škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yüksek hızda çekme

1071 · 23 · 7658

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı 1071

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 55
Herkese merhabalar. Aracımı kocaeli düzce arası otobanda kullandığımda ki yüksek hızlara yani 110 120 km üzerine daha çok burda çıkıyorum. sürerken şerit arasında kalmam için sürekli olarak bir sağ bir sol mikro hareketler yapmak zorunda kalıyorum. Sanki rüzgar bi sağdan bi soldan vuruyor gibi. Kış lastiğim takılı ama yazında aynı sorunu yaşıyordum. Başta rotlarda sorun vardır dedim ve çok önemsemedim ama rot ayarında problem yokmuş. Ön arka düzene baktırdım onlarda da sorun yokmuş. Sürüş kalitemi çok bozuyor. Balansta da problem yok titreme de yapmıyor. E yanımdan millet 160 180 le geçip gittiğine göre yolla veya rüzgarla da alakasıolmadığını düşündüm. Sizce problem ne olabilir?


škodaturkey.com

Yüksek hızda çekme
« : 26 Mart 2016, 15:35:33 »

Çevrimdışı fb.samet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 302
Arabanın önü yola iyi oturuyor ama arka takımlarda sanki bir problem varmış gibi aracı saga ve sola çekiyor.heralde mühendislik hatası var gibi...


Çevrimdışı kmlglcn

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 191
Aynı durum bende de var.Araç yan rüzgarlardan fazlasıyla etkileniyor ve düz gidişte salınım yapıyor.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
Ben de benzer sorunu arada yasiyorum. Arac tdi mi tsi mi


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
Benzer sorunu yaşıyorum ama çok nadir oluyor. Bildiğiniz rüzgar vurıyor zaten. Daha önce kullandığım nissan note anlattığınız gibiydi. Araç tertemizdi ama ancak satarak kurtuldum.


Çevrimdışı 1071

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 55
Arkadaşlar kış lastiğimi çıkarmaya gittim. Her yere anlattığım gibi o latikçiyede anlattım beni bluetooth'lu 4 lastiğe kafa takılan ana şubesine yönlendirdi. Gerçi bundan önce rot baktırdığım yer de aynı şirket hatta euromaster belgeli olandı.. Neyse gittim adam baktı çok az dışa bozukluk falan var dedi fabrika ayarlarına düzelttim dedi fakat bu ayar lastiklerinizi biraz içten yer dedi. Çıktım otobana eski sürüşten eser kalmadı, mükemmel olmasada anladımki arabadan soğutmuş beni sürerken bu kadar mı zorlanırmışım, hiç zevk almıyordum. Demekki ustadan ustaya makineden makineyede farkediyormuş. Tabi daha tam manasıyla test edemesim bi 40 km sürdüm ileriki tecrübelerimi yine aktarırım.  Yalnız kafama takılmadı değil içten yemesi sözü. Bir sıkıntı çıkarırmı?


Çevrimdışı 1071

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 55

Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
Genelde tdi daha agir olmasina ragmen sanki saha cok etkileniyor. Arkadasin tsi sanki daha stabil gelmisti bana.

Ayni sekilde kusliklari cikarirken ben de rot ayarina baktirayim bakalim. Umarim duzelir.

Ama bana gore problem yan ruzgarlar ve arka torsiyon cubuk


Çevrimdışı mşah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3266
Alıntı yapılan: 1071;567468
Arkadaşlar kış lastiğimi çıkarmaya gittim. Her yere anlattığım gibi o latikçiyede anlattım beni bluetooth'lu 4 lastiğe kafa takılan ana şubesine yönlendirdi. Gerçi bundan önce rot baktırdığım yer de aynı şirket hatta euromaster belgeli olandı.. Neyse gittim adam baktı çok az dışa bozukluk falan var dedi fabrika ayarlarına düzelttim dedi fakat bu ayar lastiklerinizi biraz içten yer dedi. Çıktım otobana eski sürüşten eser kalmadı, mükemmel olmasada anladımki arabadan soğutmuş beni sürerken bu kadar mı zorlanırmışım, hiç zevk almıyordum. Demekki ustadan ustaya makineden makineyede farkediyormuş. Tabi daha tam manasıyla test edemesim bi 40 km sürdüm ileriki tecrübelerimi yine aktarırım.  Yalnız kafama takılmadı değil içten yemesi sözü. Bir sıkıntı çıkarırmı?


Rot ayarında makine ve usta gerçekten fark ediyor. Önceki aracımı kontrol amaçlı götürdüğümde sağlam olan ayarları bozuk diye daha çok bozarak bana teslim etti, arabayı aldım baktım tuhaflık var tekrar gittim adam yok bir şey düzgün dedi geçti anladım ki laftan anlamayacak daha önce üşendiğimden gitmediğim rotçuya gittim istediğim gibi ayarlattım, araçlarımız önden çekişli olduğu için ben ayarı biraz açtırıyorum tam ayarlayınca aracın direksiyonu çok hassaslaşıyor viraja girerken araba kapanıp gidiyor


Çevrimdışı ceycey34

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 289
Alıntı yapılan: 1071;567468
Arkadaşlar kış lastiğimi çıkarmaya gittim. Her yere anlattığım gibi o latikçiyede anlattım beni bluetooth'lu 4 lastiğe kafa takılan ana şubesine yönlendirdi. Gerçi bundan önce rot baktırdığım yer de aynı şirket hatta euromaster belgeli olandı.. Neyse gittim adam baktı çok az dışa bozukluk falan var dedi fabrika ayarlarına düzelttim dedi fakat bu ayar lastiklerinizi biraz içten yer dedi. Çıktım otobana eski sürüşten eser kalmadı, mükemmel olmasada anladımki arabadan soğutmuş beni sürerken bu kadar mı zorlanırmışım, hiç zevk almıyordum. Demekki ustadan ustaya makineden makineyede farkediyormuş. Tabi daha tam manasıyla test edemesim bi 40 km sürdüm ileriki tecrübelerimi yine aktarırım.  Yalnız kafama takılmadı değil içten yemesi sözü. Bir sıkıntı çıkarırmı?


aynı sorun bende de vardı belki sizin ki kadar kuvvetli değisede ama bende ki 0 lastikle de oldu. yani rüzgardan etkileniyor araç


Çevrimdışı pc001

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 159
arac yerden yüksekliği ve yanal uzunluğu dolayısıyla rüzgardan etkileniyor, bazen 110 sallar bazende 200  bile yerinde oynamaz rüzgara göre.


Çevrimdışı 1071

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 55
Şimdi adapazarı kocaeli otoban gidiş dönüş yaptım. Hafif etkilenme var ama eskiye nazaran tabi daha iyi. Hani böyle tam oturayımda gideyim yok ama, biraz da psikolojik etkilenmiş fazla dikkat ediyor da olabilir. Yolda biliyorsunuzdur kalabalık. Kalabalık olduğundan mesela orta şeritte düzgün gitme şerit arasında kalma ihtiyacı daha yüksek, daha stresli bir sürüş oluyor. Yol sakin olsa belkide hiç farkında bile olmayacağım.


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
Kesin çözüm bagaja birkaç torba çimento :D merakımdan soruyorum c sınıfı diğer araçlarda da böyle sıkıntılar var mı fluance ı biliyorum. Sanırım b sınıfı için beklenen bir durum zaten.


Çevrimdışı egeadam

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 731
daha önce kullandığım rapid de benzer bir durum vardı ama bana normal geliyordu, şuanda golf kullanıyorum daha stabil gittiğini görünce önceki durumun anormal olduğunu anladım,
 ( rapid kullanırken düz yolda direksiyonu bırakınca araç sağa yada sola daha çok sapıyordu. )


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
Benim bu konuda sucladigim 2 nokra var

Ilki arkanin torsiyon olmaikincisi de yan yuzeyin cok duz ve genis olmasi. Sert ruzgar esince duz duvara carpmis gibi oluyor ve araca buyuk bir yanal kuvvet uyguluyor. Sanirim yeterli ruzgar testi yapilmamis