škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Peugeot 208

Mert · 13 · 6120

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Mert

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1147
    • Profili Görüntüle
Peugeot 208: Yeniden Doğuş

Peugeot , 2012 yılının bahar aylarında, "B Segmenti"ndeki yeni modeli  Peugeot 208'i pazara sunacak. Yeni Peugeot 208, 3 kapılı ve 5 kapılı  olmak üzere iki farklı gövde tipi ile satışa sunulacak.Beklentilerinde  derin değişimler yaşayan çeşitli müşteri kitlelerini kendine  çekebilecek ve bir araya getirebilecek bir araç hayal etmek için, artık  basit yenilemeler yeterli olmuyor. Bu nedenle, "A9" projesi, en başından  itibaren, Peugeot 'nun daha önce hiç uygulamadığı derecede iddialı bir  şartnameye sahip oldu. Amaç, gerçekten segmentinde çağ atlatacak bir  araç üretmek oldu.

Peugeot , 205, 206 ve 207 gibi starların  başarılı olmalarını sağlayan özellikleri yeniden keşfetmek, onları  "yeniden yaratmak" amacıyla bazı prensipleri ters yüz ederek Peugeot  208'i yarattı.


-Mimaride yeniden doğuş-


208,  çeviklik ve verim kavramlarını özünde taşıyor. Başlangıçta yapılmış  teknik seçim ler, bu aracın hafif (ortalama 110 kg daha hafif; üstelik  bu fark 173 kg'a kadar çıkıyor; gam, 975 kg'dan başlıyor), aerodinamik  (Cx, 0,29; SCx, 0,61) ve son derece kompakt (uzunluk 7 cm, yükseklik 1  cm daha az) olmasını sağlıyor. Bu kazanımlar, daha cömert arka oturma  alanı ve bagaj (hacim olarak 15 dm3 daha büyük) ile hissedilir şekilde  daha geniş bir iç mekan ferahlığıyla (dizlerde +5 cm) tamamlanıyorlar.

-Tasarımda yeniden doğuş-

208,  Peugeot 'nun yeni stil çizgilerini somutlaştırıyor ve onları doruklara  taşıyor. Tasarım mantığı bağımsız havalandırma ızgarası, özel tasarım  led gündüz farları ve bumerang şeklinde arka lambalar gibi her  ayrıntıda, genel hacim ile tam bir uyum içinde sergileniyor. Heykelsi,  atletik ve hem saf hem de sofistike olan stil, Peugeot 'yu yenilenmiş ve  çekici bir modernliğe taşıyor. Her iki gövde tipinde de, iyice  farklılaştırılmış uygulamalar söz konusu, üç kapılı modelin arka kelebek  camı hareketi akla modelin görkemli atalarından birini hatırlatıyor.

-Ergonomide yeniden doğuş-


İç  mekan, dış stilin yenilikçiliğini daha da vurguluyor. Tam bir devrim  niteliğinde olan ve bilinen teknik kısıtlamaların ve kültürel  referansların ötesine geçen sürücü mahalli, baştan sona yeniden  düşünülerek tümüyle sezgisel, sade ve bir bakışta anlaşılır hale  getirilmiş. Sürücü mahalli, daha küçük boyutlu bir direksiyon simidi,  bir "Head Up Görüntüleme Paneli" ve büyük bir dokunmatik ekran etrafında  yapılanıyor. Bu yolcularıyla "bağlantılı" ekipmanlar, iç mekanın  pratikliğine, güvenliğine, kalitesine, saflığına, aynı zamanda sürüş  hislerine katkıda bulunuyor.

-Çevresel yeniden doğuş-

Yeni  Peugeot 208, CO2 salımları oranında segmentinde lider konumunda  bulunuyor. Son nesil motor teknolojileri ve e-HDi mikro-hibrit  sisteminin hemen hemen tüm gamda kullanılıyor olması, aracın ağırlık ve  aerodinamik kazanımlarına ekleniyor.

Dördünde yeni nesil (e-HDi)  Stop & Start bulunan beş ayrı dizel motor seçeneğinde CO2 salımları  87 g/km'den başlıyor. Bu, 100 km'de 3,4 l anlamına geliyor ve CO2 salımı  asla 99 g'ı geçmiyor!

Yeni Peugeot 208, özellikle yüksek  performanslı olan yeni 3 silindirli 1.0 ve 1.2 l VTi benzin motorların  ilk defa kullanıldığı otomobil oluyor. Sunulan ürünler, 99 g/km'den  başlayan CO2 salımlarına sahipler. 100 km'de yakıt tüketimi 4,3 l olarak  gerçekleşiyor.

Yeni Peugeot 208 bununla da kalmıyor. Polimerli  kütlesini oluşturan malzemelerde %25 "yeşil malzeme" (yani geri  dönüşümden gelen veya doğal kaynaklı) oranı ile ekolojik tasarım  konusunda bir etabı daha aşmış oluyor. Dünyada ilk kez olmak üzere, arka  tampon ve vantilatör grubu, tümüyle bu tür malzemelerden üretilmiş. Bu  tampon tipi, tek başına, bir yılda 1600 ton üretimde kullanılan petrol  tasarrufu sağlayacak.

-Sürüş deneyiminde yeniden doğuş-

208,  Peugeot için çok değerli olan sürüş keyfini yeniliyor. Direksiyon  boyutunun küçültülmüş olmasının sağladığı yeni ergonomi sayesinde,  sürücü daha önce eşi görülmemiş bir sürüş çevikliği yaşıyor. Konfor ile  yol tutuşu arasındaki yeni sentez, Peugeot 'nun yol tutuşu konusundaki  tarihi deneyiminden kaynaklanıyor ve aracın kompakt ve hafifletilmiş  olmasından da yararlanıyor.

                           

                                                 

                     

                             

                           

208 GTİ

                           
                                                 


                     


                     

                     


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Haşin duruyor.Güzel olmuş..Citroen/Peugeot son yıllarda çıkarttığı tasarımlar gerçekten heyecan verici türden..Ama işte insan çabuk sıkılıyor tasarımlarından..
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı Mert

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1147
    • Profili Görüntüle
Peugeot'un dış tipi iyide,içi pek konforlu değil insanın içini boğuyor ama 208 GTİ çok hoşuma gitti. :ok:


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Öncekinin tasarımı daha hoştu sanki.

Farlarla stoplar kargacık burgacık geldi bana.

Ama hafifleştirip yol tutuşu da düzelttikleri yazıyor, güzeldir herhalde...


Çevrimdışı gokcen59

  • \"Keyif Adamı\"
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5199
    • Profili Görüntüle
Güzel araba fakat içini çok düşünmüşlermi acaba merak ettim ? içi olmamış.
-------------------------------------------------


Çevrimdışı G.Antep Şubesi

  • Kötü Caddy
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1711
    • Profili Görüntüle
DS3 ün aynısı olmıyaymış iyiymiş..


Çevrimdışı kerem61

  • Twincharged Stratified in
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1638
    • Profili Görüntüle
çok farklı olmamıs.bı cızgı tutturmuslar aynen gdıyor


Çevrimdışı TheEren

  • roro gemisindeki jakoben
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 132
    • Profili Görüntüle
Son dönemdeki peugeot tasarımlarını beğenmiyorum, diğer markalardan farkı kalmıyor pek, gayet sıradan tasarımlar bunlar. Taciz edici bakışlar yerini melül melül ifadelere bırakıyor. Gti en azından daha hoş dursa da canlı görmeden daha fazla eleştirmek istemiyorum. Bu arada eklemeden geçemeyeceğim bir husus da şu ki 1100kg ve RCZ'de kullanılan THP 200HP motor ile can yakar Gti.



Çevrimdışı kerem61

  • Twincharged Stratified in
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1638
    • Profili Görüntüle
evet katılıyorum cok can yakar.sağlam arac degıller.köklersın gıdıp carparsın yanarsın.


Çevrimdışı TheEren

  • roro gemisindeki jakoben
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 132
    • Profili Görüntüle
Bildiğim kadarıyla otomobil güvenlik derecelendirme kuruluşu EuroNCAP, dolayısı ile sizden ziyade bu kurumun verileriyle daha sağlıklı bilgilere ulaşmak mümkün. 2 takla atan 206gti içinden burnu kanamadan çıkan arkadaşım mevcut.

Velhasıl herkes kendi zevk ve tercihlerine göre araç seçimini yapıyor, hamaset türlü ironiler eşliğinde volümü yüksek konuşmalar yapmak, hitabeti pekiştirme yoluna gitmek marka fanatizmi falan bunlar bana göre işler değil. Zira yarın aracımdan sıkıldığımda hangi markaya geçiş yapacağımı kestiremiyorum.

Peugeot forumunda skoda, Skoda forumunda Peugeot eleştiriliyor. Gayet doğal böyle şeyler fakat bana göre afaki olan bu diyalogların içinde olmayı tercih etmiyorum. :ok:

.
« Son Düzenleme: 09 Kasım 2011, 02:58:30 Gönderen: TheEren »



Çevrimdışı 19tumen

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 437
    • Profili Görüntüle
İstanbulda kazaya karışan denk geldiğim 206 pek de insana güven veren bir tarafı olmadığı yönündedir.  Bir yakın arkadaşım, takla attırmıştı arabaya, nasıl bir güven bunalımına girdiyse daha araba kullanamaz oldu.

Şahsi olarak da 206 (standart değil)ların Türkiye yollarında ABSsiz dolaştığını da hatırlatma gereği duyuyorum.


Çevrimdışı kerem61

  • Twincharged Stratified in
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1638
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: TheEren;279397
Bildiğim kadarıyla otomobil güvenlik derecelendirme kuruluşu EuroNCAP, dolayısı ile sizden ziyade bu kurumun verileriyle daha sağlıklı bilgilere ulaşmak mümkün. 2 takla atan 206gti içinden burnu kanamadan çıkan arkadaşım mevcut.
 
Velhasıl herkes kendi zevk ve tercihlerine göre araç seçimini yapıyor, hamaset türlü ironiler eşliğinde volümü yüksek konuşmalar yapmak, hitabeti pekiştirme yoluna gitmek marka fanatizmi falan bunlar bana göre işler değil. Zira yarın aracımdan sıkıldığımda hangi markaya geçiş yapacağımı kestiremiyorum.
 
Peugeot forumunda skoda, Skoda forumunda Peugeot eleştiriliyor. Gayet doğal böyle şeyler fakat bana göre afaki olan bu diyalogların içinde olmayı tercih etmiyorum. :ok:
 
.

yarın öburgun peugeot aldıgınızda kımse sıze bısey dıyemezkı bu bende olsam.ama peugeot arabasının (enazından) halk tarafından bılınen bır guvensızlıgı var.ona dayanarak oyle bır yorum yaptım.
almanlar kendını kanıtlasmıs bence arac konusunda.oyuzden benım tercıhım peugeottan yana olmazdı.


Çevrimdışı RoLaN

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 166
    • Profili Görüntüle