škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yeti Hız

oguzcb · 72 · 22813

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı gralcan

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 45
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: coolpassenger;421810
Elbette olur. Elegance model mi? ankarada yaptırdım. Yazılım ile yapılıyor. Araç destekliyorsa herşeyi açıyorlar.

 
Hocam Ankara'da nerde yaptırdınız chip-tuningi?


Çevrimdışı coolpassenger

  • Yeti2.0TDİ4x4DSGOCTtuning
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 254
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı oguzcb

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
1.6 cr dizel de oluyomu bu yazılım? hiç yaptıranlar varmı ?


Çevrimdışı coolpassenger

  • Yeti2.0TDİ4x4DSGOCTtuning
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 254
    • Profili Görüntüle
1.6 ya da yapılıyor. sitesinde zaten uygulama değerleri mecvut. oradan bakabilirsiniz. oct tuning


Çevrimdışı Sina

  • 2007-bugün, 120000km+
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 123
    • Profili Görüntüle
son hızın sınırlı olmasının bazı sebepleri var. bilerek yapılmış şeyler bunlar ve max hız limitini kaldırmanın çok sağlıklı olacağını düşünmüyorum.

benim rapidde 190 max hız resmi veri, 195 gördüm ancak 5km/h hata payı desek 190 gene :D

190 ile giderken devir henüz 3500-4000 arasındaydı. bu motorun max güç noktası 4400 rpm. kaba bir hesapla 3750de 190 desek, teorik olarak benim arabanın 220km/h yapabilmesi gerekiyor. (ki bu motor redline'a kadar devirlenebildiği için daha da yolu var.)

araca hızlanma esnasında ağırlığı, belli bir hızdan sonra da aerodinamik sürüklenmesi engel olur. yeti dediğiniz araçta hem rüzgarın gördüğü alan büyük hem araç yüksek hem de gövde şekli köşeli olduğu için aerodinamik sürüklenme katsayısı yüksek olsa gerek (tabi bakmak lazım) Aerodinamik sürüklenme kuvveti F=(ro)*(A)*(cd)*(V*V). ro havanın yoğunluğu, A rüzgarın gördüğü alan, cd sürüklenme katsayısı, V de aracın hızı. Hızın karesi ile kuvvet artıyor.

Bu kuvveti yenmek için gereken güç miktarı hızınız arttıkça hızın karesi ile arttığı için çok daha fazla güç üretmek zorunda motor.

Şimdi araçlara konulan max hız sınırlarının da aslında sebebi bundan kaynaklanıyor. O süratte gitmek için gereken kuvveti uzunca bir süre oluşturmak, motorun tasarım kriterlerinin dışında çalıştırılması anlamına geliyor. Hız sınırlayıcıyı kaldırmak size birkaç dakikalık keyif verebilir ancak motorunuzun ömrünü inanılmaz kısaltabilir.


Çevrimdışı ibrahimyi

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Izmir-çeşme otobanı rahat 200 km hız yeti greenlıne ambıtıon


Çevrimdışı xRayJR

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 70
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ibrahimyi;441001
Izmir-çeşme otobanı rahat 200 km hız yeti greenlıne ambıtıon


titreme vs hissettiniz mi ? orjinal jant ve lastikleri mi kullanıyorsunuz ?


Çevrimdışı sdurgun55

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Merhaba
Siteye henüz yeni üye oldum fakat yeti 1.6 TDI ambition modeli ile bu yaz 204 gördüm bilginize...


Çevrimdışı aslan61

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
bu hız konusu kafamı kurcalıyodu 200 un uzerine cıkamasa uzulurdum gercekten.ancak 2 gun once koye dogru giderken tenha trabzon karayolunda biraz yuklendim.arac 150 160 ile viraj alabiliyo rahat bi sekilde ve 200 e kadar cıktı ama yol bitti.200 un uzerinede cıkabilir ancak en fazla 15-20 km o da otobanda.
hepsi bi yana 200 de ve 200 e ulasırken arac cok rahattı.hicbir sekilde guvensizlik vermiyor,titreme veya asırı gurultu yok.uzun yolda bu sekilde seyir bile edilebilir.ancak yinede hız felakettir.o hızda karsı karsıya kalacagınız bi tehlikeye aracın ve sizin vereceginiz tepki 200e ulasması kadar guvenli olmayabilir.


Çevrimdışı yetiactive

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 13
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: oguzcb;366471
Hocam peki 1.6CR octavialar 200 km/h ve üstüne çıkabiliyor. Yetide bu mümkün mü?
benim aracım skoda yeti 1.2 tisiay motor  manüral vites 6ileri ben 190 yaptım ve gayette müthiş ki bu resmen viraj avcısı şunuda belirtiyim benim önce 17 janttı ve virajlarda sanki hafif savuruyordu lastikler ince tabandı ama ben 16 jant taktırdım alaminyum ve şuan okadar sert girmeme rağmen genede müthiş savurmuyor yani arkadaşlar bence gösteriş biyere kadar kabrikasyonu geçmememiz lazım bence işte ozaman görün aracı


Çevrimdışı B.fabia

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1838
    • Profili Görüntüle
Yol tutuş ince yanakta daha fazladır bence. 17 lik jantlardaki lastiklerden kaynaklı bir tutuş eksikliği olmalı.


Çevrimdışı tun71

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 38
    • Profili Görüntüle
benim bu zamana kadar iki arabam oldu
1. 1997 opel vectra 2.0 cd 136 hp 5 ileri manuel ibre tam yan yattı yani 260 ankara çevre yolunda
2. 2008 clio 3 hb 1.2 80 hp 5 ileri yarı otomatik 185 çorumdan sungurluya giderken

ama henüz yetim olmadı olursa onu da deneriz