škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

1,4 85 hpyi 180 hp ye dönüştürmek

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı hunter

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 384
    • Profili Görüntüle
selam arkadaşlar aranızda yeniyim. daha önceki aracım daihatsu yrv turbo idi. 1,3 140 hp gücündeydi. ondan inip 1,4 85 hp ye binince ihtiyarlamış hissettim kendimi...:) aklıma fabiaya turbo kit uygulamak geldi. acaba bizim 1,4 leri şahlandırabilirmiyiz? piston çap storklar turbolularla aynı. motor ve şanzuman olarak nasıllar acaba. tecrübesi olan varmıdır? görüşlerinizi bekliyorum. bu arada 1,4 180 hp kullanıcılarının araçlarında kaç barlık turbo var?


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Aklıma hemen değişecek çok şey var demek geldi, uğraşacak vakit ve para varsa her şey olur.
 
Briskoda forumda aynı motorlu Fabişi o değerlere çıkaran var, 32KOFDATA nickli üye, detaylarını paylaşırım bir ara...


Çevrimdışı bora-feat

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 293
    • Profili Görüntüle
4000-5000 lira gibi maaliyetlere  200 hp in üstünde bir güç alınabilir   farklı bir turbo  büyük bir intercooler  cc enjektörler  silindir kapağı taşlama  vs vs  parçalar değişimi ile  bostancı sanayide bu işi yapan yerler var  ama ne kadar sağlıklı olur  onun garantisini usta verir zaten


Çevrimdışı josefsalvatini

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hunter;427206
selam arkadaşlar aranızda yeniyim. daha önceki aracım daihatsu yrv turbo idi. 1,3 140 hp gücündeydi. ondan inip 1,4 85 hp ye binince ihtiyarlamış hissettim kendimi...:) aklıma fabiaya turbo kit uygulamak geldi. acaba bizim 1,4 leri şahlandırabilirmiyiz? piston çap storklar turbolularla aynı. motor ve şanzuman olarak nasıllar acaba. tecrübesi olan varmıdır? görüşlerinizi bekliyorum. bu arada 1,4 180 hp kullanıcılarının araçlarında kaç barlık turbo var?

Bence direk satıp vrs alın derim

Benim yrv turbo hala duruyor keyfi tarif edilemez 1.3 130 bg 4 ileri at ve 870kg

Turbo kaç barlik diye bir kısıtlama yok 1.4 civarı stok basıncı diye biliyorum ne bilenler yazar


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: bora-feat;427288
4000-5000 lira gibi maaliyetlere 200 hp in üstünde bir güç alınabilir farklı bir turbo büyük bir intercooler cc enjektörler silindir kapağı taşlama vs vs parçalar değişimi ile bostancı sanayide bu işi yapan yerler var ama ne kadar sağlıklı olur onun garantisini usta verir zaten

Jantlar, frenler, hortumlar vs. masraf çoook  ;)


Çevrimdışı hunter

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 384
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: josefsalvatini;427290
Bence direk satıp vrs alın derim

Benim yrv turbo hala duruyor keyfi tarif edilemez 1.3 130 bg 4 ileri at ve 870kg

Turbo kaç barlik diye bir kısıtlama yok 1.4 civarı stok basıncı diye biliyorum ne bilenler yazar

vay yusuf hocam tanıdık simalarla karşılaşmak güzel. sanırım haklısın çakma vrs yerine orjinaline bakacağız sanırım ileride. yrv turbo harbiden ayrı bir zevk. adanamın yolları keşke biraz güzel olaydı da satmayaydım yrvmi...


Çevrimdışı josefsalvatini

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hunter;427297
Bence direk satıp vrs alın derim

Benim yrv turbo hala duruyor keyfi tarif edilemez 1.3 130 bg 4 ileri at ve 870kg

Turbo kaç barlik diye bir kısıtlama yok 1.4 civarı stok basıncı diye biliyorum ne bilenler yazar

vay yusuf hocam tanıdık simalarla karşılaşmak güzel. sanırım haklısın çakma vrs yerine orjinaline bakacağız sanırım ileride. yrv turbo harbiden ayrı bir zevk. adanamın yolları keşke biraz güzel olaydı da satmayaydım yrvmi...

Valla yrv garajda duruyor kiyamiyorum :)
RS de yanına kardes geldi...


Çevrimdışı bora-feat

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 293
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: lrfan;427294
Jantlar, frenler, hortumlar vs. masraf çoook  ;)

Ama bu kasa manuel viteste  ve 15 jantta  200 ve üzeri bir güce sahip olursa kafalayamayacı arac olmaz yani   güzelde olur


Çevrimdışı kry1459

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 538
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bora-feat;427288
4000-5000 lira gibi maaliyetlere  200 hp in üstünde bir güç alınabilir   farklı bir turbo  büyük bir intercooler  cc enjektörler  silindir kapağı taşlama  vs vs  parçalar değişimi ile  bostancı sanayide bu işi yapan yerler var  ama ne kadar sağlıklı olur  onun garantisini usta verir zaten

4000-5000 tl'ye 85hplik aracı 200+ güçlere ulaştırmak çok iyimser bir rakam olmuş


Çevrimdışı bora-feat

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 293
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kry1459;427345
4000-5000 tl'ye 85hplik aracı 200+ güçlere ulaştırmak çok iyimser bir rakam olmuş

normal rakamlar