škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

1.2 12v 70

lrfan · 38 · 14107

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mygokhan;18010
Ben zaten 1.4 101 lik motora hastayim hep...Bu adamlar isi biliyor...

birazda torku olaydı şöle 135-140 o zaman of offf....


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hakanerdogan;18009
ha kurcalarsak evet, 1.4 ten 170 de çıkardılar ama mesela 1.6 102 bg motor değil kaya resmen, ama bir 1.6 toyota 124 ps, mondeoda öyle. zannetmem ki 1.6 MPI motoru dayanıklılıkta alt edebilsinler...

Atmosferik olarak diyorum ben ama :ok: 101'lik motor özünde 75 HP'lik motor,egzantrik,manifold ve yazılım ile +26 HP almak her babayiğidin harcı değildir.Bence şu ana kadarki en başarılı motoru bizim 1.4 101 HP'lerdir kesinlikle.Çıkış yılınıda göz önüne almak gerekiyor.Sorunsuzluk,dayanıklılık ve performans.Tork 126 Nm çok düşük değil,üstelik 4400'de veriyor devir bandıda yukarda değil fazla.1.6 bloğuyla 1.4 bloğu aynı zaten,piston kolları farklı hacimden dolayı.Bu motorlar direk taş,ömürlük bloklar resmen.


Çevrimdışı mxengine

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 264
    • Profili Görüntüle
Bu gun c180compresor e bindim 170hp civarı galiba 2008 model yok boyle bişey bi an dedim benim 1.6 mpi nerde bu nerde :)


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mxengine;18034
Bu gun c180compresor e bindim 170hp civarı galiba 2008 model yok boyle bişey bi an dedim benim 1.6 mpi nerde bu nerde :)


Eee o kadar para verince Skoda'danda performanslı otomobiller satın alınabilir..:)
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: FF;18013
...1.6 bloğuyla 1.4 bloğu aynı zaten,piston kolları farklı hacimden dolayı.Bu motorlar direk taş,ömürlük bloklar resmen.
Senin Sarı Dana' yı rektifiye ettirirken 1.6 malzemeleri kullanalım o zaman.:wnk:
Alıntı yapılan: FF;18007
...Motor dedin mi Almandır,herkes duracak orada :ok:
VW Kaplumbağa' nın ortaya çıkışı ve yaygınlaşması 1950' li yıllar desek, 1974 modelleri hâlâ yollarda ve taş gibiler. Daha bu sabah bir tanesi rampada perişan ediverdi beni. Çok da hoş rampa çıkar o namussuzlar.


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;18126
Senin Sarı Dana' yı rektifiye ettirirken 1.6 malzemeleri kullanalım o zaman.:wnk:


VW Kaplumbağa' nın ortaya çıkışı ve yaygınlaşması 1950' li yıllar desek, 1974 modelleri hâlâ yollarda ve taş gibiler. Daha bu sabah bir tanesi rampada perişan ediverdi beni. Çok da hoş rampa çıkar o namussuzlar.

Hani böyle hesapsızca çatır çatır parayı harcasam ilk girişeceğim noktadır.Avrupada kitleri bile var Turbolu/Turbosuz olarak.Uygulayanda çok gördüm zamanında.
Pistonları sen geçircen silindire zaten :hanz: iş paylaşımı yapacağız :hanz: bende diğer kısımlar ile boğuşacağım :hanz:


Bizim bir tanıdık vardı,114 kasa Mercedes'i vardı yanlış hatırlamıyorsam 500 küsür bindeydi orjinal :hanz: dipledinmi kafayı kaldırması bugünkü benim diyen ne arabada yoktu :hanz: Almanın en ölüsü bile dipliyor :adm:
Tospalar çok pis rampa sarar ya :hanz: çatır çatır tırmanır :hanz:


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: FF;18220
...Pistonları sen geçircen silindire zaten :hanz: iş paylaşımı yapacağız...
Acaba Gökhan' dan yardım mı istesek?:rm::hanz:


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;18228
Acaba Gökhan' dan yardım mı istesek?:rm::hanz:

O "elektrik işlerini" halledecek :rm::rm::rm: