škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Amotisör eğriliği ve kemikli vites sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
Aracımın  ( Fiat Bravo) vites kutusu garantden değişti ondan önce araçta  sola çekme vardı , yapar direksiyon kutusundan dediler değişti sola çekme devam etti rot balans bakıldı yine devam bugun arka logoyu değiştirmeye gittim tekrar rot balansa girdi ve sağ amortisörün %1 gibi eğri oldugunu ve bunun kullanıcı hatası oldugunu söylediler .
Şanlıurfa ya 1 ay a gelirmiş aracımın garantisi zaten bu ayın sonunda bitiyor ve zaten garantiyede girmiyor hoş usta biz garantiye sokmak için elimizden geleni yaparız dedi ama.

Araç servisteyken bende showroomdaki bravolara baktım , araçların vitesleri yağ gibi kayıyor ama benimki çok kemikli ve sert geçişlere sahip.Ustayla test sürüşüne çıktık ve sert nu kabul etti adını hatırlayamadıgım bir bölgenin çamur kum gibi şeylerin dolmasıyla sertleştiğini onu temizlerse (plastik bir parçaymış) daha rahatlıyacanı söyledi ama kendisi şahsen tavsiye etmediğini tüm plastik aksamın sökülüp tekrar takıldıgında ses yaptıgını belirrtti?Vites tam kanala girerken bariz sürtüyo yağdan olabilirmi araç 30binde daha .? yazın bu akdar sert değildi vites geçişleri.


Benzer sorun yaşayanlar varmı?Aracın sola çekmesi sağ amortisörü %1 eğrilmesi midir sebebi yoksa rot rotil salıncaklardan olabilirmi.Yardım lütfen
« Son Düzenleme: 07 Aralık 2012, 21:38:31 Gönderen: tufan »


Çevrimdışı YEKE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1503
    • Profili Görüntüle
vites kutusundan sağa sola çekmeyi ilk defa duydum. hava soğuduğu için yağ donup vitesi sertleştirebilir. vites topuzu mu zorlanıyor yoksa vites kutusu mu. vites topuzu ise körüğü kaldırıp altına sprey gres sıkın.


Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
yanlış yazmışım kusura bakma

araçta 2 sorun var birincisi aracın sola çekmesi sağ amortisorun %1 eğik olmasından diyor servis .

2. sorun vitesin geçişlerinin kemikli sert olması.Tam vitese geçerken kanal varya vitesin kanalı onun tam girişinde iki tarafa sıkışıyor ordaki sertliği geçince vites tam geçiyor


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
30 binde bunu yapıyorsa ben olsam %1'le falan uğraşmam şahsen, bi multijet hastasına devrederim :) şaka bi yana 100 binde sübap mı erir diye rover'ı yaptırıp öyle satmıştım...