škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Fabia I => Konuyu başlatan: malis - 24 Kasım 2010, 16:54:19
-
geçen gün arabanın lastiklerini göterdim lastikler satın aldığım şahıs tarafından orjinal takılmadığı ve ebatının küçük olduğu söylendi. michlen de 185 ebatında dört mevsim lastik taktırdım. acaba sizlerde böyle bir durum var mı?
-
1.4 101 beygir araçların lastik ebatı 118/60/14
-
118 ebat mı var?
-
118 ebat mı var?
185 olacak, yazım hatası olmuş ;)
-
yav ne 118'i ne 180'i :D
185 olacak :D
-
185 ;)
-
185 olacaktı yazım hatası.:D
-
Çoys' ta 195/55/15 ebnat var ama.:hih:
-
Çoys' ta 195/55/15 ebnat var ama.:hih:
İstisnalar kaideyi bozmaz.:ok:
-
Çoys' ta 195/55/15 ebnat var ama.:hih:
Choice orjinal lastik ebadı 195/50-15
-
Choice orjinal lastik ebadı 195/50-15
choice diğer modellerden ne gibi farkı acaba(http://http//www.skodaturkey.com/picture.php?albumid=42&pictureid=215)
-
Jantları 15", ASR, ABS, MSR standart, onun dışında donanım olarak Special ayarında.
-
Elegancede bile 14" iken choice de niye 15" onuda anlamış değilim. Benim bildiğim üst donanımda fazlalık olur.
-
Jantları 15", ASR, ABS, MSR standart, onun dışında donanım olarak Special ayarında.
msr ne demek ne işe yarar?
edl, ebd, bas speciallerde var mı?
-
msr ne demek ne işe yarar?
edl, ebd, bas speciallerde var mı?
Motor tork düzenlemesi yapıyor. MSR, debriyaja basılmadan motorun torkunun çekiş sağlayan tekerlere iletilmesini engelliyor. Bu sırada motor devri kısa süreli olarak artıyor.
MSR: ''Motor Schleppmomenten Regelung''un kısaltması olan MSR, özellikle kaygan zeminlerde, sürücünün ayağını gaz pedalından çekmesiyle oluşacak kaymayı, motor torkunu kullanarak önlemeye çalışır.
Alıntı: GP forum
-
Elegancede bile 14" iken choice de niye 15" onuda anlamış değilim. Benim bildiğim üst donanımda fazlalık olur.
choice 2004 ve 2005 yılarında çıkmış ara sınıf bir araç. şu andaki 111 yıl opeller gibi. skoda bir ara da az sayıda buna benzer sportline çıkarmıştı.
konumu ise; donanım olarak eleganceden 2 hava yastığı eksik ve arka camlar manuel, sipasiyalden fazla. ikisinin arasında konumlanmış bir otomobil.
jantları 15" ve 5 kollu aliminyum alaşımlı, lastik ebadı 195/50-15 olduğu için konfordan biraz ödün versede yol tutuşu ve frenajı mükemmel.
ayrıca koltuk döşemeleri farklı, 8 adet hoparlör var. o günkü araçlardan
3 butonlu kontak anahtarı ve yanılmıyorsam gövde rengi ayna gibi bir fazlalığı vardı.
bir de İrfan hocamın o zaman belirttiğine göre sport manifold takılı imiş. devrini buldumu ara hızlanmaları ve performansı süper bir arabadır.
çok araba değiştirdim ama sıfır alıp 2,5 yıl kullandığım choicenin bende anısı ve etkisi özeldir. her zaman söylerim. o araba gibi yol tutan ve frenajı olan kendi seğmentinde başka bir araç kullanmadım.bu anlamda kullandığım astra, vectra, toyota ,honda, corsa, seat leondan bile iyiydi.