Ds lerin heryeri slikon ses yapabilecek bir yer yok gibi
bu konu ayrı başlık altında olmalıydı. görüş belirteceksem eğer wv orta sınıf araçlarının abartıldığı konusunda sizinle hemfikirim. lakin diğer markalar da öyle bedava vermiyorlar aracı. son bi kaç aydır araç piyasasını takip ediiyorum citroenin direksiyon ve 4 tekerden ibaret elysee aracı 42 bin tlden başlıyor. aynı paraya polo-skoda tsi aracını alabilirsin .
Aynı fikirdeyiz yanlız celysee deki puretech motor tsi dan daha başarılı iç plastik malzeme kalitesi olarak celysee ya da peugeot 301 polo fabia yada rapidden kötü değil hepsinde sert plastik var donanım olarakta bir eksi artısı yok birbirine karşı şuan fabia 44.000 tl oldu poloda sanırım 48.000 rapidde 48.000 tl gibi başlanğıç fiyatları var. Tercih meselesi tabi saygı duyarım.
Peugeot'nun “Avrupa'da Yılın Otomobili” seçilen 308, yeni 3 silindirli 1.2 lt benzinli turbo motor seçeneğiyle adeta yakıtı kokluyor.
Geçtiğimiz günlerde uzmanların gözetiminde gerçekleştirilen testlerde tam depoyla 1.810 km yol giderek (yaklaşık olarak İstanbul-Van arası) seri üretim otomobilde yakıt tüketimi rekoru kıran 308 PureTech, mayıs ayında Türkiye'de de satışa sunulacak.
Fransız UTAC (Otomobil, Motosiklet ve Bisiklet Teknik Birliği) yetkililerinin kontrolünde İspanya'daki Almeria pistinde gerçekleştirilen testlerde pilot değişimleri sayesinde 32 saatten fazla yol yapan PureTech motorlu 308, test verilerine göre 100 kilometrede yaklaşık 2.85 lt yakıt tüketti. 308 PureTech, 1.810 km'yi toplamda 51.4 litreyle tamamladı.