škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Elveda passat b6...

Can · 47 · 17404

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı megamania

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 239
    • Profili Görüntüle
Hayırlısı olsun, yüzü eskimişti. Yerine illaki yeni bişeyler gelecek ve yine ben gözüm alışana kadar beğenmeyeceğim. :) B6 passatların içinde en çok sevdiğim kasaydı.
70-620 Passed
70-290 Passed
70-291 Passed
70-299 Passed MCSA
70-293 Pending


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;122375
Bitsin tabi ya gelsin 1.6 140 da satışları artsın :D

2.0 TDI varken 1.6 TDI 140'ı kim ne yapsın... Bu kadar özenmeyin şu motor ya.:huh:
 
 
Alıntı yapılan: Can;122452
Enteresan gelebilir ama 1.2 TSI daha pahalı bir motor:)
1.4 TSI 1.2 ye göre daha eski teknoloji olduğundan giriş seviyesi motoru 1.4 TSI:)
 
Bu arada Doğan bir aracın kasasının değişmesi için en azından iç mekanının değişmesi gerek.Ama bildiğimiz güncel Passat iç mekan.Kapılar aynı,tavan aynı,camlar aynı,bagaj kaağının bir kısmı aynı,yürür aynı...

 
1.2 TSI maliyet olarak 1.4 TSI'den fazla da olsa Türkiye'deki satış fiyatı 1.4 TSI'den az olabilir gene de. Yanılmıyorsam girişte maruz kaldıkları ÖTV oranları farklı.
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Böyle yeni kasa araçmı olurmuş.İçi aynı olan yeni kasayı napayım ben.Valla bence hiç gerek yok bu yeni kasayı almaya.Yine B6 kasa al keyfine bak.Ama ben yine almam o paralara passat.Seneye Peugeot 508 geliyor.Bana göre yeni kasa passatdan çok bu araç daha çok sükse yapacaktır piyasada ;)
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
diğerleri ne getirirlerse getirsinler o sınıfta pazarın kaymağını passat-c serisi - 3 serisi yer diğerleri seyreder.

ayrıca güncel hali bile  6 senelik olmasına rağmen yeni modellerden daha başarılı.


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Insignia çıkarken ortalığı kasıp kavuracak vs deniyordu ama başlarda tamda ÖTV indirimine denk gelince satışları birhayli yüksekti.ÖTV hikayesi bitince millet yine Passat'a döndü.
Şuan piyasada güncelliğini kaybetmeyecek bir araç varsa oda Passat bence.5-6 yıllık kasa ama hala bakan tekrar dönüp bakıyor merete:favo1:

Passatın tahtını hadi Opeli geçtim,Peugeot ağzıyla kuş tutsa sarsamaz bile.
Peugeotnun müşterisi belli.Passattan Peugeot'ya geçecek birini tanımıyorum örneğin..


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SEAHAWK;123646
2.0 TDI varken 1.6 TDI 140'ı kim ne yapsın... Bu kadar özenmeyin şu motor ya.:huh:
 
 

 
 
1.2 TSI maliyet olarak 1.4 TSI'den fazla da olsa Türkiye'deki satış fiyatı 1.4 TSI'den az olabilir gene de. Yanılmıyorsam girişte maruz kaldıkları ÖTV oranları farklı.


Cevabını sen vermişsin abi :D


Çevrimdışı gokcen59

  • \"Keyif Adamı\"
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5199
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Can;122300
Yeni kasanın %99 muhtemel resmi;


Yapmayın yaw bende SW hastalığı var :D bence harika ;)
Passata bişey diyemem güzel araç ki bu tasarım daha hoşuma gitti.

Alıntı yapılan: Birkan;122480
Allah o günleri gösterirse fabia miyadını  doldurursa tepe tepe kullandıktan sonra,

bir passat b6 hayalim var inşallah. ona bir 10 yıl binerim heralde :D


duruşu oturaklılığı konsolu filan. tam istediğim araba diyorum :)

Fabia kalkıcak piyasaya 2012 model favoritler gelcek gıcır gıcır koca koca farları ile :D:D
-------------------------------------------------


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;124158
Cevabını sen vermişsin abi :D

 
Türkiye'deki beygir gücü açlığının VW'nin umrunda olacağını sanmıyorum. 105 hp'lik 1.6 TDI, alışılmış TDI güveni ve hizmetini en iyi şekilde verir. 140 hp üretsin diye zorlanmasının anlamı yok. 140 hp isteyen VW'nin hali hazırda sunduğu 2.0 TDI'ı güvenle tercih edebilir.:ok:
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SEAHAWK;126578
Türkiye'deki beygir gücü açlığının VW'nin umrunda olacağını sanmıyorum. 105 hp'lik 1.6 TDI, alışılmış TDI güveni ve hizmetini en iyi şekilde verir. 140 hp üretsin diye zorlanmasının anlamı yok. 140 hp isteyen VW'nin hali hazırda sunduğu 2.0 TDI'ı güvenle tercih edebilir.:ok:

güvenle tercih edemiyoruz işte vergisi var:D:D


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SEAHAWK;126578
Türkiye'deki beygir gücü açlığının VW'nin umrunda olacağını sanmıyorum. 105 hp'lik 1.6 TDI, alışılmış TDI güveni ve hizmetini en iyi şekilde verir. 140 hp üretsin diye zorlanmasının anlamı yok. 140 hp isteyen VW'nin hali hazırda sunduğu 2.0 TDI'ı güvenle tercih edebilir.:ok:
aynen öyle. zaten 1,6 tdi nin üretilme amacı kısa zamanda aşırı km yapan kişiler için. yoksa avrupa pazarında 1,6 tdi 105 bg yanında aynı zamanda 110 bg 2,0 tdi makinede satılıyor.


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;126581
güvenle tercih edemiyoruz işte vergisi var:D:D

 
O zaman etmeyecez Doğan, boşuna mı aldık 1.4 TDI'ları.:D
 
 
VW benim saçma sapan vergilendirme sistemimi düşünmek zorunda değil. Teknik gereklilikleri vb. değerlendirip en etkin çözümleri ürettiklerine inanıyorum.
« Son Düzenleme: 25 Temmuz 2010, 17:56:06 Gönderen: SEAHAWK »
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: SEAHAWK;126587
O zaman etmeyecez Doğan, boşuna mı aldık 1.4 TDI'ları.:D


VW benim saçma sapan vergilendirme sistemimi düşünmek zorunda değil. Teknik gereklilikleri vb. değerlendirip en etkin çözümleri ürettiklerine inanıyorum.
   
Çok kaba olacak ama eşşek gibi de düşünmek zorunda, vergisi yüksek arabayı kim niye alsın. O mantıklar gidersen Türkiye' de benzinin pahalı olmasını da düşünmek zorunda değiller, ekonomik motorlar da üretmesinler.:wnk: Yunanistan' da da vergiler yüksek mesela ve o tarz pazarlara hitaben Octavia 1.4 75HP versiyonu bile var.:wnk:


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;126779
Çok kaba olacak ama eşşek gibi de düşünmek zorunda, vergisi yüksek arabayı kim niye alsın. O mantıklar gidersen Türkiye' de benzinin pahalı olmasını da düşünmek zorunda değiller, ekonomik motorlar da üretmesinler.:wnk: Yunanistan' da da vergiler yüksek mesela ve o tarz pazarlara hitaben Octavia 1.4 75HP versiyonu bile var.:wnk:
valla abi türkiyede senede 5000 küsür passat satılıyor içinde dizel sayısı 2000 i bile bulmaz bu kadar az sayı için  muhattab olacaklarını hiç sanmıyorum:)

birde yunanistandaki vergiler ve yasalar bizdende saçma. bazı şehirlere dizel arabayla girmek yasak gibi salakça yasalar var dolayısı ile orada atmosferik 1,4 gibi araçlar mandıklı oluyor ki o motor zaten elinde olduğu için üreticilere maliyet getirmez. sıfırdan dizel motor yapmak ise çok ciddi maliyet getirir ki onuda bu kadar az satış olan yerde umursamazlar.
« Son Düzenleme: 26 Temmuz 2010, 12:42:36 Gönderen: mayham85 »


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mayham85;126831
valla abi türkiyede senede 5000 küsür passat satılıyor içinde dizel sayısı 2000 i bile bulmaz bu kadar az sayı için  muhattab olacaklarını hiç sanmıyorum:)...
Az sayı için tabii ki muhatap olmazlar, "alan bunu alsın işte" der geçerler ancak genel mânâda, otomobil satabilmek için ülkelerin vergi, trafik yasaları, ...vb. bir çok faktörü gözönüne almak zorundalar.:wnk:
Toyota dizel getirmedi bile bir dönem. "Mazot kalitesi oldukça düşük, zaten az satarım, o az sattığıma da 3 ayda bir motor yenilersem ne anladım bu işten" deyip getirmediler.


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;126779
Çok kaba olacak ama eşşek gibi de düşünmek zorunda, vergisi yüksek arabayı kim niye alsın. O mantıklar gidersen Türkiye' de benzinin pahalı olmasını da düşünmek zorunda değiller, ekonomik motorlar da üretmesinler.:wnk: Yunanistan' da da vergiler yüksek mesela ve o tarz pazarlara hitaben Octavia 1.4 75HP versiyonu bile var.:wnk:

 
Uğur Abi, Yunus'un belirttiği durum bir yana, senin sunduğun çözümü VW zaten yapıyor. Yunanistanda vergi sistemine karşı çözüm olarak 1.4 75 hp varsa bizde de 2.0 TDI alamayana 1.6 MPI vardı işte. (böyle çözüme çözüm dersek tabii) Şimdi de 1.6 TDI var.
 
Benim demek istediğim VW'nin 2.0 TDI 140 hp yerine 1.6 TDI 140 hp sunma derdinin olmayacağı, olmaması gerektigi idi.
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]