škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yeni Soygun- Körfez Köprüsü

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı bipekkan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 360
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: rsimsek;572663
Kişi ne amaçla bakarsa onu görür. ...........

Neyse şimdi Zafer Havalimanına baktım. http://zafer.aero/TR/page/hakkimizda-14
Bu da İbrahim Çeçen ile ilgili bir haber; http://www.on5yirmi5.com/biyografi/ekonomi/sirketler/92470/ibrahim-cecen-kimdir.html

...............
@rsimsek,
Benim konu edilen firmayla bir derdim yok.Bu firma yada firmalar sıradan firmalar olmayabilir, dev dünya firmalarıda olabilirler. Türkiye'de yaptıklarını, kazara o ülkelerde de yapmaya kalksalar anında o ülkelerden sepetleneceklerini ve o ülkelere turistik vize ilede olsa giremeyeceklerini de çok iyi bilirler. Bu tip katakulli işleri ancak bizim gibi 13. dünya ülkelerinde yapabileceklerini de iyi bilirler. Elbette devlet hazinesinden çıkan bir para başlangıçta yok gibi görünür, ama 20 yıla yakın ihale yapan birisi olarak peşkeşin nasıl çekileceğini anında görürüm. (Uzman olmayada gerek yok, kafası çalışan vatansever herkes ilk görüşte farkeder) Eğer ihale şartnamesine 50 yıl geçsede asla ve asla ulaşılamıyacak yolcu garantisini hazine adına verirseniz (az buz değil ilk yıl 750.000 yolcu gerçekleşmemiş ve siz ceza olarak  ~ 5 MİLYONCUK ceza ödemişsiniz. BU PEŞKEŞ değilmi?, yoksa peşkeş kelimesinin anlamı son 14 yıldır PEŞKİR' le eş anlamlı mı oldu?)
Ayrıca konuyu farklı, konu ile ilgisi olmayan noktalara çekmeninde anlamı yok diye düşünüyorum. Üstelik çekilen PEŞKEŞİ ben söylemiyorum,  Sn.Sayıştay Denetçi' leri söylüyor.
http://www.haberler.com/sayistay-raporu-hava-yolcusu-garantisi-tutmadi-8057100-haberi/


http://www.sozcu.com.tr/2016/ekonomi/devletin-kasasindan-125-milyon-lira-uctu-1040592/
http://www.hurriyet.com.tr/27-milyon-euro-havaya-uctu-27949120
Not:Özür dilerim, sövüşleme sadece bölgesel hava limanları ile sınırlı değilmiş, Esenboğa hava limanı gibi uluslararası hava alanı işletmecisine de ekstradan 20.907.000 € ceza ödenmiş (!)  
Elbette yaşım itibariyle (68) üstelik TR' nin tamamını 21 yıl boyunca (Köy ve mezralar dahil) ya devlet imkanları (PTT-Telekom), gidemediğim yerleride 10' nun üstünde araç eskiterek dolaşmış biriyim. Kısacası hemen hemen 1964 yılından başlayarak neyin ne olduğunu bu ülkede iyi bilirim. Bir evvelki mesajımda, "ben bunlar neden yapılıyor" da demiyorum. Üstelik o 14 yıldır övündükleki 18.000 km'lik alt yapısı SIFIR, oto yoldan başka her şeye benzeyen, Yüklenici şirketlere milyarlar ödenip yaptırılan, doğru-dürüst kontrolları  yapılmadan haybeden devletçe teslim alınan ama her yıl Kara Yolları tarafından ilk kış döneminde delik deşik olup kevgire dönen, tamirat gören yollarda neden yapıldı da demiyorum. Benim konu ettiğim son derece BASİT.
Verdiğim örnekte, Kütahya'nın İl nüfüsundan (2010 yılı itibariyle 572 bin) bile fazla yolcu taahhüt edilerek (850 bin Toplam) devletin, sözleşme hükümlerine göre her yıl ve gittikçe artan oranda (2013 yılı için 4 milyon 163 bin 236 €) luk extra ceza ödenerek, göz göre göre sövüşlenmesi. Üstelik 28 Temmuz 2010' da  gerçekleştirilen ihalede, tek teklif veren IC İçtaş İnşaat Sanayi ve  Ticaret A.Ş, ihaleyi 29 yıl 11 ay işletme karşılığında kazanmış. Yani biz bu duruma ihale literatüründe "TEK TABANCA" ihaleler deriz. Anlayan anlar. :)
Adam gibi doğru-dürüst ihale yaparsanız, benzinin de litresini 4.45 TL' ye kullanmazsınız.(Tüpraş rafineri çıkış fiyatı 27.Nisan 2016 itibariyle 1.03 TL) Ya da elektrikteki kayıp kaçak bedellerini, ortada yargıtay kararı dururken yeniden milleti ayakta sövüşleyen dağıtıcı şirketler lehine olacak şekilde yasa çıkartarak, borcunu zamanında ödeyen namuslu ve şerefli tüketicinin sırtına bindirmezsiniz (Net 36 TL. yani 100 TL' lik elk. kullanan ve salakça zamanında ödeyen şerefli tüketiciye bindirilecek ek tutar net olarak budur. Zaten 3-4 aydır "dağıtım bedeli" altında elektrik kullanan tüm şerefli tüketicileri sövüşlemeye de başladılar) Örnekleri onlarca, onlarca çoğaltmak mümkün.
Konu bu kadar basittir.
Size de hak veriyorum...."Kişi ne amaçla bakarsa onu görür." Benim bakış açımda bu. Açıkçası 3 krş' luk işi 10 krş'a mal edilip sövüşlenmek istemiyorum. Çünkü birilerinin kasalarına haksız olarak giren bu bedelleri, aslında vatandaş olarak bizler ödüyoruz.
« Son Düzenleme: 30 Nisan 2016, 21:34:52 Gönderen: bipekkan »


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Physicist16;572664
Fransa da otoyol ücretlerine bir bakın isterseniz.  Yaktiginiz yakita yakin otoyol ucreti ödersiniz. Proje elestirilebilir ama bağnazca değil. Bu projeyi yapan sirketlerin çoğunluğu Türk sirketi. Adamlar koyduğu paranin kârını en erken 8-9 yıl sonra alacaklar. Neymiş devlet zarar edecekmis. Ulan devlet harcamadigi paradan nasil zarar eder,  üstelik bir de bundan vergi alacak. En kötü ihtimalle aldığı vergiyi subvanse eder. Bankamatikten para cekmeyi bile bilmeyenler dahi otoyolun maliyet hesabını yapiyor.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Hemen bir parantez acmak istiyorum, ulkemizde akaryakit fiyatlari/alim gucu orani cok cok cok ama baya cok yuksek :)

Ona ragmen bu yeni yapilan kopru harcanacak olan akaryakittan cok daha pahaliya geliyor


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Ayni seyi yaxacaktim. Fransa daki yasam sartlari ile ulkemizdekini bir karsilastirin. Kisi basina dusen milli gelir ve ozellikle alt sinifa dusen milli geliri bir karsilastirin sonra fiyatlarin mantigini konusalum.

Devlet siyaset politika bunlar bir yana  ama lutfen bir karsilastirma yapilirken dumduz karsilastirma yapmayalim.

Tabii ki bir yatirim varsa karsiligi alinir, ona gore ucretlendirilir ama bu fahis sekilde yapilmaz. 30 arabaya 120 tl = 3600tl ayni sekilde 60 araba 60tl = 3600tl. Aradaki tek fark hizmet verdigin vatandas sayisi.


Çevrimdışı Physicist16

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 239
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;572709
Ayni seyi yaxacaktim. Fransa daki yasam sartlari ile ulkemizdekini bir karsilastirin. Kisi basina dusen milli gelir ve ozellikle alt sinifa dusen milli geliri bir karsilastirin sonra fiyatlarin mantigini konusalum.

Devlet siyaset politika bunlar bir yana  ama lutfen bir karsilastirma yapilirken dumduz karsilastirma yapmayalim.

Tabii ki bir yatirim varsa karsiligi alinir, ona gore ucretlendirilir ama bu fahis sekilde yapilmaz. 30 arabaya 120 tl = 3600tl ayni sekilde 60 araba 60tl = 3600tl. Aradaki tek fark hizmet verdigin vatandas sayisi.
Ortada dolaşan ücretin yüksek olduğunu konuyu açarken zaten vurguladim. Ama köprü ile birlikte otoyol açıldığında arz talep dengesine göre fiyatların revize edileceğine yönelik aciklamalara rağmen peşin hükümlü yorumlara idi tepkim. Yapım sürecinde bir usulsüzlük, peşkeş çekme varsa bunun hesabını elbette sorumlular er geç öderler.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Physicist16;572716
...bir usulsüzlük, peşkeş çekme varsa bunun hesabını elbette sorumlular er geç öderler...
Cuma günü bu ülkede tam tamına 42 yılımı doldurdum ve İSKİ Gate denilen ucubelik hariç, usulsüzlük nedeniyle hesap vereni hatırlamıyorum.

Cep telefonundan yazdım. Yazım hataları affola.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2414
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ;572703
Hemen bir parantez acmak istiyorum, ulkemizde akaryakit fiyatlari/alim gucu orani cok cok cok ama baya cok yuksek :)

Ona ragmen bu yeni yapilan kopru harcanacak olan akaryakittan cok daha pahaliya geliyor


Kardeş, takip ettiysen Venezuela'da elektrik yetersizliği yüzünden (delikanlı Chavez'i harcadılar ya :() haftada sadece 2 gün mesai yapılıyor (kötü örnek olmaz ama hatırlatmak lazım). Şimdi yollar da tasarruf olsun diye yapılmıyor. İnsanlar rahat etsin, dünyanın diğer gelişmiş ülkelerindeki konforu yaşasınlar diye bunca yatırım yapılıyor. Üstelik akaryakıt size, bana ve bazılarına göre pahalı olabilir. Fakat istatistiki bilgilerin/anketlerin doğruluğu örneklemenin oranına bağlıdır. Yani seçim için anket yapılır belli oranlar çıkar. Sonra seçim olur doğrusu ortaya çıkar. Demek istediğim pahalı olan bir şeyin tüketimi kesinlikle azalır. Halbuki bunca trafiğe verilen tepkiye istatistiki olarak bakılırsa tüketim oranı trafik yüzünden üstelik katlayarak gittiği halde yakıt fiyatından herhangi bir şikayetin gereğini gören var mı??? Olaya böyle bakmak gerekiyor.

Sayın @bipekkan da kesinlikle haklı. Fakat şöyle düşünmek lazım; kendisi kadar sıklıkla ve uzun süreli olmasa da ben de ihalelerde bulundum. Mevzu bahsi ihalelerde kendisi zikrettiği şartlarda o ihaleyi kotarmak ister miydi? Olaya bütün bakmak lazım. Yolcu garantisi de hesaplanarak fiyat verilmektedir. Yoksa 50 milyon € nu topla ve devret şeklinde değil ki!

Ben burada babam dahi olsa yanlış yapan kimseyi kesinlikle savunmam! Hep daha ucuza daha iyisi olsun isterim. O yüzden bir şey alırken de onlarca araştırma yaparım. Fakat her hizmetin kalitesine göre bir bedeli var. Kuş cinsi arabalar da var 80-100 bin TL. güncel bindiğimiz arabalar da var. Her hizmetin fiyatı değerine göredir. Atalarımız, "Ucuz etin yahnisi yavan olur" demiş.

Konu geçiş ücretinden buralara geldi. Kesinlikle ücretin yüksek olduğuna katılıyorum. Zamanla arz talep dengesi sorunu çözecektir beklentisindeyim. Olmadı yakıt fiyatları gibi sineye çekip kanıksamamız da olasılıklar arasında. :o Ya da konfor isteyen zamanı kıymetli olan bedeline katlanacak! http://www.skodaturkey.com/images/smilies/Scottwax4.gif


Çevrimdışı bipekkan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 360
    • Profili Görüntüle
@rsimsek,
En son paragraftan başlayım." O kadar çok sineye çektiğimiz, hiç sorgulamadan her şeyi "çok normalmiş" gibi kabullendiğimiz,"mukadderat", "fıkratında var", "kader", "kısmet" "yerçekimi var, düşecek elbette, havada tutacak halimiz yok ya" ! deyip geçiştirdiğimiz.
Tabi konfor isteyen, zamanı kıymetli olanlar (?) kimlerse (!), zamanı kıymetli olan az biraz erken kalkar yada uçağı tercih eder, konfor isteyen mercedese biner, zaten özel şöförü vardır telefonla işleri ayarlarken köprüden mi geçmiş Yalova' dan mı geçmiş zaten farkında bile değildir. Hatta son moda, iş yerinin tepesine helikopter pisti yaptırır helikopterle gider-gelir. Konforu sevenler için benim emekli maaşım "çekirdek" parasıdır.:)
İşin gırgır tarafı bir tarafa, iyi bir arşivciyimdir. Rahmetli babamdan geçti. Bana bıraktıklarınıda aynen muhaza ettiğim gibi aynen devam ediyorum. Siz bana sorun 1985 yılında Ağustosun 25. de  dolma biberinin pazar fiyatını size kuruşu kuruşuna bakar söylerim. Neyse, aşağıda bir fatura fotografı vereceğim, hiç aklıma gelmezdi fotografı çekip bu konuda kullanacağım neredeyse 40 küsür yıldır bodrumdaki dosyalarımdaydı. Lisenin sonunda ek olarak teknik resim kursuna gidiyorum. Çizim malzemeleri alınacak babamla o zamanlar fotografta gördüğünüz kırtasiyeciye gittik.Çizim için gerekli ıvır-zıvırı aldık, iş geldi bedeli ödemeye. Tam hatırlamıyorum 110-120 TL civarında bir para tuttu. Korkunç paradır bu tutar o zamanlar için, bizim pederin maaşının 6 yada 7 de biri. Ama ilginç olan babama kırtasiyecinin oğlunun söyledikleri....
"Biz size (devleti kast ediyor-O tarihte babam TKİ' de çalışıyor) satış fiyatından % 25 indirimle mal veriyoruz.Ali abi (babamın adı) size de bu indirimi yapacağım"
Sene 1966, tüccar - devlet ilişkisine bakın birde bu günkü "devleti nasıl sövüşlesem" anlayışına. Nereden nereye ve biz buna ilerledik ????....., 21600 km oto yolumuz vaaaaa, 81 ilde çalışmayan bölgesel hava alanlarımız var... nüfusumuz lafta 77 milyon vs. vs. ama ülkede adam kalmadı devletini seven...!!!!

"Sayın @bipekkan da kesinlikle haklı. Fakat şöyle düşünmek lazım;  kendisi kadar sıklıkla ve uzun süreli olmasa da ben de ihalelerde  bulundum. Mevzu bahsi ihalelerde kendisi zikrettiği şartlarda o ihaleyi  kotarmak ister miydi? Olaya bütün bakmak lazım. Yolcu garantisi de  hesaplanarak fiyat verilmektedir. Yoksa 50 milyon € nu topla ve devret  şeklinde değil ki!"
Çok basit bir cevabım var.
En son 1992 de yaptığımız bir ihalede devletin net 1.003.600 DM' ını kurtarmak uğruna tam 2010 tarihine kadar mahkemelerde ekibimle birlikte süründüğümü elbet bilemezsiniz. Üstelik çeşitli bilirkişilerce (İTÜ-Boğaziçi-ODTÜ dahil) verilen 14 adet ana ve ek bilirkişi raporu da % 100 lehimize olduğu halde. Kısacası benim köprülerimin altından çok sular aktı ve bu ülkenin ne olup olmadığını sapına, dipsiz kuyusuna kadar bilen 8-10 bin kişi varsa bu ülkede, biride benim.
Edindiğim tecrübeye göre son 30 yılda ve bunun son 14 yılıda dahil böyle ihaleleri kotarmak istemek, dini, manevi değerlerde bir tarafa, insan bir noktada "vicdan" denilen bir kavramla baş başa kalır. Bu durumları vicdanınıza yedirebiliyorsanız ne ala. Bana sorarsanız asla bu ülkede "tırnak çakısı alım" ihalesine bile bulaşmazdım. Hele hele teknik bir alanda asla bir tahsilde yapmazdım. Çünkü gerekmiyor, bu ülkeninde ihtiyacı yok böyle insanlara (!) Ya bakkal dükkanı işletirdim bir köşede (Onunda riskleri var :) ) yada yurt dışında elimde onlarca olan imkanlardan birini kullanır, emekli maaşımı bile oradan alırdım. Hiç olmazsa bu yaşta bir yığın hastalıkla uğraşmaz, tribünden ülkeme bakar sadece anlamsız bir şekilde "cık-cık" derdim.
« Son Düzenleme: 02 Mayıs 2016, 16:49:18 Gönderen: bipekkan »


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
bülent abi derin adamsın vesselam.

eskiden yol yapılırken önden eşşekleri katırları yürütürlermiş. hayvan nereden yürürse yoluda oradan yaparlarmış. (hayvanın çok eğimli yerde yürümediği varsayılarak.)
Elin amerikalı mühendisi sormuş eşşek bulamayınca napıyorsunuz demiş, cevap hazır amerikadan mühendis getirtiyoruz.


Çevrimdışı bipekkan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 360
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mdindas;572900
bülent abi derin adamsın vesselam.

eskiden yol yapılırken önden eşşekleri katırları yürütürlermiş. hayvan nereden yürürse yoluda oradan yaparlarmış. (hayvanın çok eğimli yerde yürümediği varsayılarak.)
Elin amerikalı mühendisi sormuş eşşek bulamayınca napıyorsunuz demiş, cevap hazır amerikadan mühendis getirtiyoruz.
[MENTION=69]mdindas[/MENTION],
OOOO bende o munis heyvan (!) ile ilgili çok anekdot var. Ve çoğuda gerçek olaylardan alınma.Ama biri varki !
İngiltere'de yeni bir park alanı yapılırken ilk önce hiç yol filan yapmadan tamamını çimlerlermiş. ~ 3 mevsim (kış hariç) gelen gidenin yada oturup piknik yapanların izlerine göre yeni yollar yapar piknik yapılan yerlerede kanepe,masa koyar bunlara uygun yerlerede ağaç vb. dikerlermiş. Bunu duyduğum 40 seneden fazla oluyor. Gelelim bize. Bundan 3-4 yıl kadar evvel Protokol yolu denilen İrfan Baştuğ Cd ve orta refüjü yeniden yapıldı. Bu bölüme abuk-subuk Arjantin'den getirtilen kazık gibi(Dikildiğinde boyları 3mt den fazla) ağaçları diktiler, çoğu ilk senede kurudu,çünkü yıllar önce altında bulunan asfalt temizlenmeden üstüne toprak konulmuş, ve bu refüj yer yer çimlendirildi, her neyse konu o değil, Altınpark'ın tam karşısına gelen K.Subayevleri' nden  caddeye 2 ayrı yerden merdivenlerle inilir caddeyi geçer parka girersin ama tuhaf bir şekilde orta refüjü  merdivenler karşısından geçecek şekilde yol yapacakları yerde merdivenlerden birinde 10 metre sağ aşağıda diğerinide karşılayan yerden 40 mt kadar aşağıda doğrudan yol inişi ve refüjün bittiği yerden geçerler gerekçesiyle refüj geçişi yapmadılar. Buraları yaparken başlarında da buraların yapım ihalesini almış firmanın peyzaj müh. var.  Hoşbeşten sonra sordum, "Siz İngilterede yeni yapılan parklarda uygulanan metodu hiç duydunuz mu? duymamış, kısaca nazikçe anlattım. Bakın dedim siz bu merdivenin tam karşısına refüje dikenli telde çekseniz millet parka girmek için yanında "yan keski,tel makası" bulundurur, sizin yaptığınız yoldan bir kişi bile geçmez. Meğer elindeki plan belediyece verilmiş o ölçülere göre yapılıyormuş. "Dediğiniz doğru ama plana uymazsak paramızıda alamayız" Tabi denecek bir şey yok, sonuçta 6-7 ay geçtikten sonra belediye geldi, refüj geçiş yollarını merdiven karşısına aldılar. Merdiven karşısı aynen o munis heyvanın takip ettiği patika yol gibi olmuştu.
Başkaca bir yoruma gerek var mı?


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
İncek yolunu konutkent ve ümitköy e bağlayan kısım ilk yapıldığında sınırları dümdüz yolun en sol şeridine bayaa taşan ve bu şekilde dümdüz yolda viraj oluşturan göbekler vardı mesela

Onşar da dahiyane mühendislik örnekleriydi


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;572976
İncek yolunu konutkent ve ümitköy e bağlayan kısım ilk yapıldığında sınırları dümdüz yolun en sol şeridine bayaa taşan ve bu şekilde dümdüz yolda viraj oluşturan göbekler vardı mesela

Onşar da dahiyane mühendislik örnekleriydi



Hala varlar. Hele o 60 derece egimli yokusun sonundaki 90 derece disa kamberli viraj..

Nice gencleri harcadi orasi.. Brembo max almamin sebeplerinden biri.

Ne s500 dayandi o geometriye ne de cupra..


Çevrimdışı xyz1985

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Herkese selamlar oktavia 1.4 benzinli arac performansi ve yakiti nasil alirsam pisman olurmuyum araci kullanan bir kisi cevaplarsa sevinirim


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ;572996
Hala varlar. Hele o 60 derece egimli yokusun sonundaki 90 derece disa kamberli viraj..

Nice gencleri harcadi orasi.. Brembo max almamin sebeplerinden biri.
Bir benzeri de Zeytinburnu' daki eski araç muayene istasyonunu  Sirkeci-Bakırköy istikametinde tam geçtiğiniz anda çıkar karşınıza.  Yolun dönüşü sağa doğrudur ama eğimini içe değil dışa doğru vermişler.  Üstelik de yol orada iki şeritten daha da dar bir hal alıyor. Senelerdir  ne kazalar oldu orada ama geçenlerde geçtim hâlâ aynı hâlâ aynı.

Alıntı yapılan: DDŞ;572996
Ne s500 dayandi o geometriye ne de cupra..
Orayı bir tek Favorit sıkıntısız dönebilir. Garibim savrulacak kadar süratlenemeyeceği için sıkıntı olmadan döner.



Heyt bea! OGK' den nerelere geldik.:rm:
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;573033
Bir benzeri de Zeytinburnu' daki eski araç muayene istasyonunu  Sirkeci-Bakırköy istikametinde tam geçtiğiniz anda çıkar karşınıza.  Yolun dönüşü sağa doğrudur ama eğimini içe değil dışa doğru vermişler.  Üstelik de yol orada iki şeritten daha da dar bir hal alıyor. Senelerdir  ne kazalar oldu orada ama geçenlerde geçtim hâlâ aynı hâlâ aynı.


Orayı bir tek Favorit sıkıntısız dönebilir. Garibim savrulacak kadar süratlenemeyeceği için sıkıntı olmadan döner.



Heyt bea! OGK' den nerelere geldik.:rm:



Abi yok ya 1303s le 160 i geciyoduk biz o yokusta :)

Sonra nasil donuyodunuz diye sorma Allah'in hikmeti iste hep oralar