škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Rapid Spaceback 1.6 TDI DSG hakkinda

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı egeadam

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 731
    • Profili Görüntüle
hoparlörleri değiştirmek fazla enerji çeker beyni bozar bahanesi ile garanti kapsamında değişmiyolra.
ya 2 sene idare edeceksin yada teyp çıkışlarını kesmeden parallel kablo çekip ufak bir anfi ile harici hoparlör kullanabilirsin. Enerjiyi de çakmaktan alırsın,120 watta  kadar enerji alabilirsin. Ben yaptım oldu :)


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Dsg de sıkışık trafikte veya ışıklarda beklerken N konumuna alınmalımıdır.


Çevrimdışı zaferhan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 721
    • Profili Görüntüle
Camlar tek tıkla açılmaması ilginçmiş.. bizim fabiş de bile tek tıkla camlar açılıp kapanıyor.. ayrıca anahtarla da dışardan açılıp kapatılabiliyorlar..  
 
yazılımla düzeltilebilir herhalde..


Çevrimdışı mustafao

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 31
    • Profili Görüntüle
İsiklarda boşa almak en iyisidir dsg acisindan fakkaaat! Bunu aliskanlik haline getirirken bir gün mutlaka yeşil yandiginda n te almak yerine r ye alacaksindir buda kaza demektir.basima geldi arkamda araç yoktu


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mustafao;476351
İsiklarda boşa almak en iyisidir dsg acisindan fakkaaat! Bunu aliskanlik haline getirirken bir gün mutlaka yeşil yandiginda n te almak yerine r ye alacaksindir buda kaza demektir.basima geldi arkamda araç yoktu


Aracınız 6 ileri dsg ise boşa almak şanzımanınızı rahatlatacaktır. Ancak araç 7 ileri dsg ise boşa almak fuzulidir zira araç frene tam basıldığı sıdada kendi debriyaja basmaktadır yani şanzıman rahat vaziyettedir   Freni hafif boşalttığınızda yarım debriyaj yapar sizde bunu devir saatinden anlıyabilirsiniz


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mustafao;476351
İsiklarda boşa almak en iyisidir dsg acisindan fakkaaat! Bunu aliskanlik haline getirirken bir gün mutlaka yeşil yandiginda n te almak yerine r ye alacaksindir buda kaza demektir.basima geldi arkamda araç yoktu


Yanıtınız için çok teşekkürler evet çok dikkatli olmak gerek haklısınız D yerine R alındığında kaza riskide var.


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Esariipek;476352
Aracınız 6 ileri dsg ise boşa almak şanzımanınızı rahatlatacaktır. Ancak araç 7 ileri dsg ise boşa almak fuzulidir zira araç frene tam basıldığı sıdada kendi debriyaja basmaktadır yani şanzıman rahat vaziyettedir   Freni hafif boşalttığınızda yarım debriyaj yapar sizde bunu devir saatinden anlıyabilirsiniz


Yanıtınız için çok teşekkürler evet araç dsg7 sizde haklısınız frene basılı tuttuğunuzda debriyaja basılı olduğundan kavrama olmayacaktır ama manuel araçlarda da baskı balatanın sağlığı için araç viteste debriyaja basılı tutmak çokta iyi değildir ama burada 7 ileri dsg şanzımanla ışıklarda ve uzun beklemelerde D veya N modu her ikiside mantıklı görünüyor fakat N modu bana biraz daha mantıklı geliyor.


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mustafao;476351
İsiklarda boşa almak en iyisidir dsg acisindan fakkaaat! Bunu aliskanlik haline getirirken bir gün mutlaka yeşil yandiginda n te almak yerine r ye alacaksindir buda kaza demektir.basima geldi arkamda araç yoktu
N den R ye geçerken klipse basmanız gerekir. Oysaki N den Dye geçerken klipse basmaya gerek yoktur. Direk vites kolunu geri çekin. Bu şekilde alistirirsaniz kendinizi kaza riski yok.


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Esariipek;476352
Aracınız 6 ileri dsg ise boşa almak şanzımanınızı rahatlatacaktır. Ancak araç 7 ileri dsg ise boşa almak fuzulidir zira araç frene tam basıldığı sıdada kendi debriyaja basmaktadır yani şanzıman rahat vaziyettedir   Freni hafif boşalttığınızda yarım debriyaj yapar sizde bunu devir saatinden anlıyabilirsiniz


Evet devir saatinden çok rahat anlaşılıyor bugün dikkat ettim D modunda ayak frende iken devir saati 800 rpm ayağınızı frenden hafif kaldırınca 1000 rpm oluyor ve araç ilerlemeye başlıyor. Işıklarda  ve sıkışık trafikte beklerken her iki konumda aynı D veya N'ye almak ama sanırım düz vites araçlarda da olduğu gibi debriyaja basılı ve araç viteste beklemek baskı balatanın sağlığı için iyi değildir bu yüzden de beklemelerde N moduna almak dsg içinde daha sağlıklı olur diye düşünüyorum.