arkadaşlar çok karışık terimler kullanıyosunuz.hararette sırasıyla bakılacak olaylar.önce fan, sonra muşur, sonra termostat, en sonda contadır.fan çalışıyor ise birdaha hararet kalkınca imkanınız var ise radyatörün her 2 tarafından ısısını kontrol edin.fan tek başına soğutma görevi yapamaz.termostat açmıyor veya geç açma yapıyor olabilir.termostat civayla çalışan bir parça.hertürlü arıza yı yapabilir.genelde fabrikalar 79-85 dereceye göre ayarlarlar.içindeki civa özelliğini kaybederse uzun süreli beklemede geç açma yapıyor olabilir.hararet 120 iken motorun üzerindeki hortumları bile kontrol etseniz anlayabilirsiniz termostat açıkmı kapalımı?eğer motor suyu her bölgede sıcaksa.arkadaşların önerdiği gibi hararet muşurunu kontrol ettirin.saygılar.