Merhaba arkadaşlar,
geçen sene fiyatının uygunluğu nedeniyle mecburen Tük Nippon dan yaptırdığım kasko, geçen hafta yaşadığım kaza ile kendini gösterdi.
Aracın çekilmesi, servise başvuru ve kabul normal devam ederken, ikame araba ihtiyacı oluştu,
ilk defa telefonla ulaşmak istediğim Türk Nippon sigorta müşteri hattı; o olmayınca Türk Nippon Ankara bölge müdürlüğü ve sonuç alamadığım Türk Nippon istanbul genel müdürlük telefonları ya açılmıyor, ya da bişekilde beni başlarından defetmenin yoluna bakıyorlar.
açılan bir telefon personeli
-ikame araç sağlayamadıklarını,
-10 günlük hakkımın olduğunu,
-aracı kendi imkanlarımla bulmam gerektiği,
-önce günlük 250+kdv sonra da 350+kdv limit ödeyebileceklerini,
- günlük 200 tl taksi parası ödeyebileceklerini
-kiralık araba bulduğumda veya taksiye bineceğim zaman telefonla onay almam gerektiğini söyledi, ama telefonla hiç bir Tük Nippon birimine ulaşamıyorum.
arabam 3 ağustosta servise girdi ama 1 haftadır bu ikame araba işini çözemiyorum, ciddi derecede arabaya ihtiyacım var,
tabii ulaşabilsem bile bu ödemeyi onlardan geri alabilme güveni de kalmadığından ikame araç almamaya karar verdim, bu kadar sorunun içinde arabam nasıl yapılacak? o da bende bir umutsuzluk oluşturdu.
Yani kasko yaptırırken size bu şirketi (Türk Nippon) önermiyorum, güvenilir değil, çözüme yönelik bir tavrı da yok.