škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2004 - 2007 Arası Fabia 1

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı bugrahanpolat

  • \'\' Tek Çare RS \'\'
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
Bir proje düşünüyorum. Fabia1, 1.4 TDI PD motora hybrid turbo takip intercooleri büyütsek katalizör iptali, egr iptali, down pipe, 61'lik düz boru yapsak nasıl bir proje olur ? Ha bir de hard yazılım yapsak. Projem hakkında daha doğrusu düşüncem hakkında sizde düşüncelerinizi dile getirirseniz cok sevinirim.
                          Saygılarımla
« Son Düzenleme: 14 Aralık 2015, 16:32:11 Gönderen: bugrahanpolat »


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Satmaktan vazgeçtiniz herhalde???
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı bugrahanpolat

  • \'\' Tek Çare RS \'\'
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Engin E.;547607
Satmaktan vazgeçtiniz herhalde???


Bilmiyorum ki Engin Abi kararsız kaldım ya Hemde cok proje mi yapsam


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
150-180 hp arasi guc alirsin. Duzgun kullanilirsa hic bisey olmaz


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
İşte bu...
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı mustklc

  • Gürültülü Tidiay
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1987
    • Profili Görüntüle
Arabanın gidebilmesinden ziyade , arabanın durabilmesi daha büyük mesele bence.
 Hyundai accent era deli gibi kaçıyor ama frene basınca "Eşhedü enla ilahe..." diye sayıklamaya başlıyorsun.

Arkalar disk değil de kampana olsa, ABS olsa,  dakka düşünmem yazılım işini


Çevrimdışı bugrahanpolat

  • \'\' Tek Çare RS \'\'
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mustklc;547658
Arabanın gidebilmesinden ziyade , arabanın durabilmesi daha büyük mesele bence.
 Hyundai accent era deli gibi kaçıyor ama frene basınca "Eşhedü enla ilahe..." diye sayıklamaya başlıyorsun.

Arkalar disk değil de kampana olsa, ABS olsa,  dakka düşünmem yazılım işini


Arkalar zaten kampana ve ABS'de var. Arabayı yapacagım kadar da durdurma operasyonunu da bakicam :)


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Hard yazılım, kat iptali, egr iptali ile stock turbodan 110-120hp arası güç alınır sanırım.

Benim arabamda kat iptali ile soft yazılım vardı.105hp 253nm civarı bir güç üretiyordu.Aynı zamanda reisin(dds!) aracında kat iptali egr iptal yazılım vardı.Tahmini gücü kendisi söyler ben tam bilmiyorum ama benim aracımı 3 boy civarı geçiyordu.

Ufak dokunuşla keyifli oluyor 1.4 tdı.Bence yaptırın derim.


Çevrimdışı bugrahanpolat

  • \'\' Tek Çare RS \'\'
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;547667
Hard yazılım, kat iptali, egr iptali ile stock turbodan 110-120hp arası güç alınır sanırım.

Benim arabamda kat iptali ile soft yazılım vardı.105hp 253nm civarı bir güç üretiyordu.Aynı zamanda reisin(dds!) aracında kat iptali egr iptal yazılım vardı.Tahmini gücü kendisi söyler ben tam bilmiyorum ama benim aracımı 3 boy civarı geçiyordu.

Ufak dokunuşla keyifli oluyor 1.4 tdı.Bence yaptırın derim.


Bu yazdıklarım dokunuslarim hepsini yaparsam eger 110 120 degil orjinal turbo ile gene daha fazla gösterir. Ama ben big turbo ve diğer islerimleri yaparsam PD200 falan olur motor :)


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bugrahanpolat;547668
Bu yazdıklarım dokunuslarim hepsini yaparsam eger 110 120 degil orjinal turbo ile gene daha fazla gösterir. Ama ben big turbo ve diğer islerimleri yaparsam PD200 falan olur motor :)

Dene bakalım inşallah stock turbo ile daha fazlasını alırsın :)


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bugrahanpolat;547668
Bu yazdıklarım dokunuslarim hepsini yaparsam eger 110 120 degil orjinal turbo ile gene daha fazla gösterir. Ama ben big turbo ve diğer islerimleri yaparsam PD200 falan olur motor :)


Orjinal turbo ile yapilabilecekler belli bir yere kadar. 140hp cikmaz mi cikar ama kac gun yurur 3. Gunu gorur mu muamma? 150-160 da cikar ama kac saat yurur 3. Saat yurur mu muamma.

1.5 bar peak basinc egr ve kat iptali ile (egr ve katin etkisi oldukca dusuktur) hatta duz boru diyebiliriz egzoza 120hp ye yakin guc anca uretiyor benim arac.

Bu yazilimla yaklasik 3.5 senedir sikintisiz yuruyor ama arac. Bir omur de cit demeden yurur devam eder.

Orjinal turboyla saglikli daha ne kadar acilir cok acilsa bi 5-6hp daha acilir.

Diyecegim o ki her seyin saglikli bir limiti var.

Bu motorun da saglikli limitlerini soyledim. Zorlamak kaydiyla 180-190hp max saglikli limitleridir. Ustu icin forged gerekir
Kaldi ki bu guclerde randiman almak icin sanziman degisimi de sarttir ;)


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4894
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;547675
...Zorlamak kaydiyla 180-190hp max saglikli limitleridir. Ustu icin forged gerekir
Kaldi ki bu guclerde randiman almak icin sanziman degisimi de sarttir ;)
Zaten şanzıman değişikliği yapmazsan 5. viteste patinajla kalkar gider.:rm:
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5849
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;547684
Zaten şanzıman değişikliği yapmazsan 5. viteste patinajla kalkar gider.:rm:


Yok ya fakirlerin şanzımanı kısa 200 de kesiciye giriyolar[emoji23]


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4894
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Esariipek;547690
Yok ya fakirlerin şanzımanı kısa 200 de kesiciye giriyolar[emoji23]
İyice güçlenince her viteste sara sara gider ya la!
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı mustklc

  • Gürültülü Tidiay
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1987
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bugrahanpolat;547663
Arkalar zaten kampana ve ABS'de var. Arabayı yapacagım kadar da durdurma operasyonunu da bakicam :)


Yanlış yazmışım. Kampana değil de disk olsa demek istemiştim :D