škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Giden arabada kontak kapatip.........

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534

škodaturkey.com

Cevap: Giden arabada kontak kapatip.........
« Yanıtla #15 : 28 Haziran 2010, 13:07:44 »

Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
Bizde eskiden kia sephia vardı.Araç çalışırken anahtarı kontaktan çekip çıkarabiliyordum ve hala çalışıyodu motor :)
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
eski 2500d transitlerde de debriyaja basmadan  3 den 4 e atılabilior :D


Çevrimdışı mert0640

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 166
Alıntı yapılan: mayham85;120124
eski 2500d transitlerde de debriyaja basmadan  3 den 4 e atılabilior :D
99 s40 1.8 vardı önceden onunda debriyaj merkezi boşalmıştı yolda... sanayiye kadar debriyajsız götürdük...hiç te çartlatmadan... vitesleri doğru devirde panik yapmadan değiştirildiği sürece debriyajsız vites değiştirilir:ok:
Detailing Garage
0537 623 54 52


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
Alıntı yapılan: mert0640;120131
99 s40 1.8 vardı önceden onunda debriyaj merkezi boşalmıştı yolda... sanayiye kadar debriyajsız götürdük...hiç te çartlatmadan... vitesleri doğru devirde panik yapmadan değiştirildiği sürece debriyajsız vites değiştirilir:ok:

Aynen bizimde debriyaj balatası yapışmıştı beykozdan maslağa öyle götürdü usta :ok:
 
En iyisi motor freni ve cut-off yapması :)


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mert0640;120131
99 s40 1.8 vardı önceden onunda debriyaj merkezi boşalmıştı yolda... sanayiye kadar debriyajsız götürdük...hiç te çartlatmadan... vitesleri doğru devirde panik yapmadan değiştirildiği sürece debriyajsız vites değiştirilir:ok:
Dur-kalk meselesini nasıl çözmüştünüz?


Çevrimdışı serkan35

  • Leoncu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1031
Alıntı yapılan: mert0640;119947
ne gerek varki bu harekete sente atlatırsın matlatırsın başına bela olur...
en güzeli rampadan inerken araba viteste olsun ayağını gazdan çek ve cut-off
a girsin araba...böylece araba yakıt yakmadan iner rampayı...stop etmeyle aynı işi yapmış olursun artıların frenlerin tutuyo olur,vede vurdurup arabaya zarar verecek hareketlerden kaçmış olursun:ok:

 
aslında aynı şey değil araç viteste iken gittiği yol daha azdır sürekli aynı hızda kalır hafif bir düzlükte yavaşlamaya başlar ama kontak kapattığın zaman araç inişte hızlanır sabit kalmaz düzlükte gittiği mesafede daha fazladır ha zararı mutlaka vardır ama eski aracımda çok yapardım
Rover 220 Turbo
2011 Ford Connect