škodaturkey.com
TEKNİK => Teknik Bilgi Paylaşımı => Konuyu başlatan: mertozbek - 24 Ekim 2010, 13:19:43
-
forumda sürekli tartısılıyor fakat böyle bir konuda toplanırsa daha iyi olur diye düşünüyorum 7 ileri dsg lerde genelde sorunlarla karsılasanlar var. şimdi bu yeni sistem 7 ileri dsg nasıl kullanılmalıdır püf noktaları nelerdir?
-
bir de 1,6 tdi 250nm torklu dsg ye chip uygulaması yapılırsa bir sorun yasanırmı 300-320 ye kadar çıkacağı söylenmekte torkun bg de 130 a çıkıyormus
-
iyi bir yazılımla 140 bg 320 nm en az değerler olucaktır. dsg de yazılım yaptırmasını önermem kullanlan şanzımanın tork dayanımı 250 nm :) dayanım sınırının üzerine çıkarsınız.
-
Valla Passat CC de S modunda günlük kullanmak tüketimi arttırıyor baya keyifli olsada.
D modunda kullanmak, ani gaz kapatmaları sık yapmamak ve gaz pedalına sabit kuvvet uygulamak en doğrusu bu şekilde hem şanzıman hemde tüketim korunuyor.
Şu ses muhabbetinide müzik kapalı dışarıda ses yok ve camlar açıkken arnavut kaldırımı veya parket taşlı yollarda dikkat ederseniz duyyorsun onun dışında biz bir sorunla karşılaşmadık.
-
bizde de 1,6tdi dsg var da su anda bir sorun yok fakat ilerde serin olmaması için yapılcak extra birsey varmı onu merak ettim astranın easytronic den çok çektik çünkü 2-3 kere beyin değişti 1-2 kere de tamir yapıldı :)
-
Durmadan tapa gaz yapmayın ve günlük S te kullanmayın yeter;)