škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Octavia kiş lastiği önerisi

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı YEKE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1503
    • Profili Görüntüle
hankooklar dolar ile geldiği için fiyatları yükseldi. ben kışın eski arabayı kullanıyorum. onda W2G2 var kış lastiği konseptinde ama üzerinde all weather yazısı da var. çukurları silica kaplamalı bu da belli bir sürate çıkıldığında çentiklerin kar tutmasını engelliyor. ben memnunum. sulu sepken ortamda diğer arabalar yavaş giderken ben biraz daha hızlı gittiğimde bir sorun yaşamadım. aralarından geçip gidiyorum. kar tutmuş yolda da iyi. 20 cm üstü kar tutmuş yolda durduğunda yeniden kalkmada zorlanma var. ama hareket halinde iken patinaja düşmüyor. tabi bu her lastikte olabilecek sorun. lastik oldukçada yumuşak. kış lastiği olduğu farkedilmiyor. sadece virajlara sert girmemek lazım. bu da yol kuru ise problem. direk kış lastiği olarak üst modelleri var. eğer superb için alırsam hakkapelita R2 modelini tek geçerim. diğer seçeneğim ise yeni olan WR D4.

http://www.nokiantyres.com/tyres/passenger-car/winter-tyres/

yazlıkta ise Z line

continentalı ismi var diye kardeşime aldık ama tam kütük bir lastik. araba traktöre döndü. oldukça rahatsız. özellikle yol kuru ise kullanılacak lastik değil. nexen takılı arabaya da bindim bu lastikte rahat ama kış koşullarında deneme fırsatım olmadı.


Çevrimdışı azureusecz

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 622
    • Profili Görüntüle
Bence goodyear ultragrip9 çok güzel bir lastik.
Ben bridgestone kullanıcısıyım ama onun çok iyi olduğunu test ettim.


Çevrimdışı Furkan_TDI

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 157
    • Profili Görüntüle
adac testlerinde filan conti ts 850 cogu ebatta birinci gelmiş. michelin alpin seriside cok iyidir bridgeston da iyidir. aralarındaki farkı muhtemelen bizler anlayamayız. yani bu 3unden hangisi alırsanız alın tatmin eder. bunların bir altında ise nokian olabilir. daha hiç bir kullanıcısından kotu yoruma denk gelmedim. ben kendim hankook w442 winter i'cept rs kullandım gecen kış. istanbulda bu sene asırı kar yagdı ona ragmen hiç bir sıkıntı çekmedim. bolu ve edirne yede gittim. oralarda da yogun kar altında kullandım. hiç sorun olmadı. bir şekilde yola tutunuyor. sadece yedigollere giremedim. cunku arabanın boyundan daha yuksek kar vardı oralarda:) yani işin ozu baya memnun kaldım hankooktan. hatta bu sene yeni bir desen getirecek hankook. cok iddialı olacaklarmış. bizzat turkiyedeki koreli mudurlerının yorumu bu:) ama tabi dolar sebebiyle fiyatı nolur o suan muamma.


Çevrimdışı dryusufbal

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 875
    • Profili Görüntüle
Bulundugunuz iklimdeki yagmur kar ve buz oranına göre değişir.  Daha karlı ve byzlu ise goodyear ultragrip 9 daha yağmurlu ve karlı ise continental ts850


Çevrimdışı azureusecz

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 622
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dryusufbal;530033
Bulundugunuz iklimdeki yagmur kar ve buz oranına göre değişir. Daha karlı ve byzlu ise goodyear ultragrip 9 daha yağmurlu ve karlı ise continental ts850

Kesinlikle katılıyorum. Benim bulunduğum bölge çok sert geçer kışları ve en iyi goodyear ve nokian dediler.


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Aşağıda verdiğim linkte çeşitli dergi ve kuruluşlarca yapılmış kışlık lastik testleri mevcut, bunlar da kararınızda size yol gösterecektir.
 
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Tests/#winter
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı kablan12

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Continental WinterContact TS 850 için 225/45 17 sakarya da 410 tl fıyat alabıldım kısın fıyatlar nekadar olur acaba artar mı nasıl fıyattır?


Çevrimdışı muratladikli

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 234
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kablan12;530166
Continental WinterContact TS 850 için 225/45 17 sakarya da 410 tl fıyat alabıldım kısın fıyatlar nekadar olur acaba artar mı nasıl fıyattır?


Verilen fiyat 2015 lastiği mi? İnternetteki satış yapılan sitelerde 2014 lastikleri 280 TL civarında 410 çok fazla geldi


Çevrimdışı kablan12

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: muratladikli;530169
Verilen fiyat 2015 lastiği mi? İnternetteki satış yapılan sitelerde 2014 lastikleri 280 TL civarında 410 çok fazla geldi


Link verebılırmısınız 2015 olması gerek yok 2014 ısımı gorecektır, 225/45 17 ıcın 280 TL fıyat veren sıte var ıse almak ısterım


Çevrimdışı rapcep

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 75
    • Profili Görüntüle
conti ts850 oneririm 2 kış kullandım onceki aracımda cok memnundum 17 kış lastikleri pahalı olur 410*4=1.640 tl
16 jant + 205 55 16 kış lastiği fiyatı alın taminim 1.800 tl arada 200 250 tl oynar hem 16 jant ve kış lastiğiniz olur hemde 17 lerdeki lastikler uzerlerinde olur jantlarınız cizilmez bu arada kışın geniş lastik avantaj değil dez avantaj internette araştırabilirsiniz


Çevrimdışı timbaz

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 181
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: rapcep;531904
conti ts850 oneririm 2 kış kullandım onceki aracımda cok memnundum 17 kış lastikleri pahalı olur 410*4=1.640 tl
16 jant + 205 55 16 kış lastiği fiyatı alın taminim 1.800 tl arada 200 250 tl oynar hem 16 jant ve kış lastiğiniz olur hemde 17 lerdeki lastikler uzerlerinde olur jantlarınız cizilmez bu arada kışın geniş lastik avantaj değil dez avantaj internette araştırabilirsiniz
Genis taban kis lastigi icin continental pek oyle dusunmuyor...
Continental kis lastigi gelistirme bolumunun basindaki kisiden...


"Warm Slippers" for the Colder Season *
Wide-base tires in winter - short braking distances on wintry roads
Wide winter tires balance out handling drawbacks *
Hanover, June 2013.

There is a trend toward ever-wider sizes in the case of winter tires. This is because wider tires without doubt offer advantages during the colder season too, ensuring short braking distances and good cornering stability. The changeover to narrower winter tires is therefore no longer necessary: Wider tires are now an important safety accessory. *
The wider the tire, the wider its ground contact area, which thereby enhances its ability to transmit lateral forces when turning corners. This is equally true for both summer and winter tires. On dry or wet asphalt, wider tires therefore have the edge over narrower tires fitted on the same type of car. *
"Comparing winter and summer tires of the same size, winter tires are actually at a disadvantage in terms of cornering stability," explains Dr. Andreas Topp, Head of Winter Tire Development at Continental. "This is due to the softer rubber compound and fine siping of winter tires designed for driving on snow and ice. Fitting narrower tires f7urther exacerbates this inherent disadvantage. In order to achieve the same level of cornering stability and steering precision as with summer tires, fitting wider winter tires is recommended." *
Wide winter tires also offer advantages on typically wintry road surfaces. On compacted snow surfaces in particular, they offer more space to form sipe edges, fill deeper tire tread grooves with snow, and increase friction between the rubber and snow. The handling properties of a car fitted with wider winter tires are also enhanced on compacted snow surfaces. *
Wide-base tires even offer advantages in deep snow: Their cornering stability is better than that of narrower tires and their braking distances are shorter. Narrower tires only have the advantage when it comes to traction in deep snow. Experts therefore advise selecting the same tire widths in the winter as in the summer, if possible. In this way, driving performance on dry and wet roads remains roughly the same as with summer tires and is also good on compacted snow surfaces. Nowadays, deep snow on normal roads is highly unlikely in Germany as snow is quickly compacted by the snow-clearing services and dense traffic.
« Son Düzenleme: 07 Eylül 2015, 19:55:10 Gönderen: timbaz »


Çevrimdışı rapcep

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 75
    • Profili Görüntüle
Brigstone tam tersini yaziyor turkce resmi sitesinde ve kisa bir ozetle google da wrc snow yazin ralli araclarinin lastigi bisiklet lastigi gibi dardir...


Çevrimdışı timbaz

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 181
    • Profili Görüntüle
Araclarimiz wrc degil, kullandigimiz trafik de farkli... ralli araclari normalde de ince kullaniyor zaten... amac farkli...
Bridgestone sitesimde bulamadim ama...
http://www.bridgestone.com.tr/lastik-rehberi/kis-lastikleri/
Continentalin aciklamasi da mantikli gibi...

http://www.continental-tires.com/car/technology/wide-tires
Sagda bir kac menude de bilgiler var...
« Son Düzenleme: 07 Eylül 2015, 20:50:35 Gönderen: timbaz »


Çevrimdışı rapcep

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 75
    • Profili Görüntüle
Sitedeki tabloya bakin sirt genisligi kismini okuyun...araclarimizin wrc olmasina gerek yok bildikleri varki ince lastik kullaniliyor genis taban kullanilmiyor karli zeminde wrc toprakta ve asfalt zeminde genis lastik kullaniliyor uzatmanin anlami yok google cogunluk kullanici yorumlari dar taban lastikten memnun ve tavsiye ediliyor


Çevrimdışı bilen

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 173
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;530103
Aşağıda verdiğim linkte çeşitli dergi ve kuruluşlarca yapılmış kışlık lastik testleri mevcut, bunlar da kararınızda size yol gösterecektir.
 
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Tests/#winter


Listede 7.sırada Nokian WR D3 ü görüyorum... Bu iyi bir tercih olduğunu fiyat-performans olarak gösteriyor.
Bu arada yeni WR D4 çıktı onun da kışlık lastikte baya bir başarılı olacağını düşünüyorum.