škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

"Yataş Enza Home" Ürün Alırken Bin Kez Düşünün...

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30119
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Ben çok uğraştım, sizler de haberdar olun diye bir tatsız bir alışverişi sizlere detayıyla aktarayım. Belki bu markadan alışveriş yaparken bu hikaye aklınıza gelir, tekrar düşünürsünüz.

30 Haziran 2016 tarihinde Ümraniye'deki Modoko Enza Home mağazasından "A**E Sigorta" şirketi adına fatura talebiyle 6 adet Orleon model sandalye sipariş verdim yemek masasına takım olarak. Bugün 08 Ekim 2016, halen siparişim teslim edilmedi.

Aylardır her hafta aradım Müşteri Hizmetleri denen o numarayı. Halen ürünümün nerede olduğunu söyleyen bir telefon, bir bilgi, bir cevap almış değilim. Sevkiyat kısmına bağlanmak için ahize elimde 45 dakika beklediğim anlar oldu, düşünün şikayetlerin ne boyutta olduğuna...

Şikayetvar sitesinde aynı dertten muzdarip bir dolu mesaja denk geldim. Demek ki sorun benim ürünlerde değil.

Beni arayıp, falan falan oldu, üretemedik, geciktik, kusur ettik diye arasalar dünyalar benim olurdu. Her aradığımda size 24 saat içinde döneceğiz diyen sevkiyat kısmından bir kere bile aranmadım. İşin komik yanı aylarca koltuklar nerede sorusuna cevap veremeyecek kadar aciz kaldılar. Sanırsın sokak arasında uyduruk bir mağazadan satın alıyorum.

Müşteri memnuniyeti, kalite, saygı, ilgi, markanın arkasında durma gibi kelimeler onların sözlüğünde ne anlama geliyor çok merak ediyorum. Mailler attım merkeze, depoları aradım, Facebook sayfasına yazdım (anında sildiler), özelden mesaj attım ilgilenirmiş gibi yaptılar. Bu mesajı buradan silemeyeceklerini bildiğim için paylaştım. İşin hukuki boyutu için süreci özenle takip edip kayıt alıyorum.

Sipariş Tarihi: 30 Haz 2016
Döküman no: YGD-3155-5857

Sağlıcakla kalın


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun abi. Bilinçli bir tüketici olarak çok doğru hareket bizi de bilgilendirirseniz seviniriz


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun; peki abi iade sürecini işletemiyor musun?
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı neehot

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 137
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30119
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Satan mağaza doğrudan merkeze yönlendiriyor, satan bayi sadece aracı olup aradan kaçıyorlar.

İptal etmem şimdilik satışı, zira masası geldi, koltuk takımı geldi, hepsi takım olacak  :(

Gelen masanın da tüm ayakları hasarlı çıktı, nereden tutsam tatsızlık. En kötüsü de markanın duyarsızlığı...


Çevrimdışı izmirli öğretmen

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 825
    • Profili Görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun . Aynı sıkıntı üst komşumda yaşadı mahkemeye verdi para iadesine karar verdi. onu da alamadı daha  Allah sabır versin  ne diyeyim . Karşına hiç kimse çıkmıyor