Merhabalar... Araçlarımızı uzun araştırmalar ve sorgulamalar sonucunda aldık. Kimimizin ilk kimimizin iki ve daha fazla sayıdaki araçlarından oldu...
Yeti hakkındaki ilk değerlendirmeleri forumdan takip etmiştim. Ortak sorunlarımızı paylaşmak ve ortak paydalarda buluşmak adına yazdığımız sorunlar ve düşünceler daha güvenli taşıt kullanmamamız adına gereklilik oluverdi...
Ben de 1.2 Dsg Otomatik 2011 aracımı iki yıldan beri kullanıyorum. Şu anda bir çok arkadaşımızın yazdığı sorunlara bakarak üzülüyorum. Ben de yetkili servis noktası olarak kullandığım ticari kuruluştaki arkadaşlarımıza... Titreme konusunu baskı balata sistemindeki düzensizlikleri bir çok kez aktarmama rağmen, cihazın bu konuda bir arıza göstermediğini defalarca belirttiler. Burada arkadaşların işlerini profesyonelce yapma gayretini gördüm, Skoda Yüce otoya mail ile de bildirdim. Hala düşüncelerimin arkasındayım ancak yetkili distribütör şunu bilmelidir ki servis noktalarında sadece son teknoloji kullanan teknik konu uzmanları değil aynı zamanda motor alanında farklı yeterliliklere profesyonel uzmanlara ihtiyaç vardır. Bunu gidermek Yüce otoya aittir.
Bazı arkadaşlarımız ısrarcı olunması sesimizin yükseltilmesi ifadelerini yazmışlardır. Haklıdırlar da ancak bizleri bu noktaya getirmelerini hoş karşılamadığımızı bilmeleri gerekmektedir.
Bir eğitimci olarak düşüncelerimi aktarmak istedim. Distribütör firma ne kadar dikkate alır bilinmez ama ortak paydalarda buluşan insanlar büyüktürler.
Güzel an ve yolculuklara...