0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ebv, msr, asr, eds, hba, dsr, esbs arkadaşlar bunlarin açilimlari nedir tam olarak,çoğu zaman okuyup geçiyoruz ama detayli bilgimiz olmuyor.
ebv ile mba sisteminden tam olarak bişi çakozlayamadım.mba da takozları ezip geçmesi ne anlama geliyor?ayrıca asr,esp,msr de hep aynı gösteriler takdim ediliyor.
EDL nedir peki?difransiyel kilidi olarak geçiyor ama bir şey anlamadım.
normalde aracın çekişi kaygan zemine meyillidir. diferansiyel kilidi çekişi sürekli 50/50 dağıtır.
Yok aslında tam anlamıyla o değil;EDL, özellikle öndem çekişli ya da arkadan itişli araçlarda patinaja düşen taraftaki lastiğe giden gücü azaltıp, çekişi sağlayan diğer tekerleğe gücün gitmesini sağlar.sistem 40km/h'a kadar aktif olarak çalışır. 50:50 değilde 100:0 ,90:10 gibi birşey olması lazım ki, mekanik dif. kilidi gibi çalışsın.
bizim puntoda var EDL araç patinajdayken asr varmış gibi tepki veriyor demekki edl devreye giriyormuş.Fabiada edl yok patinajdayken bildiğin sayıyor yerinde ama puntoda böyle değil öğrenmiş olduk.Teşekkürler
ASR çekiş olan tekerleklere aynı anda ABS desteği ile fren uygular. Sağ patinajda gücü sola aktarayımda bu adam yoluna gitsin durumu yok. ESP, ASR, EDL, TCS gibi sistemler tamamen ABS ile koordineli çalışır. Tüm yük frenlere biner. Çünkü bu sistemler elektronik, mekanik olsa sistem farklı çalışırdı.
...ESP, ASR, EDL, TCS gibi sistemler tamamen ABS ile koordineli çalışır. Tüm yük frenlere biner. Çünkü bu sistemler elektronik, mekanik olsa sistem farklı çalışırdı.
EBV araca çok insan binince devreye giren bir şey mi? ne yani EBV çalışsın diye araca yem çuvalı mı atalım ? :++: