škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Fabia II Genel Soru Cevap

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı SrTyS

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 65
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mşah;570052
Abs kontrol sesi normal bir durum



Sercan bence ustaya fazla güvenme :D


Bu sabahki şiddetliydi ses arka soldan geldi bu sefer delirtecek bu ses beni lpg var arabada o tedirgin ediyor beni. yoksa bu kadar takılmam. :)


Çevrimdışı Sobotka40

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Profili Görüntüle
Mrb. Fabiami 4 yada 5 gün calistirmadigim ilk marsta almuyo. Mars ceviriyo ama bu çevirme biraz zayıf sanki. Kapatıp ikinci kez marsa bastığında hicbisey olmamış gibi tak diye aliyo. Sizce sebebi ne olabilir. Ben akuden supheleniyorum ama. Araç 2009 model.


Çevrimdışı hüseyin selim

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-firattan-skoda-fabia-2011-model-ambiante-90.000-km-1.2-benzin-294872991/detay bu aracı almayı düşünüyorum ama 1.2 motor ve lpg takılı olmaması beni düşündürdü şizce cok yakarmı
bu araç hakkında bana biligi verirmisiniz


Çevrimdışı ahmet19

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
Bence hiç bulaşmayın.Bu modelde bir araba neredeyse komple boyalı.Var ki bir sıkıntı bu fiyatta.Bence 20 binden fazla verilmez.


Çevrimdışı aeneskral

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
    • http://www.youtube.com/user/aeneskral1
arkadaşlar kol dayama kapak kısmının tırnaklarından bir tanesi kırıldı. kapaklı bölümü kullanamıyorum. servise gittim abi tek kapak yok komple ünite değişecek dedi. ne kadar dedim 1500 tl dedi. hayırlı işler dedim çıktım. tek kapak bulamaz mıyız acaba. satın alacağım bir yer var mıdır.


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Kapak kısmının açma tırnağı mı? yoksa menteşe görevi gören kısım mı?
açma tırnağı ve yayları tek olarak bulunabiliyor, menteşe ise aynı ürünün rplicası var, 100-150 arası...komple alıp, o kısmı kullanılabilir, en azından 1500 vermekten iyidir.
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı aeneskral

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
    • http://www.youtube.com/user/aeneskral1
Alıntı yapılan: Engin E.;578176
Kapak kısmının açma tırnağı mı? yoksa menteşe görevi gören kısım mı?
açma tırnağı ve yayları tek olarak bulunabiliyor, menteşe ise aynı ürünün rplicası var, 100-150 arası...komple alıp, o kısmı kullanılabilir, en azından 1500 vermekten iyidir.

menteşe görevi gören o tırnaklar doğrudur. hmm çakma kullanıcaz anlaşılan. en sevmediğim şey. oturmada falan tam uyum sağlar mı acaba.


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Tam uyum sağlar, çünkü birebir ölçüde yapmışlar, herşeyi aynı, siz sadece üstteki kumaşı taşıyacaksınız, onlarda bu kısım vinil bir kaplama...
Bununla beraber kırık parça duruyorsa yapıştırma ile onarım da yapılabilir, daha ucuza gelir ve orijinallik devam eder...
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı aeneskral

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
    • http://www.youtube.com/user/aeneskral1
Alıntı yapılan: Engin E.;578240
Tam uyum sağlar, çünkü birebir ölçüde yapmışlar, herşeyi aynı, siz sadece üstteki kumaşı taşıyacaksınız, onlarda bu kısım vinil bir kaplama...
Bununla beraber kırık parça duruyorsa yapıştırma ile onarım da yapılabilir, daha ucuza gelir ve orijinallik devam eder...


kırık parça duruyor esasen. hatta japonla yapıştırdım çokta sağlam oldu lakin takarken tırnaklar esneyerek giriyor. yani bir tarafı takınca diğer tarafı biraz esneterek yuvasına oturtmanız gerekiyor. böyle olunca yine kırılıyor. malzeme çok sert japon bile dayanamıyor. çakmasını alacam gibi duruyor ama dur bakalım. hayırlısı.


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
2008-2010 arası ambiante ve elegance fabia ve comfort roomsterlerin göstergesinde servis uyarısı sıfırlamayı-silmeyi bilen var mı??
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: aeneskral;578248
kırık parça duruyor esasen. hatta japonla yapıştırdım çokta sağlam oldu lakin takarken tırnaklar esneyerek giriyor. yani bir tarafı takınca diğer tarafı biraz esneterek yuvasına oturtmanız gerekiyor. böyle olunca yine kırılıyor. malzeme çok sert japon bile dayanamıyor. çakmasını alacam gibi duruyor ama dur bakalım. hayırlısı.
Direkt yapıştırmak yerine yanlara metal sac parça desteği de gerekir, japonun üzerine karbonat veya sigara külü serpip, tekrar üzerine japon yapmak lazım, direnç çok fazla olur böylece ve belki takarken gereken esnemeye direnebilir...
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı Okcu44

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar öncelikle S.A, 2010 model 1.2 htp classic fabia alarak aranıza katıldım. Sormak isteğim bir kaç konu var, Bu araçlarda hangi yağı kullaniliyor araçta lpg bulunmamakta...Birde bagaji kapatan panzilotu kaybetmişler nereden bulabilirim.


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
10w40, 5w30, 5w40 kullanabilirsiniz.
1,2 HTP motor için 2,8 lt yağ gerekir.
pandizot satan bir arkadaş vardı, forum içi arama yapabilirsiniz, hoşgeldiniz.
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı barisbahceci

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Soruyu nasıl soracağımı bilemiyorum biraz karışık olabilir.

Optimal'de ortadaki kol dayama yukarıdan aşağıya kaç aşamada indirilebiliyor? Yukarı kaldırırken koldaki düğmeye basmıyoruz ama aşağıya indirirken düğmeye basmadan inmiyor diye hatırlıyordum. Fakat dün aşağı indirdiğimde yatay hale gelene kadar serbest bir şekilde inince acaba dişlilerde bir sorun mu var diye düşündüm. Etrafımda bakabileceğim bir araç da yok. Bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi?


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: barisbahceci;579352
Soruyu nasıl soracağımı bilemiyorum biraz karışık olabilir.

Optimal'de ortadaki kol dayama yukarıdan aşağıya kaç aşamada indirilebiliyor? Yukarı kaldırırken koldaki düğmeye basmıyoruz ama aşağıya indirirken düğmeye basmadan inmiyor diye hatırlıyordum. Fakat dün aşağı indirdiğimde yatay hale gelene kadar serbest bir şekilde inince acaba dişlilerde bir sorun mu var diye düşündüm. Etrafımda bakabileceğim bir araç da yok. Bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi?


Aşaması yok, aşağı indirirken, düğmeye basılı tutarak istediğiniz seviyeye gelince düğmeyi bırakıyorsunuz, kaldırırken düğmeye basmanıza gerek yok, sona kadar kalkıyor.dediğiniz gibiyse iç mekanizmadında bir sorun var gibi görünüyor... Geçenlerde benim arabaya binen biri oraya tüm ağırlığını vererek dediğiniz soruna yol açtı, hafta sonu sökeceğim, durumu buraya yazarım.
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)