škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Fabia IV => Konuyu başlatan: SkodaFabia27 - 23 Aralık 2025, 21:14:49
-
Herkese iyi günler dilerim arkadaşlar. 2025 Fabia aracım 2xxx kilometredeyken şanzıman acil işletimde sürüşe devam edilebilir uyarısı verdi. Daha sonra 1 aylık bekleyişin ardından servis garantiden mekatronik değiştirdi. Araç 4800 kilometreye geldi ve dün yine aynı hatayı verdi. Bu konuyla alakalı önerisi tavsiyesi olan var mıdır? Bu kadar kısa sürede mekatronik arızası vermesi neye bağlı olabilir? Teşekkürler şimdiden.
-
Gerçekten değiştirilmiş mi?
Sorunu tam teşhis etmişler mi? Ne oldu da değiştirdiler, bir bilgilendirme yapıldı mı?
Eski modellerde mekatronik ve kavrama arızası olsa da yeni modellerde büyük ölçüde giderildiğini biliyorum.
-
geçmiş olsun.
bu kadar az bir sürede bu tür büyük bir arıza yapması ve ikinci kere tekrarlaması çok normal değil. aslında mekatronik bence değiştirilmemesi lazım. bunu kontrol eden ünitede sorun oluyor yazılımsal veya elektronik müdahale yapılıyor. araç bcm beyni veya motor kontrol beyninde bir sorun olabilir. garantiden boş yere mekatronik değişmiş oluyor. elbette arızalı da olabilir ancak az km yapan bir araçta ikinci kere olması ilginç.
-
İlk defa mı DSG kullanıyorsunuz? Öyle olsa bile bu kadar kısa sürede olacak bir durum değil. Benim yeti önceki sahibi 48k km de mekatronik ve kavramayı değiştirmişti. Üzerine 60k km oldu şükür sorun yok.
Bence de sorun başka yerde, tespit edilememiş!
-
İlk defa mı DSG kullanıyorsunuz? Öyle olsa bile bu kadar kısa sürede olacak bir durum değil. Benim yeti önceki sahibi 48k km de mekatronik ve kavramayı değiştirmişti. Üzerine 60k km oldu şükür sorun yok.
Bence de sorun başka yerde, tespit edilememiş!
Troc ve Caddy araçlarımda da dsg kullanıyorum hiç bu araçtaki gibi sorunlar yaşamadım hocam anlamadım gitti. Bugün yetkili servise gittiğimde aracın beyni okunduğunda aktif veya pasif bir arıza kodu çıkmadı.
-
geçmiş olsun.
bu kadar az bir sürede bu tür büyük bir arıza yapması ve ikinci kere tekrarlaması çok normal değil. aslında mekatronik bence değiştirilmemesi lazım. bunu kontrol eden ünitede sorun oluyor yazılımsal veya elektronik müdahale yapılıyor. araç bcm beyni veya motor kontrol beyninde bir sorun olabilir. garantiden boş yere mekatronik değişmiş oluyor. elbette arızalı da olabilir ancak az km yapan bir araçta ikinci kere olması ilginç.
Gerçekten ilginç bir durum hocam anlamadım ben de