škodaturkey.com
GENEL => Paylaşım => Konuyu başlatan: mayham85 - 14 Ekim 2010, 22:54:37
-
http://c-max.fordmedia.eu/documents/FordC-MAX_EU.pdf
1.6 dizel 95 - 115 bg
1.6 t direkt enjeksiyon (muhtemelen daha önce paylaştığım volvo motoru)
150 bg - 180 bg
en sonunda tsi lara adam gibi rakip geliyor.
bu arada yeni nesil 1.6 dizelleri 16 v den 8 v e düşürmüşler.
-
1.6 TDCI motorun 8 v olması kötü olmuş.
Gerçi aynı motor pugda var 112 hp 285nm 16v olarak şahsen pek inanmadım belki hata vardır.
-
1.6 TDCI motorun 8 v olması kötü olmuş.
Gerçi aynı motor pugda var 112 hp 285nm 16v olarak şahsen pek inanmadım belki hata vardır.
Niye kötü olmuş Doğan ?
Sen çıkana bak, gerisine takılma.:wnk:
-
Niye kötü olmuş Doğan ?
Sen çıkana bak, gerisine takılma.:wnk:
valla 16v li 1,2 araba bizim 8v 1.4 puntoya çakıp gidiyor torkları hemen hemen aynı beygirleri hemen hemen aynı ondan şeyettydim.
-
Benzinlide şahsi tahminimce bir büyük emme ve egzost valfi koymak yerine küçültüp ikişerden silindir başına 4 valf koyunca gerek emme vakumu olsun gerekse egzost için backpressure olsun artıyor olabilir. Sadece benim tahminim.
Ama dizel makinede bu tarz kaygılar olmadığından (en azından backpressure yoktur) valfin sayısının önemli olduğunu düşünmüyorum gerekli emme ve egzost işlemini yapabildikten sonra.