škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skoda 1101 Tudor

Ziyaretçi · 15 · 7744

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

berfin.meb

  • Ziyaretçi

Çevrimdışı emrah arıcan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 698
    • Profili Görüntüle
gerçekten bir şaheser.
Bir sevda bizimkisi.....


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Arka tekerlekler yine pozitif kamber.:wnk:


berfin.meb

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;225433
Arka tekerlekler yine pozitif kamber.:wnk:

 
Nasıl yani ?


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: berfin.meb;225455
Nasıl yani ?


\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



berfin.meb

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Birkan;225460

Çok teşekkür ederim sayın Birkan. Açıkçası bunu hiç duymamştım ve bilmiyordum. Sayenizde öğrenmiş oldum.
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2011, 17:47:53 Gönderen: berfin.meb »


Çevrimdışı yasin90

  • .......
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 883
    • Profili Görüntüle
berfin hanım sizde nostalji seviyorsunz :)


ANKARA içi mobilya, özel dolap vs itinayla yapılır, müracaat ben :)



berfin.meb

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: yasin90;225715
berfin hanım sizde nostalji seviyorsunz :)
 
 

 
Evet model olarak yeni arabaların çoğunu beğenmiyorum.
Klasik modeller  daha güzel görünüyor bana.


berfin.meb

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Birkan;225460

Sayın Birkan otomobil açısından positive camber mi yoksa negatif camber mi ? Eksileri ve artıları nedir her ikisinin de ?  Bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: berfin.meb;226485
Sayın Birkan otomobil açısından positive camber mi yoksa negatif camber mi ? Eksileri ve artıları nedir her ikisinin de ?  Bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Tamamen otomobilin hangi amaçla kullanılacağına bağlıdır.
Škoda gibi, kamyonet olarak kullanılacak araca pozitif kamber uygulanır ki yüke bindiğinde nomal hale gelsin.

F1 otomobillerinde bolca S virajı olan pistlerde negatif kamber kullanılır ki virajlardaki yatmalarda azamî yol tutuş elde edilebilsin.


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Ben de bir-iki şey yazacaktım ama bir bağyan ın bu kadar teknik mevzuyla ilgilenmesi elentürüğümü bozdu.
Bağyan dediğin arabayla en fazla tasarımıyla, içiyle falan ilgilenir...
Yanlış mıyım sayın .meb? :knp:
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


berfin.meb

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: hetepe;227126
Ben de bir-iki şey yazacaktım ama bir bağyan ın bu kadar teknik mevzuyla ilgilenmesi elentürüğümü bozdu.
Bağyan dediğin arabayla en fazla tasarımıyla, içiyle falan ilgilenir...
Yanlış mıyım sayın .meb? :knp:

 
 
Keşke bunları yazacağınıza o yazacağınız bir-iki şeyi yazsaydınız.
Bilginin sınırı yoktur. Öğrenmenin bayı bayanı olmaz  ki sayın hetepe.


berfin.meb

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;226669
Tamamen otomobilin hangi amaçla kullanılacağına bağlıdır.
Škoda gibi, kamyonet olarak kullanılacak araca pozitif kamber uygulanır ki yüke bindiğinde nomal hale gelsin.
 
F1 otomobillerinde bolca S virajı olan pistlerde negatif kamber kullanılır ki virajlardaki yatmalarda azamî yol tutuş elde edilebilsin.

 
Teşekkür ederim çok açıklayıcı oldu.
Öyleyse kamberler amaçlarına göre kullanıldıklarında  direksiyonun rahatlığını ve konforunu  sağlayıp, lastiklerin ömrünü de  uzatmış oluyorlar  yanlış sonuç çkarmadıysm eğer ?


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: berfin.meb;227911
Teşekkür ederim çok açıklayıcı oldu.
Öyleyse kamberler amaçlarına göre kullanıldıklarında  direksiyonun rahatlığını ve konforunu  sağlayıp, lastiklerin ömrünü de  uzatmış oluyorlar  yanlış sonuç çkarmadıysm eğer ?
Standart cadde otomobillerinde o şekilde olmuyor tabii ki. Lastiğin tamamı asfalta temas edecek şekilde yapılıyor ayarlar.