škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Superb III porya taşıyıcısı sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı saunlu

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Merhaba arkadaşlar 3 ay önce Ankara and otomotivden  Superb III comfort donanım aracı sıfır aldım. Bugün servisten arayarak aracın fabrika çıkışında sol arka porya taşıyıcısında sorun olduğu ve Türkiye çapında 565 araçta böyle bir sorun olduğu bilgisi verildi ve aracı servise getirmem gerektiği söylendi ve servis randevusu verildi ayrıca aracın 1 gün serviste kalması gerektiği söylendi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba?


Çevrimdışı fusel

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 196
    • Profili Görüntüle
Enteresan bir durum gerçekten. Benim aracımda 3 aylık comfort.  Beni henüz arayan olmadı. Araç zaten kaza nedeniyle serviste olduğu için arayıp sorayım bende. Eğer var derlerse gereğini yaptırıp buradan yazarım bende.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı erhun1988

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 56
    • Profili Görüntüle
Aracınız üretim haftası nedir? Benim aracımda comfort ancak aranmadım.


Çevrimdışı saunlu

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Merhaba araçla ilgili böyle bir durum olup olmadığını şurdan şaşi no girerek kontrol edebiliyorsunuz. http://www.skoda-auto.com/en/mini-apps/recall-actions


Çevrimdışı bozkan38

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 63
    • Profili Görüntüle
Bende alalı 3.5 ay oldu arayan olmadı.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı fusel

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 196
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: saunlu;630736
Merhaba araçla ilgili böyle bir durum olup olmadığını şurdan şaşi no girerek kontrol edebiliyorsunuz. http://www.skoda-auto.com/en/mini-apps/recall-actions
Şasi numarama göre herhangi bir geri çağırma olmadığını tespit ettim. Sizin aracınız içi ne gibi bir uyarı verdi acaba.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı saunlu

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Benim arac icin bir geri cagirma oldugu bilgisi cikti. Ancak detay cikmadi detayli bilgiyi de 444 77 80 numarali destek hattindan ogrendim onlarda servisin verdigi bilgiyi teyid ettiler.


Çevrimdışı fusel

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 196
    • Profili Görüntüle
Anladım.  Teşekkürler

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1398
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
Alıntı yapılan: saunlu;630695
Merhaba arkadaşlar 3 ay önce Ankara and otomotivden  Superb III comfort donanım aracı sıfır aldım. Bugün servisten arayarak aracın fabrika çıkışında sol arka porya taşıyıcısında sorun olduğu ve Türkiye çapında 565 araçta böyle bir sorun olduğu bilgisi verildi ve aracı servise getirmem gerektiği söylendi ve servis randevusu verildi ayrıca aracın 1 gün serviste kalması gerektiği söylendi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba?


Sanırım 565 adet araç 2017 üretimi.2016 model olup çağrılan arkadaşımız varmı?


Çevrimdışı DOĞUSER

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 99
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: saunlu;630695
Merhaba arkadaşlar 3 ay önce Ankara and otomotivden Superb III comfort donanım aracı sıfır aldım. Bugün servisten arayarak aracın fabrika çıkışında sol arka porya taşıyıcısında sorun olduğu ve Türkiye çapında 565 araçta böyle bir sorun olduğu bilgisi verildi ve aracı servise getirmem gerektiği söylendi ve servis randevusu verildi ayrıca aracın 1 gün serviste kalması gerektiği söylendi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba?


 sol arka porya taşıyıcısı nedir acaba biliyormusunuz yada bilen var mı??


Çevrimdışı vetapex

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 59
    • Profili Görüntüle
porya tekeri tutan parçadır. içinde bilya vardır. hatalıysa mutlaka değiştirin. kilitlenirse kazaya sebep olur..


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1398
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
Arıza durumunda uyarı veriyormu ekranda ? Nasıl bileceğiz..