škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Makyajlı Honda Civic HB Geldi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı skodam_1985

  • Yaşayan Efsane
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2703
    • Profili Görüntüle
Makyajlı Honda Civic HB Geldi

 
Honda’nın Türkiye’de en çok satılan modeli olan Civic ailesinin hatchback versiyonu Civic HB, 1.4 lt 100 HP’lik motor seçeneğinde 47.250 TL’lik başlangıç fiyatına sahip Sport paketiyle ithal edilmeye başlandı.



Yollara çıktığı 2006 yılından bu yana kompakt sınıfın radikal tasarımlıları arasında başı çeken Honda Civic HB, küçük değişiklerle satışa sunuldu. İlk etapta Sport donanım paketiyle ithal edilmeye başlanan makyajlı Honda Civic HB'de bu donanımda sportif ön ızgara, özel tasarım 16 inçlik alaşım jantlar ve alcantara sportif koltuk döşemelerine yer veriliyor. Kısa bir süre sonra Technology ve Comfort donanım paketleriyle de ithal edilmeye başlanacak olan Honda Civic HB Sport'ta ABS, ESP, ön-yan ve perde havayastıkları, hız sabitleyici, otomatik klima, arka park sensörü, yol bilgisayarı, otomatik yanan farlar, yağmur sensörü gibi donanımlar standart olarak sunuluyor. 100 HP'lik gücünü otomatik şanzıman aracılığıyla ön tekerleklere aktaran Honda Civic HB 1.4 Sport'un ortalama yakıt tüketimi 5.7 lt/100 km iken, aracın maksimum hızı ise 177 km/s. Sınıfında tek olan arka koltuk sistemiyle çok değişken bir yapı sunan Civic HB, aynı zamanda 415 litrelik bagaj hacmiyle de sınıfının en iyileri arasında.

 

 

 

 

 

2011 Skoda Octavia 1.6 TDI CR Elegance Beyaz
Mercedes Benz E320 Avantgarde 2001 Siyah


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
İnsanlar çabuk sıkıldı bu uzay tasarımından..Almanlar bu işi biliyor neden? bu şekilde çok riskli bir tasarıma girişmiyorlar..Japonlar biraz farklı olsun uğruna çok riske giriyorlar..Açıkçası ilk gördüğümde beğeniyordum ama sıkılmaya başladım tasarımın çizgilerinden..
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı kerem61

  • Twincharged Stratified in
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1638
    • Profili Görüntüle
accord dan baskaası yalan tasarım konusunda honda ıcınde.bitek accord da ınsancıl bı tasarım var dedıgınız gbı gercekten farklı seyler denıyorlar bence basaramıyorlar.


Çevrimdışı hibo

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 45
    • Profili Görüntüle
haklı olabilirsiniz ama şunuda unutmamak lazım,sizin bu düşüncelerinizin yanında ,2006 da yollara çıkan bi dizayn olmasına rağmen,en azından benim yaşadığım şehirde,hala kendine fazlasıyla baktıran bi araç,hele ki temizse:))yani hala ,bu uçuk dizaynı beğenenin daha çok olduğu kanısındayım...başta ben zaten:))şahsi fikrim...saygılar...


Çevrimdışı demirhan

  • Elegance Hastası
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 258
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
hala park halinde bi civic hb görsem uzun uzun inceler öyle yürümeye devam ederim. :++:

acayip seviyorum bu arabayı. tek sevmediğim ön panjuruydu, onu da düzeltmişler görünüşe bakılırsa. çok çekici geliyor bana. 1.8 yerine 1.6 benzinli ya da dizel olsa tam alınası araba.

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



Çevrimdışı mc pherson

  • ............
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 315
    • Profili Görüntüle
Yeni birşey değil ki zaten makyajlanmıştı. 1.8 motorda sunulan I-Shift otm yerine yeniden klasik tork konvertörlü otomatik şanzıman getridiler. Jantlar ve ön panjur da değişmişti. 1.4 motorda halen düz vites yok,I-Shift ile geliyor. O 1.4 motor harika,şehir içi hiç kasmadan 5-6lt/100km civarı yakıt tüketimi var. Bu hali ile bana göre çok güzel bir bayan arabası olur. Nedeni ise kalitesiz işçiliği,sesli çalışan süspansiyon sistemi ve bozuk yollarda tıkırdayan iç mekanı kronik sorunu. Bayanlar sadece tasarıma baktıkları için bu sorunlar pek önemli değildir onlar için. Üstelik I-Shift yaklaşık 50.000km'de bir debriyaj balatasını bitiriyor ve değişimi yalnızca serviste yapılıyor. Bunun maliyeti ise 1500TL civarlarında. Özel aparatlar olmadan ve araç bilgisayara bağlanmadan değişim yapılamıyor. Honda bu gidişle TR'deki pazar payını iyice kaybedecek. Ayrıca dizel model de olmazsa olmuyor...
« Son Düzenleme: 06 Nisan 2011, 22:43:11 Gönderen: mc pherson »


Çevrimdışı Blackbird

  • DT Gediklisi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 640
    • Profili Görüntüle
İlk çıktığı günden beri bu kasayı çok gereksiz buldum bir türlü ısınamadım 1,8 motorla ilk çıkıtığında 1,6 dan daha az yaktıklarını savunarak piyasaya girdi ama ne kadar doğru bilmiyorum.

  Honda bizim ihtiyaçlarımıza cevap veremiyor Türkiye için ayrı bir strateji uygulması lazım mesela accord 1,6 dizel motor koyup satışa çıkarsa yok satar :)

  Şuan piyasada düşük hacim turbo motor revaçta ama yeni emisyona göre vergilendirme olayı gerçekleşirse dengeler tekrar değişir gibi.