škodaturkey.com

GENEL => Tanışma => Konuyu başlatan: cengo06 - 24 Haziran 2026, 20:48:01

Başlık: Tanışma
Gönderen: cengo06 - 24 Haziran 2026, 20:48:01
Selamlar,
Ankarada yaşıyorum.
2007 Fabia classic 1.4 sahibiyim, aracımı sıfır almıştım hala kullanıyorum, şimdiye kadar baskı balata, fren balatası, bujiler ve triger seti dışında bir masrafı olmadı,çok dayanıklı araçmış gerçekten.
Herkese sorunsuz sürüşler diliyorum.
Başlık: Ynt: Tanışma
Gönderen: cengo06 - 24 Haziran 2026, 20:54:25
Selamlar,
Ankarada yaşıyorum.
2007 Fabia classic 1.4 sahibiyim, aracımı sıfır almıştım hala kullanıyorum, şimdiye kadar baskı balata, fren balatası, bujiler ve triger seti dışında bir masrafı olmadı,çok dayanıklı araçmış gerçekten.
Herkese sorunsuz sürüşler diliyorum.