SCT de taratıp koymuştum sanırım.Tekrar gündeme geldi.İnşaallah bir daha kaybolmaz yazılanlar.Kitaptan alıntı yapıyorum.
* Hararet lambası kontak açıldığında bir kaç sn yanar.
Bilgi ekranı olan araçlarda kontak açıldıktan sonra hararet lambası anmaz,bilakis sadece soğutma suyu sıcaklığı çok yüksek veya çok düşükse yanar.
* Hararet lambası sönmez veya sürüş enasında yanıp sönmeye başlarsa,Soğutma suyu sıcaklığı ya çok yüksek ya da çok düşüktür.İlave olarak üç bip sesi duyulur
* Böyle bir durumda durunuz ve motoru durdurunuz.Su seviyesini kontrol ediniz gerekirse ilave ediniz.
Soğutma sıvısı genleşme kabını dikkatli açınız.Haşlanma tehlikesi vardır.Motorun soğumasını bekleyiniz.
*Eğer mevcut şartlar su ilavesine uygun değilse yola devam etmeyip servisden yardım isteyiniz.Motor hasarı tehlikesi riski vardır.
* Su seviyesi normal olduğu halde ikaz varsa,Radyatör fanı çalışmıyor da olabilir.Sigortasını kontrol ediniz.
Radyatör fanına dokunmayın.Kontak kapalı olduğu halde devreye girebilir.Yaralanma tehlikesi.
* Her şey normal olduğu halde ikaz varsa yola devam etmeyip servisden yardım isteyiniz.
* Bilgi ekranında görülen ikaz 'STOP Check coolant!Owner's manual
'DURUN!Soğutma sıvısı seviyesini kontrol edin!Kullanma kılavuzu.