Picasso cevabın için Teşekkürler. Yalnız galiba benim yazımı tam okumadın gibi geldi bana. Şimdi
"Mevcut aküyü sökmeden önce hata yapmışsınız. İlk önce kapıları UK ile kapatacaksınız. Sonra şöför tarafından anahtarla kapınızı açıp,kaputu bu yolla açacaksınız ve aküyü sökecektiniz..Yani 3 kapınız kilitli kalacaktı.Bagaj kapısıda buna dahil. Her türlü işinizi şöför kapısından yapıp bitirecektiniz.
Büyük ihtimalle söküp takma sırasında sigortası atmıştır nedenide merkezi kilit açıkken sistem üzerinde elektrik vardır. Kilitleme işlemi tamamlandıktan kısa bir süre sonra sistem stand-by' a(uykuya) geçer ve az akım çeker, sıkıntı yaratmaz."
Biz zaten aküyü sökmeden önce arabanın kapıları kilitli idi ve sorunda burada zaten. Yani akü değişmeden önce sorunumuz başladı ve kapıları açamadık. Dolayısıyla aküyüde değiştirememiştik. Sigortaları da kontrol ettim sorun yok gibi. İşaret edilen sigortaya yenisini taktım yok aynı.
İrfan hocamın dediği aklıma yattı biraz. Çünkü kilitleri içerden kilitliyorum hepsi şak otomatik kapanıyor. Sadece uzaktan kumanda çalışmıyor. Yani programsal bir sorun olabilir.
@sama,
Şöför kapısı tarafından anahtarla şöför kapısını mekanik olarak açabilmeniz gerekir.
Bir diğer konu anahtarın içinde 2032 kod No'lu düğme(buton)pil vardır. Bende de oldu, bir anda kapıyı açamadım. Yedek anahtarla denediğimde açılınca pilin bittiğini anladık. Zaten anahtarın üzerinde minik bir LED vardır. Kumandaya bastığınızda çok kısa bir süre yanar-söner. Çoğumuz kullanırken fark edemeyiz. Birde anahtarın içinde bastığımızda yaylanabilen bir plaka var bu bir PCB üzerinde görev yapıyor (Bas-bırak anahtar gibi)Bu zamanla üzerinde çalıştığı bakır yolu yiyor, koparıyor.
Kısacası anahtarınızı da bu işten anlayan bir anahtarcıya gösterin varsa yedek anahtarla da bir deneyin, hemen programa yüklemeyin. Zaten prg. denebilecek bir sistem de yok anahtar ve merkezi kilit sisteminde Sonuçta aç-kapa artema,hele hele içeriden sistem çalıştığına göre.