İki haftam passat w8 tavanlambasını aramakla geçti sadece ebay da bulabildim okadar beklemek işime gelmedi ben yapayım dedim normal yeşil led kullandım ışık fazla olduğu için 3 kat beyaz bant çektim resimler aşağıda...

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
Işığın yansımış hâli makinede pek belli olmadı