škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Rapid Sedan TDi yağ kaçağı problemi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Değerli arkadaşlarım
Aracımı alalı 10 ay olmuş iken motor altından yağ kaçağı problemi yaşamaya başladım..
Temmuz 2017 den Eylüle 3 defa aynı şikayet ile 23 gün araç serviste kaldı..
Servisler arızaya geçici çözüm bulabiliyor, bu 3 ncü arızada servisin farklı tespiti olarak, önceki servisin işçilik hatası nedeniyle motora zarar verdiği şeklinde tespiti oldu (ilginç değilmi?)
Aracın yenisi ile değişimini yüce otodan talep ettim 2 defa red edildi "aracın arızasının yapıldığı" gerekçesiyle şimdi 3 ncü defa arızalandı yine değişim talebinde bulundum yine kabul etmezlerse mahkemede hakkımı arayacağım avukat bile hazır.
Sizlerinde dikkatli olmanızı aracınızın motor altını soğutma sıvısını sürekli kontrol etmenizi tavsiye ediyorum.
Aranızda aynı sorunu yaşayan varmı?
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2017, 12:51:10 Gönderen: Blue Rapid »



Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2959
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun.
Daha somut bilgiler paylaşırsanız sevinirim. Açıklamalarınız bana garip geldi. Bir yerde yağ kaçağı, başka bir yerde soğutma sıvısı kelimesi kullanmışsınız....!
Nasıl bir işçilik hatası yapılmış size açıkladılar mı? Motor altından tam olark nereden kaçak var? Çatlak mı var, yağ boşaltma tıpasından mı geliyor..... veya?


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
[MENTION=8231]Levcho[/MENTION] bahsettiğim konuya ilişkin belgeleri mevcut, soğutma sıvısı konu dışı önerimdir diğer arkadaşların bu araçta rapidlerde kronik arıza olarak hararet konusundan  bahsetmesi nedeniyle önerdim.
İşçilik hatası ilgili tabiki açıkladılar telefon görüşme kayıtları var.
Kaçağın nerede olduğu konusunda ise 1 ve 2 nci şikayette krank keçesi dendi 3 ncü de önce boşaltma tıpası sonrada yok efendim karter kapağındanmış dendi.
Kaçak nereden nasıl anlarım diyorsanız, eğilip aracın altına baktığınızda karter muhafazadan bariz damlama olduğunu görürsünüz, klima suyu ile ayıra bilmek için bir gazeteyle kontrol edin damlayı yağ ise zaten su berrak olur anlarsınız.
Skodanın yetkili servislerine güvenim sıfır..
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2017, 14:18:28 Gönderen: Blue Rapid »


Çevrimdışı resolute

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Mehmet 2016;624578
[MENTION=8231]Levcho[/MENTION] bahsettiğim konuya ilişkin belgeleri mevcut, soğutma sıvısı konu dışı önerimdir diğer arkadaşların bu araçta rapidlerde kronik arıza olarak hararet konusundan  bahsetmesi nedeniyle önerdim.
İşçilik hatası ilgili tabiki açıkladılar telefon görüşme kayıtları var.
Kaçağın nerede olduğu konusunda ise 1 ve 2 nci şikayette krank keçesi dendi 3 ncü de önce boşaltma tıpası sonrada yok efendim karter kapağındanmış dendi.
Kaçak nereden nasıl anlarım diyorsanız, eğilip aracın altına baktığınızda karter muhafazadan bariz damlama olduğunu görürsünüz, klima suyu ile ayıra bilmek için bir gazeteyle kontrol edin damlayı yağ ise zaten su berrak olur anlarsınız.
Skodanın yetkili servislerine güvenim sıfır..
Skoda servislerinde ya usta yok yada işleri başlarından aşkın. Son cumlenize katılıyorum.