škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Fabia Project ''34 GJ 3238''

Can · 158 · 72245

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Maşallah, güle güle kullan..
''Kontrolsüz güç, güç değildir.''


Çevrimdışı ugurcnplt

  • eskici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2760
    • Profili Görüntüle
115 hp çok daha mantıklı olmuş bence.hem motor açısından hemde dediğiniz gibi frenaj açısından.
elegance=ugurcnplt


Çevrimdışı DuMaN38

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1022
    • Profili Görüntüle
Maşallah maşallah maşallah... Muhteşem emek harcamışsınız Allah kaza bela vermesin...


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Bazıları spor fren balatası takıyor, acaba işe yarıyorsa sizde bi deneyin derim.1 metre önce dursa bile yeter:)

Bu arada güç düşüşü olmamış aksine yükseltmeniz lazımdı şöyle bi 150hp felan fena olmazdı:kro:Artık 5 vitestede sarardı araç:kiki:


Çevrimdışı zulfikar22

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 414
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ogretmensitemiz.com/

Çevrimdışı alperen

  • S E A T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2155
    • Profili Görüntüle
Çok güzel olmuş. Güle güle kullanın. Ama bence tavana değişik bir renk folyo şart.:ok: Lacivert olur sıkoda yeşili neyim olur sonracıma pempe değişik alternatifler var. :lol: :++: :D


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Kazasız belasız İnşaallah.

Keşke güçten taviz vermeden dişli oranları -en azından son dişlinin oranı- değiştirilebilseydi.


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;448430
Kazasız belasız İnşaallah.

Keşke güçten taviz vermeden dişli oranları -en azından son dişlinin oranı- değiştirilebilseydi.


Polo aldık onda da bu saçma şanzıman var malesef abi :)
Şehir içi çevreyolunda sakin gideyim diyorsun en az 90 la gitmen lazım yoksa vitesi düşürmen gerekiyor,e 4 e çekiyorsun en ekonomik noktasına kadar yavaşladığında bu sefer çok yavaş oluyor,gaza biraz bassan yakıt artıyor.. En azından 4.vitesin biraz daha uzun,5.vitesin biraz daha kısa olması lazımdı,o zaman tat verirdi..


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Can;448431
...En azından 4.vitesin biraz daha uzun,5.vitesin biraz daha kısa olması lazımdı...
E 135HP iken 5. viteste 65-70km/s ile ilerlemek mümkün değil miydi?


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;448441
E 135HP iken 5. viteste 65-70km/s ile ilerlemek mümkün değil miydi?


Yoo,dişli oranları değişmedikten sonra nasıl mümkün olsun abi bu ? İlk yazılım yaptırdığımızda arabayı 5.viteste sanıp 70 le giderken 4.viteste gittiğimizi görünce yaşanan hayal kırıklığı geldi aklıma :D


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;448343
Bazıları spor fren balatası takıyor, acaba işe yarıyorsa sizde bi deneyin derim.1 metre önce dursa bile yeter:)

Bu arada güç düşüşü olmamış aksine yükseltmeniz lazımdı şöyle bi 150hp felan fena olmazdı:kro:Artık 5 vitestede sarardı araç:kiki:


O bahsettiğin iş yaklaşık 1500-2000€ civarında :D

Alıntı yapılan: Uğur@k@r;448430
Kazasız belasız İnşaallah.

Keşke güçten taviz vermeden dişli oranları -en azından son dişlinin oranı- değiştirilebilseydi.


Mümkün aslında ama yazılım daha çok üst devir bandıra göre kalmış düşük devirde sağır kalıyor ve kırkkkkk diye ötüyor :D

Alıntı yapılan: Can;448442
Yoo,dişli oranları değişmedikten sonra nasıl mümkün olsun abi bu ? İlk yazılım yaptırdığımızda arabayı 5.viteste sanıp 70 le giderken 4.viteste gittiğimizi görünce yaşanan hayal kırıklığı geldi aklıma :D


Mümkün la nasıl olmasın tor bandını biraz aşağı çekersin olur ama bu sefer üst devirlerde sağırlaşır yazılımın sıkıntısıda bu işte :D


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;448451
O bahsettiğin iş yaklaşık 1500-2000€ civarında :D



Mümkün aslında ama yazılım daha çok üst devir bandıra göre kalmış düşük devirde sağır kalıyor ve kırkkkkk diye ötüyor :D



Mümkün la nasıl olmasın tor bandını biraz aşağı çekersin olur ama bu sefer üst devirlerde sağırlaşır yazılımın sıkıntısıda bu işte :D


Torkla ne alakası var be olum ? Arabanın şanzıman oranları belli, 1.vitese 60 yapıyorsa yazılımdan sonra da 60 yapar,ama atıyorum 3 saniyede çıkıyorsa bu 2 saniyeye düşer. Mekanik bir değişiklik yapmadığın sürece vites oranlarında değişim olmaz..


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Can;448452
Torkla ne alakası var be olum ? Arabanın şanzıman oranları belli, 1.vitese 60 yapıyorsa yazılımdan sonra da 60 yapar,ama atıyorum 3 saniyede çıkıyorsa bu 2 saniyeye düşer. Mekanik bir değişiklik yapmadığın sürece vites oranlarında değişim olmaz..
Kastettiğim bu değil.
Stok halde iken 5. viteste en aşağı 2000d/d ile gitmek gerekiyorken; yazılım sonrası 1300-1500d/d civarı gitmek istediğinizde çekmiyor muydu ki motor?


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;448494
Kastettiğim bu değil.
Stok halde iken 5. viteste en aşağı 2000d/d ile gitmek gerekiyorken; yazılım sonrası 1300-1500d/d civarı gitmek istediğinizde çekmiyor muydu ki motor?


Hiç bir fark olmuyor abi,aksine daha çok titriyordu araba 135 Hp iken.. Yazılım olayı sadece ve sadece aracın devirlenme süresini kısaltıyor başka hiç bir numarası yok..


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Can;448508
Hiç bir fark olmuyor abi,aksine daha çok titriyordu araba 135 Hp iken.. Yazılım olayı sadece ve sadece aracın devirlenme süresini kısaltıyor başka hiç bir numarası yok..
Hımmm:hmm: Tork daha da üst devirlerde ortaya çıkacak şekilde ayarlanmış demek ki. En optimal yazılım fabrikasının yazdığı oluyor işte. Hem alt hem üst devri gözeterek yapıyor gâvur. Yoksa ya alt devre ya da üst devre yığmak zorundasın torku işte.:wnk: