevrimdışı Ciwelek

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Oncelikle yorumlariniz icin tesekkur ederim yuce  oto tamamen ilgisizdi tam 2 ay hergun oyaladilar beni defalarca farklo  parcalari bahane edip durdular ve sonrasinda mali iade aldi yenisini  istedim ama 1ay sonra gelecegi icin yapamayiz dediler masrafmis ikame  arac yuzunden bana kredi odemelerimi iade edemeyeceklerimi testler  sirasinda 1 depo full benzinide iade edemeyeceklerino soylediler 22.500  pesinat 3.000 kredi odedim hersey dusdukden sonra elime gecen para 21900  oldu bunu yapmazsam tuketici mahkemelerinde 1 yada 2 yil suruyormus  dava aracsiz kalamadim ve maglesef en azindan kalan parami almak icin  iade ettim cunki arac sikintisi vardi.

Ayrica bugun algurlar servisinden ogrendigime gore aracin problemi hala  bulunamamis ve motor fabrikaya gonderilip yenisi takilmis muhtemelen  artik ikame arac olarak kullanilir


Çevrimdışı mrt03mrt03

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
O kadar saçma bi işlem yapılmış ki bu durumda servisin sıfır motor yakıp ruhsat vb masrafları karşılayıp sizi mağdur etmemesi gerekirdi. Neyse geçmiş olsun yine de zararın neresinden dönersen kar.