škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yeni Röno sümbül.

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı tabteam

  • The Chırak
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 493
    • Profili Görüntüle
Dacia Türkiye ürün gamından Logan'ı çıkardı. Sadece sümbül var artık. 1.5 dci motor touch orta seviye donanım 4.4 litre şehir içi yakıt tüketimi ve ekstraları ile birlikte 40.000 liralık fiyatı aracı f/p olarak alınır seviyelere taşıyor.


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: tabteam;422048
Dacia Türkiye ürün gamından Logan'ı çıkardı. Sadece sümbül var artık. 1.5 dci motor touch orta seviye donanım 4.4 litre şehir içi yakıt tüketimi ve ekstraları ile birlikte 40.000 liralık fiyatı aracı f/p olarak alınır seviyelere taşıyor.


vw grup stratejisi.. Gerçi firma bünyesinde alt markası olan firmalar benzer uygulamaları yapıyorlar/yapmaları gerek..

Farklı pazarlara aynı modellerin farklı markalardaki çözümlerini sunmak akıllıca..
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı serdar p

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 25
    • Profili Görüntüle
broadyway -renault 9 tasarımı bundan çok çok daha iyi idi. o aracı yeniden geliştirseler keşke.
hatchback flash mesela. symbol serisi eskidende kötüydü şimdide kötü. yol tutuşu zayıf, daha kullanırken güvensiz hissi var.


Çevrimdışı mihalgazi

  • Site Güvenliği
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1556
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: serdar p;422246
broadyway -renault 9 tasarımı bundan çok çok daha iyi idi. o aracı yeniden geliştirseler keşke.
hatchback flash mesela. symbol serisi eskidende kötüydü şimdide kötü. yol tutuşu zayıf, daha kullanırken güvensiz hissi var.


serdar at arabasından ne beklersin ki... dört teker bir şasi tahta kasa...:)


SKODATURKEY ailesi bir AYRICALIKTIR


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mihalgazi;422357
serdar at arabasından ne beklersin ki... dört teker bir şasi tahta kasa...:)
Ön çamurluklar da çamaşır leğeni.:kiki:


Çevrimdışı kaptan52

  • Benz
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1768
    • Profili Görüntüle
Bu arac ne zaman cikti , bugun ataturk oto sanayide gordum:)


Çevrimdışı Haysem

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Benim görüşlerim: Clio geçen senelerde iş maksatlı olarak alınıp kullanıldı, ve mantıklı olan yönleri vardı.( yakışı , fiyatı) Ama bu modelinde bu özelliklerini, özellikle fiyat olarak uygun oluşunu kaybetmiş görünüyor.
Yalnız üst bir özellik var araçda: 0.9 benzinli 90 hp motora sahip olması.
Bu bir aile aracı olarak clioyu öne çıkarabilirdi. Yalnız bu araç için istenen fiyat yüksek olduğundan bu yönde de mantıklı gelmiyor bana.Zira bu fiyatlara daha konforlu, geniş, özellikli ve güvenli araçlar alınabilir.
Dolayısıyla bu şartlarla clio zor görünüyor.
Hiç satış olmaz mı? Tabi ki olur, renault araçlar belli piyasası olan araçlar, eski renault kullanıcıları denemek isteyecektir. Dizel aracı uygun fiyata verirlerse gene şirketler bu aracı tercih edebilirler.


Çevrimdışı bora-feat

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 293
    • Profili Görüntüle
ünyanın en büyük renault topluluğunu barındıran  istatisliklere göre  dünya çapındaki en büyük renault  forumu   olan forumun moderatörlüğü yapıyorum :)

Renault fiyatına göre alınabilicek en donanımlı aracları yapan tek firma bu bir gerçek  

2008 yılının sonundan sonra yaptı modellerin %80 nin kronik sorunlar barındırdığı için kullanıcılar memnuniyetsizlikten markadan uzaklaşmaya başladı    kangoo megane latitude fluence ve clıo4  kronik sorunlar barındıran araclar  

ama gelirsek sembole   türkiyede satılan en sorunsuz arac   şirketlerde kullanılır geneldi 1,5 dizel modeleri ve 100,000 km ve üzeri sorun çıkarmaz  donanımsız modelleri  kaporta sağlmlığı ve güvenliği barındırmayan ama yürüyen aksamı dayanıklı olan bir modeldir

Şimdiki kasasında  asr+esp  ve abs standart oldu ve güvenlik olarakta biraz daha iyileşmiş oldu

yedek parça ve servis ağı yüksek olan bir markanın modeli   2, elde  en rahat satılacak arac  0 km olarak  en uygun fiyata  standartları yüksek olan bir arac  alınabilir   şirkette  kullanmalık tam günlük aractır  konfor olarak fazla bişey beklemiceksin bu aractan  ama AT arabası da değildir   ve sembol olsun vs renault un başka modeli olsun full donanımlısını almıcaksın  çünki renault teklonoji sorunu yaşayan bir firmadır  bir çok aracın da dijital klimasorunu var vs bir kaç elektronik sorun daha barındırıyor en boş  paketi bu konuda en mantıklısı sembol kolay kolay arıza veren bir arac değildir  şirketlerde kullanılıcak  1 linea 2 semboldur   şahsi binmek amaçlı renault almam ama  ticari olarak  trafic modelini alırım  bir tane eskittim 400,000 km de sattım anahtar değdirmeden sıfırını aldım 2007 de buda 200,000 km yi devirdi  anahtar değmedi daha  bu sene ortalarına doğru traficin yien sıfırını düşünüyorum  ama otomobil olarak alıcağım bir arac gözyle bakmıyorum renault modellerine


Çevrimdışı anamarina

  • az kaldı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 831
    • Profili Görüntüle
Yollarda görmeye başladım tipi berbat lastiklerin inceliği ve özellikle aracın arkasının yerden gereksiz bir şekilde yüksek oluşu hiç hoşuma gitmedi sanki köşeyi dönerken devrilecek gibi teknoloji olsa nolur hala hem skoda hem reno sahibiyim ve 1998 model aracın yol tutuşu eminim ki bundan iyidir.